En höpise mitään ja sinähän toistelet samaa kuin mitä sanoin. Isoftat on tehty kotikäyttäjille, aivan niin. Heille ominaisuudet riittävät hyvin, enkös minä niin sanonut. Jos tahtoo enemmän niin vaihtoehtoja löytyy, juuri niinkin minä sanoin. Vaihtoehtoja ei löydy iTunesille, eikös tässä siitä juuri ollut puhe. Eli jos minä höpisen niin höpiset sinäkin ilmeisesti =)TheKraken kirjoitti:En nyt ymmärrä mitä höpiset. Ja miten tuo liittyy oikein mitenkään. iOhjelmat on tehty aivan peruskäyttäjille. Niille niiden ominaisuudet riittävät hyvin. Jos tahdot enemmän ominaisuuksia, ostat iPhoto -> Aperture, iMovie -> FCE -> FCP, iDVD -> DVD Studio Pro. iWebistä eikä iTunesista ole pro-versioita, mutta harva niitä kaipaakaan. iWebille löytyy hyviä kaupallisia korvikkeita ja iTunesin ainut kyynelten aihe on useamman kirjaston tuki. Tämäkin toki onnistuu, kun manuaalisesti hallinnoit biisejä.
iTunes myös tekee tasan sen mitä halutaan. Kyllä sillä hyvin pysyy muusikonkin levyt tallessa ja äänenlaadun saa just niin hyväksi kuin tahtoo. Jos kirjasto ei meinaa mahtua yhdelle levylle, niin sitten ostetaan isompi. Ei se sen suurempi ongelma ole.
Äänenlaadun saa kuntoon ulkoisilla scripteillä ja biisit voi myös ripata muulla softalla kuin iTunesilla. Ongelma vain on siinä että läppäriin ei ole vielä tehty isompaa 7200 rpm levyä kuin 100 gigainen eli levyn vaihto ei käy päinsä.