Hienoa jos näin on. Mistä tieto on peräisin?iPratt kirjoitti: Itseasiassa suomalaisten kassavirta nettipokerissa on positiivinen, eli suomalaiset keräävät enemmän voittoja kuin maksavat häviöitä.
Nettipokeria Macilla?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Re: Nettipokeria Macilla?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
KokemuksestaRepe Ruutikallo kirjoitti:Hienoa jos näin on. Mistä tieto on peräisin?iPratt kirjoitti: Itseasiassa suomalaisten kassavirta nettipokerissa on positiivinen, eli suomalaiset keräävät enemmän voittoja kuin maksavat häviöitä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Suomalaiset ovat kovia vastustajia, verrattuna moneen muuhun kansallisuuteen. Yleensäkkin pohjoismaalaiset ovat luonnostaan hyviä. Jenkit ja Etelä-Eurooppalaiset, varsinkin Turkkilaiset ovat ehkä surkeimpia.
Itse karttelen pöytiä, joissa suomalaisia ja ruotsalaisia. Tietysti näiltäkin rahaa saa, mutta miksi tehdä kaikesta niin vaikeaa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Asiasta uutisoitiin vajaa vuosi sitten aikakauslehdissämme. Aivan tämän pävän tilannetta en tiedä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Hienoa jos näin on. Mistä tieto on peräisin?iPratt kirjoitti: Itseasiassa suomalaisten kassavirta nettipokerissa on positiivinen, eli suomalaiset keräävät enemmän voittoja kuin maksavat häviöitä.
-
Viesti Kirjoittaja Klasu »
Laitetaan nyt tähän threadiin kun en viitsi uutta mennä tekemään.
Eli pelaakos kukaan pokeria vähän enemmän ja haluis jakaa kokemuksiaan Macilla pelaamisesta. Itsellä takana monta vuotta aktiivista nettipokeri grindailua mutta vasta parisen viikkoa Macin ihmeellisessä maailmassa. Full tiltin Mac clientillä vähäsen pelaillu mutta nyt alkaa toden teolla olla ikävä paria muuta clienttiä sekä lähinnä Poker Trackeria ja HUDia...
Eli kysymys kuuluukin lähinnä pokerisoftien pyörittäminen parallellssin kautta tai vastaavalla virittelyllä. En jaksaisi käynnistää konetta kokonaan windowsin puolelle jos haluan pelata pokeria mutta miten esim tämmönen homma toimis että yhessä spacesin työpöydäs olis parallellssin kautta windows pyörimässä ja siellä sitten tracker, HUD ja muutaman pokeripöytä? Alkaako esim homma puuroutua jos on monta pöytää samaan aikaan?
Ideoita kommentteja korjauksia vastaanotetaan!
Eli pelaakos kukaan pokeria vähän enemmän ja haluis jakaa kokemuksiaan Macilla pelaamisesta. Itsellä takana monta vuotta aktiivista nettipokeri grindailua mutta vasta parisen viikkoa Macin ihmeellisessä maailmassa. Full tiltin Mac clientillä vähäsen pelaillu mutta nyt alkaa toden teolla olla ikävä paria muuta clienttiä sekä lähinnä Poker Trackeria ja HUDia...
Eli kysymys kuuluukin lähinnä pokerisoftien pyörittäminen parallellssin kautta tai vastaavalla virittelyllä. En jaksaisi käynnistää konetta kokonaan windowsin puolelle jos haluan pelata pokeria mutta miten esim tämmönen homma toimis että yhessä spacesin työpöydäs olis parallellssin kautta windows pyörimässä ja siellä sitten tracker, HUD ja muutaman pokeripöytä? Alkaako esim homma puuroutua jos on monta pöytää samaan aikaan?
Ideoita kommentteja korjauksia vastaanotetaan!
MacBook Pro // 15,4" // C2D 2,5GHz // 2 Gt // 250 Gt // GF 8600 512Mt
-
Totta kai homma toimii Parallels-Winukan kautta. Vielä kun lisäät muistin täyteen, homma sujuu leikiten ainakin Xp:llä ja kohtuullisesti Vistallakin.
-
Viesti Kirjoittaja Klasu »
Oon nyt googlaillu koskien asiaa ja melkeen yhtä kovaa vääntöä kun Mac vs PC löytyy VM Fusion vs Parallels. Kumpi nyt on parempi ja miksi?
Ja noista muisteista sen verran eli jos mulla on 2GB keskusmuisti nii varmaa laitetaa virtuaalikoneelle sen 1GB? Kai tämä sitten tarkottaa sitä että jos virtuaali kone on suljettu mulla on täydet 2GB käytettävissä?
Ja noista muisteista sen verran eli jos mulla on 2GB keskusmuisti nii varmaa laitetaa virtuaalikoneelle sen 1GB? Kai tämä sitten tarkottaa sitä että jos virtuaali kone on suljettu mulla on täydet 2GB käytettävissä?
MacBook Pro // 15,4" // C2D 2,5GHz // 2 Gt // 250 Gt // GF 8600 512Mt
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No tietenkin.Klasu kirjoitti:Kai tämä sitten tarkottaa sitä että jos virtuaali kone on suljettu mulla on täydet 2GB käytettävissä?
-
Kun kerran löysit kovaa vääntöä, etkö osaa siitä päätellä että vääntöön on myös aihetta?Klasu kirjoitti:Oon nyt googlaillu koskien asiaa ja melkeen yhtä kovaa vääntöä kun Mac vs PC löytyy VM Fusion vs Parallels. Kumpi nyt on parempi ja miksi?

Asia ei ole yksiselitteisesti jompaankumpaan suuntaan.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Mulle kelpaa ainakin molemmat virtuaalikoneet. 2 molempia työhommissa..
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Olen pitempään käyttänyt Fusionia, ja siinä ainakin ikkunointi sun muu toimii paljon paremmin. Parallels tuntuu jotenkin lagaavan ikävästi.
Lisäksi VMWare nyt on tehnyt noita virtualisointisoftia hieman kauemmin kun joku parallels porukka, joten itse suosin kyllä Osaajaa. Lisäksi Parallellssi on toteutettu omasta mielestäni tyhmästi (toisin sanoen Fusionin toteutus on paljon mielekkäämpi).
Lisäksi VMWare nyt on tehnyt noita virtualisointisoftia hieman kauemmin kun joku parallels porukka, joten itse suosin kyllä Osaajaa. Lisäksi Parallellssi on toteutettu omasta mielestäni tyhmästi (toisin sanoen Fusionin toteutus on paljon mielekkäämpi).
Karsee läjä kaikkee roinaa.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka