Ei johdu tuosta.mikozzi kirjoitti:En tiedä johtuiko tuo kun asennuksessa menin laittamamaan rastin tuohon "Sijoita Messenger for Mac Telakkaan" kohtaan. Yritin asentaa ohjelman uudestaankin, mutta vaikka poistin ohjelman perusroskakoriin siirtämällä ja asensin uudestaan ei tuo enää kysynyt mitään noista tili yms tiedoista ja en saanut tuota kohtaakaan enää uudestaa näkyviin. Messenger alkoi vain suoraan kirjautumaan sisään samalla tunnuksella jotka olin määrittäny ensimmäisessä asennuksessa. Eli rekisteröinti tiedostoja on ilmeisesti jäänyt jonnekkin enkä löydä niitä vaikka kuinka yritin searchiä.
OS X:ssä softien uudelleen asennus on aivan turhaa hommaa. Asetukset kun jätetään aina talteen, ellei niitä erikseen hävitä ja se itse ohjelma on staattinen tiedosto.
Eli siis voit vain poistaa ohjelman asetukset ja tällöin ollaan taas alkutilanteessa. Itse ohjelman poisto on aivan turhaa kun lataamasi tiedosto on täysin identtinen.
Asetukset löytyy (mikäli softa on oikein tehty): Kotikansio/Kirjasto/Preferences/com/org.valmistaja.softannimi.plist