sivullinen kirjoitti:Villehaseo kirjoitti:Moro,
Oli hyvä ohjelma sen aikaa kun toimi, nyt vaan ei anna enään siirtää mitään tietoa palvelimelle, antaa aina virheen: "The operation cannot be completed becouse you do not have sufficient privileges for some of the items."
Mikäs nyt neuvoksi ? Mä itte oon niin avutos tälläseen aikaan että...
Joten neuvoja kaivataan, vinkkejä.
Kiitos
Mulla tulee Saunalahden IsoG:n kanssa sama virhe. Eli yhdistin ftp:llä ja asema mounttautui työpöydälle. Pääsen lukemaan asemaa ja muokkaamaan tiedostoja esim. Texturilla, mutta jos yritän kopioida asemalle tiedoston, kopiointi tyssää edellä mainittuun virheilmoitukseen tai tähän virheeseen:
Mikähän tässä mättää?
Moro,
Tässä oon tehty tutkimusta miksi tämä privaledges virhe tulee vaikka on kaikki valtuudet asemaan ja sen tiedostoihin.
Tässä nyt on vaan kyse siitä miten Finder käsittelee tiedostoja.
Eli kun avaat tiedoston suoraan palvelimelta ja tallennat niin uusi tieto menee suoraan vanhaam valmiiseen tiedostoon.
MUTTA, kun alan tekemään finderilla "kopiota" vanhasta tiedostosta ja siirtämään sitä isoG palvelimelle niin finder ensiksi tekee väliaikaistiedoston muodossa "._tiedostonnimi.tyyppi" esim. "._linkit.txt" johon se siirtää tiedot väliaikaisesti ja josta se myöhemmin tiedonsiirron päätyttyä poistaa nimestä ._ pois jolloin tiedostot ovat näkysällä ja käytettävissä.
Eli toisin sanoen isoG blokkaa nämä ._ tiedostot... selevä ?
Oke tää oli nyt teoria miten luulen asian olevan ja etin tietoo lisää kokoajan.. koitan saaha toimiin.
*EDIT*
Aijuu ja vaikka tuo "The operation can not be completed..." virhe tuleekin niin se tiedosto on kuitenkin siirtynyt palvelimelle.
ainakin .txt tiedostot koitan tässä muita.
*EDIT*
ok monia tiedostoja ei voi siirtää peräkkäin kun se lopettaa siirron aina tuohon virheeseen.... oiskohan tuolle virheelle kiertotietä.. tai pitääkö ootella päivitystä ohjelman.
Jokaisesta pojasta ei aina tule miestä, eläköön hän esimerkkinä.