entäs imageshack.eu? tai itse käytän Yummyn aliaskuvaketta työpöydällä joka heivaa sftpn yli kuvat omalle palvelimelle drag&drop talletetuilla salasanoilla.Jamac kirjoitti:No juu voishan ne heittää vaikka Isolle Geelle saunalahtelaiseen, mutta kun on safarin tabissa toi kuvashakki... Tarttis kai virittää joku ftp-witkutin isoG:lle..
Webhotel?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
-
-
Viesti Kirjoittaja Suentassu »
http://www.netfinn.fi/
Nostivat hiljattain pakettien levytilaa ja siirtokaistaa. Sama hallintapaneeli kuin Futuronilla. Itse käytän netfinniä Joomlailun takia.
Nostivat hiljattain pakettien levytilaa ja siirtokaistaa. Sama hallintapaneeli kuin Futuronilla. Itse käytän netfinniä Joomlailun takia.
-
Viesti Kirjoittaja Katoya »
Pitää ehdottomasti kehua Scene Groupia, jonka asiakas olin vielä joku vuosi takaperin. Löytyy samat Jamacin mainitsemat webbipohjaiset hallintapalvelut kuin Futuroniltakin. Lisäksi miltei ympärivuorokautinen asiakaspalvelu (via IRC) ja ehdottomasti paras hinta/laatu-suhde webbihotelleista, joiden asiakkaana olen ollut (mm. Mediatraffic, Emdia, Euronic ja Sigmatic). Esimerkiksi Scene Groupin paketeista annettakoon gigan webbihotelli käytännössä kaikella mahdollisella oheiskilkkeellä (esim. viisi erillistä MySQL-tietokantaa), joka lähtee hintaan vajaat 12e/kk.
Suosittelen ehdottomasti tutustumaan, kun webbihotellihankintaa suunnittelee. Omat kokemukseni ovat pelkästään positiivisia.
Suosittelen ehdottomasti tutustumaan, kun webbihotellihankintaa suunnittelee. Omat kokemukseni ovat pelkästään positiivisia.
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Täältä löytyy myös Yksi Louhi.fi:n suosittelija. Oon hommannu sieltä kolme veppimotellia ja hyvin on toiminu kaikin puolin.TheKraken kirjoitti:Louhelle pisteet. Bändin sivut pyörineet niillä vuodesta 2003 asti. Pari kertaa on ollut katkoksia, mutta nille on aina ollut ihan hyvät perusteet ja ovat olleet aikalailla force majeure -henkisiä juttuja. Muuten toimii nätisti. Tuki myös erinomaista. Ovat jopa minun mokiani ilmaiseksi korjailleetmercury kirjoitti:Louhi on oikein jees. Taas laitettiin uutta jutskaa pystyyn sitä kautta. Tuki menee koko ajan parempaan suuntaan jo on jo oikein hyvä ja ripeä. Itse säätelypuoli on sitten hieman teknisempää ja vaatii normaalia enemmän ymmärrystä.
Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Karjalainen »
/"#)"€?!"€?=%(!/%&!€"# ja todellakaan ei kannata sigmatic puoleen kääntyä jos haluaa palvelua. Olen taistellut sähköposti ongelman kanssa. Herrat eivät vaivaudu edes vastaamaan sähköposteihin tiedustellessani ongelmaa.Sparta kirjoitti:Mä suosittelen Sigmaticia. http://www.sigmatic.fi. Joustava ja hyvä palvelu, ja homma toimii. Saatavissa monipuolisia ominaisuuksia ja hinta aika maltillinen.
Asiakkaiden hostingia ja omat jutut on pidetty tuolla ja enpä muista että olisi ollut katkoksia / ongelmia.
Sitten tuli nimimerkki Freemen täällä joka toimi sigmatic.n asiakapalveluna paljon paremmin.
