EDIT: Sain koodattua (ja olen ylpeä siitä)

Viesti Kirjoittaja kermit »
Muistaakseni näillä asetuksilla (about:config):Tee-Rex kirjoitti:Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.
Viesti Kirjoittaja fotomik »
Ei kiinnostaisi jakaa viisauttasi?Jim-Bone-Eye kirjoitti:Saako Caminoon tuota pikahakua, esim. huuto.net ja google?
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »
Back-nappulalle löytyy ainakin mulla tuo Backspace.fotomik kirjoitti:Ei kiinnostaisi jakaa viisauttasi?Jim-Bone-Eye kirjoitti:Saako Caminoon tuota pikahakua, esim. huuto.net ja google?
Tuon kun sais ja jonkin näpsäkän oikotien "Back"-nappulalle kun sais niin oliskin jo kotoisa olo. windowssipuolen Firefox ja mousegestures on jäänyt selkärankaan jokseenkin vahvasti.
Ja Caminon oletus oikotie backille kun on yhdistelmä jota en löydä sitten niin millään (hannu + [ muistaakseni)
Viesti Kirjoittaja fotomik »
Viesti Kirjoittaja Jim-Bone-Eye »
Vo voi hitsi, mulla meinaan rupes pelittämään ihan suoraan.fotomik kirjoitti:Jatketaan tätä pääsiäiskämmen-osastoa sen verran että miksei vaikka tuon searchurllist.plistiä miten puukotan ja muutan ja muistan tallentaa ja vaikka mitä niin ei ilmesty mittään uutta tuonne searchiboksiin?
Camino suljettu ja käynnistetty ja cachenkin tyhjensin, mutta ei mitään. Edes tuolla caminon ohjeessa minkä linkitit ei mainita että tars tehä muuta ku tallentaa .plisti ja voilá. Vaan ei.
Kohta on tietysti taas tyhmempi olo, mutta ei tälle nyt mitään voi. Tuo backspacekin sai korvat punottamaan...
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
Ensimmäistä ei löytynyt, jälkimmäinen ei tuota toimintoa tuo. Pitänee alkaa googlaamaan josko näihin jostain löytyisi vihiä.kermit kirjoitti:Muistaakseni näillä asetuksilla (about:config):Tee-Rex kirjoitti:Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.
browser.link.open_newwindow = 3
browser.link.open_newwindow.restriction = 1
Viesti Kirjoittaja avpn »
Caminon asetusten Tabs-välilehdeltä löytyy valinta: Open tabs instead of windows for, jossa on seuraavat vaihtoehdot rastittavina:Tee-Rex kirjoitti:Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.
Katoppas perhana, olihan se siellä. Puusilmänä on tullut luettua valikot liian vauhdilla läpi ja jäänyt tuo noteeraamatta.avpn kirjoitti:Caminon asetusten Tabs-välilehdeltä löytyy valinta: Open tabs instead of windows for, jossa on seuraavat vaihtoehdot rastittavina:Tee-Rex kirjoitti:Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.
-Links opened with-click
-Links opened by other applications
-Links that would open new windows
Olisiko tuo viimeinen se kaivattu ominaisuus?
edit: Sitten kun vielä löytäisi mahdollisuuden laittaa vaikka z=back ja x=fwd.Tee-Rex kirjoitti:Katoppas perhana, olihan se siellä. Puusilmänä on tullut luettua valikot liian vauhdilla läpi ja jäänyt tuo noteeraamatta.avpn kirjoitti:Caminon asetusten Tabs-välilehdeltä löytyy valinta: Open tabs instead of windows for, jossa on seuraavat vaihtoehdot rastittavina:Tee-Rex kirjoitti:Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.
-Links opened with-click
Viesti Kirjoittaja Jyre »
En välttämättä suosittele, koska nuohan aloittavat samalla haun, jos olet aktivoinut tässäkin ketjussa mainituin ohjein sen automaagisen haun.Tee-Rex kirjoitti:edit: Sitten kun vielä löytäisi mahdollisuuden laittaa vaikka z=back ja x=fwd.Tee-Rex kirjoitti:Katoppas perhana, olihan se siellä. Puusilmänä on tullut luettua valikot liian vauhdilla läpi ja jäänyt tuo noteeraamatta.avpn kirjoitti:Caminon asetusten Tabs-välilehdeltä löytyy valinta: Open tabs instead of windows for, jossa on seuraavat vaihtoehdot rastittavina:Tee-Rex kirjoitti:Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.
-Links opened with-click
Viesti Kirjoittaja Viizei »
View --> Show Bookmark BarMacDummy kirjoitti:Testailin tässä Caminoa enkä löytänyt ratkaisua seuraavaan:
Miten Caminoon saadaan Firefoxin tapaan bookmark side bar, josta yhdellä klikkauksella linkit aukeavat avoinna olevaan ikkunaan?
Jos ei löydy ratkaisua, niin Camino päätyy roskikseen.
Viesti Kirjoittaja MacDummy »
Kiitos neuvosta, mutta ei toimi aivan yhtä hyvin. Minulla kun tuppaa olemaan miljoona kirjanmerkkiä ja uusimmat on listan lopussa, niin kestää ikuisuuden scrollata alas. Firefoxin side barissa se käy hetkessä vierityspalkilla. Jos taas alkaa ripustelemaan aihekansioita bookmark bariin, niin ei taida palkki riittääViizei kirjoitti:View --> Show Bookmark BarMacDummy kirjoitti:Testailin tässä Caminoa enkä löytänyt ratkaisua seuraavaan:
Miten Caminoon saadaan Firefoxin tapaan bookmark side bar, josta yhdellä klikkauksella linkit aukeavat avoinna olevaan ikkunaan?
Jos ei löydy ratkaisua, niin Camino päätyy roskikseen.
Viesti Kirjoittaja Jyre »
Oletan, että olet asentanut Growlin ja latasit oikean version tuosta GrowlCaminosta...dogmulder kirjoitti:Mä otin ton G3 Caminon ny kokeiluun, olen operaa käytellyt, mut se on vaa nii hankala
GrowlCamino ei lähtenyt toimimaan myöskään.
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Growl on asennettu ja toimii muissa ohjelmissa.Jyre kirjoitti:Oletan, että olet asentanut Growlin ja latasit oikean version tuosta GrowlCaminosta...dogmulder kirjoitti:Mä otin ton G3 Caminon ny kokeiluun, olen operaa käytellyt, mut se on vaa nii hankala
GrowlCamino ei lähtenyt toimimaan myöskään.
-jyrki