Tarkistappa http://www.hostmonster.com
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kuulostaa ihan loogiseltaKarjalainen kirjoitti: /"#)"€?!"€?=%(!/%&!€"# ja todellakaan ei kannata sigmatic puoleen kääntyä jos haluaa palvelua. Olen taistellut sähköposti ongelman kanssa. Herrat eivät vaivaudu edes vastaamaan sähköposteihin tiedustellessani ongelmaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Hmm, ikävä kuulla negatiivista palautetta. Olen silleen tehnyt yhteistyötä noiden kanssa, että joitakin kanavia pitkin tunnen toimarin ja olen sitten ohjannut asiakkaitani tuonne. Joka kerta palvelu on ollut ensiluokkaista ja toiminta ripeää. Sivut ovat aina latautuneet nopeasti ja kestäneet isonkin määrän trafiikkia. Mutta mutta. Pitää sitten miettiä ja kyselläKarjalainen kirjoitti:/"#)"€?!"€?=%(!/%&!€"# ja todellakaan ei kannata sigmatic puoleen kääntyä jos haluaa palvelua. Olen taistellut sähköposti ongelman kanssa. Herrat eivät vaivaudu edes vastaamaan sähköposteihin tiedustellessani ongelmaa.Sparta kirjoitti:Mä suosittelen Sigmaticia. http://www.sigmatic.fi. Joustava ja hyvä palvelu, ja homma toimii. Saatavissa monipuolisia ominaisuuksia ja hinta aika maltillinen.
Asiakkaiden hostingia ja omat jutut on pidetty tuolla ja enpä muista että olisi ollut katkoksia / ongelmia.
Sitten tuli nimimerkki Freemen täällä joka toimi sigmatic.n asiakapalveluna paljon paremmin.

-
Viesti Kirjoittaja freemem »
[offtopic]Oi jos saisin sentin joka kerta kun nimimerkkini kirjoitetaan väärinjonesb kirjoitti:Hmm, ikävä kuulla negatiivista palautetta. Olen silleen tehnyt yhteistyötä noiden kanssa, että joitakin kanavia pitkin tunnen toimarin ja olen sitten ohjannut asiakkaitani tuonne. Joka kerta palvelu on ollut ensiluokkaista ja toiminta ripeää. Sivut ovat aina latautuneet nopeasti ja kestäneet isonkin määrän trafiikkia. Mutta mutta. Pitää sitten miettiä ja kyselläKarjalainen kirjoitti:/"#)"€?!"€?=%(!/%&!€"# ja todellakaan ei kannata sigmatic puoleen kääntyä jos haluaa palvelua. Olen taistellut sähköposti ongelman kanssa. Herrat eivät vaivaudu edes vastaamaan sähköposteihin tiedustellessani ongelmaa.Sparta kirjoitti:Mä suosittelen Sigmaticia. http://www.sigmatic.fi. Joustava ja hyvä palvelu, ja homma toimii. Saatavissa monipuolisia ominaisuuksia ja hinta aika maltillinen.

Niin pari domainia tuolla on, pääosin tyytyväinen palveluun ja nopeuteen mutta myönnettävä on että välillä vikailmoituksiin replyäminen viipyy (vaikka vika korjaantuisikin nopeasti), toki sieltä tulee heti sellainen auto-reply. Tiedottaminen huolloista yms. on kyllä jäänyt asiakkaan omaan hoksaamisen varaan jos sattuu käymään kotisivuilla.
Sen verran hyvin toimii etten itse näe syytä vaihtaa, suosituksiahan on hankala antaa mutta jos jonkinlaista arvosanaa kokemusten perusteella niin 8/10, ja hinnathan näkee tuolta sivuilta niihin en ota kantaa.
-
Viesti Kirjoittaja Karjalainen »
No...
yle uutisoi eilen, että täällä kinkkilässä isovelivalvoo järjestelmän keskellä on ollut muillakin ongelmia mailien kanssa. Eli vaihtaavat palomuuria täällä tms. ja sähköpostit ei oo pelanneet oikein hyvin. siitä saattaa mun maili ongelma johtua, MUTTA
se ei poista sitä tosia asiaa, että 8 sähköpostia lähetetty sigmatig.lle GMAIL.luukusta. Yhteenkään ei ole vastattu. Soittamalla saa sellaista "empä-tuotat-tiedä" tyylistä vastausta.
Toinen tarina on reilu vuos takaperin, kun yritin siirtää osoite.com.lta yhtä pakettia INT2000.net.lle. No osoite comin miehet alkoi lähettää sähköpostia, että miten kehtaat vaihtaa palvelun jollekkin virolaiselle huijari firmalle tms. että niillä ei mikään pelaa tms.
Tämä suorastaan nopeutti toimintaani, ...ddu mikä firma kun alkoi käyttäytyy tollee.
No Int2000.net, olen erittäin tyytyväinen siihen lafkaan. Niillä o koko ajan joku skypen äärellä. Ongelmatilanteessa laittaa skypeviestin, heti tulee vastaus. Jos on kiire sieltä sanotaan, että homma kesken palaamme tähän kun edellinen on valmis. Yleensä kestää max. 5min niin alkaa skype kertomaaan uusista viesteistä miten onglema saadaan / on saatu kuntoon.
Nebula kai on hyvä, mutta hyvä on hintalappukin....
yle uutisoi eilen, että täällä kinkkilässä isovelivalvoo järjestelmän keskellä on ollut muillakin ongelmia mailien kanssa. Eli vaihtaavat palomuuria täällä tms. ja sähköpostit ei oo pelanneet oikein hyvin. siitä saattaa mun maili ongelma johtua, MUTTA
se ei poista sitä tosia asiaa, että 8 sähköpostia lähetetty sigmatig.lle GMAIL.luukusta. Yhteenkään ei ole vastattu. Soittamalla saa sellaista "empä-tuotat-tiedä" tyylistä vastausta.
Toinen tarina on reilu vuos takaperin, kun yritin siirtää osoite.com.lta yhtä pakettia INT2000.net.lle. No osoite comin miehet alkoi lähettää sähköpostia, että miten kehtaat vaihtaa palvelun jollekkin virolaiselle huijari firmalle tms. että niillä ei mikään pelaa tms.
Tämä suorastaan nopeutti toimintaani, ...ddu mikä firma kun alkoi käyttäytyy tollee.
No Int2000.net, olen erittäin tyytyväinen siihen lafkaan. Niillä o koko ajan joku skypen äärellä. Ongelmatilanteessa laittaa skypeviestin, heti tulee vastaus. Jos on kiire sieltä sanotaan, että homma kesken palaamme tähän kun edellinen on valmis. Yleensä kestää max. 5min niin alkaa skype kertomaaan uusista viesteistä miten onglema saadaan / on saatu kuntoon.
-
Viesti Kirjoittaja miikka »
Itse olen käyttänyt DreamHostia, sijaitsee toki USA:ssa mutta melko nopeasti nuo sivut ovat latautuneet. Levytilaa on aika reippaasti ja muutoinkin olen ollut tyytyväinen, nyt viimeksi antoivat vuodeksi Bandwagonin käyttöön liittoutumalla ko. softatalon kanssa, saa iTunes backupit sopivasti tuonne levylle Los Angelesiin. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lisäksi suosittelijat saavat osuuden uuden asiakkaan tuomasta rahavirrasta, jonka voi sitten käyttää oman laskunsa pienentämiseen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lisäksi suosittelijat saavat osuuden uuden asiakkaan tuomasta rahavirrasta, jonka voi sitten käyttää oman laskunsa pienentämiseen.
-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Jep, varsin ikävää ettei ole mennyt kaikki ihan nappiin. Itselläni kaikki on ollut hyvin. Pidän tota sigmaticia edelleen yhtenä Suomen parhaista. Hinta tasoltaan halpojen ja nebulan välissä. Samoin palvelutaso. Tiedän tosin kyllä, että joitakin ongelmia noilla on ollut roskapostisuodatuksen kanssa, mutten noi on pelittäneet. Toisaalta, jos operoisin Kiinasta käsin, en kyllä ottaisi palveluntarjoajaa Suomesta. Itselleni ei ole ikinä osunut huono puhelinpalvelija, tosin en ole sinne kyllä neljään viiteen kuukauteen soittanut, ovathan ne voineet palkata jonkun sohlon.Karjalainen kirjoitti:No...
Osoite.com kannattaa todella kiertää kaukaa. Sehän on täysi huijausfirma. Ne tarjoaa hostin ja dominin vuodeksi yhdellä eurolla. Seuraava vuosi maksaakin sitten saakutti. Niiden ansa on toi sopimus, jossa sanotaan, että irtisanominen täytyy tehdä kuukautta (tai jotain aikaa) ennen kuin vuosi tulee täyteen, muutoin sopimuskautta jatketaan automaattisesti vuodella, ja tällöin astuu fairplayhinta kehiin.
Int oli yhdellä asiakkaalla, ja se oli todellinen riesa. Mitään ei tehty hyvin eikä ketään saatu koskaan kiinni. Ilmeisesti henkilkuntaa oli maanalaisen paikan vähän. Hyvä jos nyt toimii. Aikoinaan int oli todella huonossa maineessa ja sitä pidettiin yhtenä huonoimmista vaihtoehdoista. Nyt en ole noin vuoteen ollut yhteyksissä, mutta hyvä tietää että palvelu on sieläkin parantunut.
-
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka