ööö - Et sitten tutustunut "tuotteeseen" sen enempää - tilasit vain...emilkalliokoski kirjoitti:
Miten se tapahtuu?
...olisikohan sieltä Mobile Me sivuilta tai jos ei ole konetta

http://www.apple.com/fi/mobileme/pricing/
Viesti Kirjoittaja egoste »
ööö - Et sitten tutustunut "tuotteeseen" sen enempää - tilasit vain...emilkalliokoski kirjoitti:
Miten se tapahtuu?
Viesti Kirjoittaja flyemirates »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Se toimii muuten todella kätevästi. Näkyy yhtenä levynä sun koneella koko ajan, oot sitten missä tahansa ja on aina ne tiedostot sitten käytettävissä. Kannattaa muuten Ebayn kautta ostaa sitten se mobilemen koodi jos haluaa rahaa selkeästi säästää sen suhteen. Menee hinta silloin n.50e:n paikkeille.flyemirates kirjoitti:
Minulla on myös Time Capsule ja käsittääkseni Time Capsulen sisältö (eli siis käytännössä kaikki Maccini tiedostot) ovat nyt käytettävissäni internetin yli kaikkialta maailmassa. En ole vielä aktivoinut tätä toimintoa, enkä siis kokeillut käytännössä, mutta kuulostaa aivan mahtavan hienolta jutulta jota pitää kokeilla kohta ihan käytännössä.
Viesti Kirjoittaja flyemirates »
Ok, hyvä kuulla ja kiitokset Ebay vinkistä!Cathi777 kirjoitti:Se toimii muuten todella kätevästi. Näkyy yhtenä levynä sun koneella koko ajan, oot sitten missä tahansa ja on aina ne tiedostot sitten käytettävissä. Kannattaa muuten Ebayn kautta ostaa sitten se mobilemen koodi jos haluaa rahaa selkeästi säästää sen suhteen. Menee hinta silloin n.50e:n paikkeille.flyemirates kirjoitti:
Minulla on myös Time Capsule ja käsittääkseni Time Capsulen sisältö (eli siis käytännössä kaikki Maccini tiedostot) ovat nyt käytettävissäni internetin yli kaikkialta maailmassa. En ole vielä aktivoinut tätä toimintoa, enkä siis kokeillut käytännössä, mutta kuulostaa aivan mahtavan hienolta jutulta jota pitää kokeilla kohta ihan käytännössä.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja vhuuskonen »
Allakka meni MobileMe'n kanssa ihan sekaisin. Ongelma ratkesi vain sammuttamalla MobileMe lopullisesti ja korjaamalla kaikki käsin.vhuuskonen kirjoitti: Minulle allakan luotettava hallinta on yrittäjänä toimeentulokysymys, ei tämmöiseen ole hermoja tai varaa.
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
vhuuskonen kirjoitti:Allakka meni MobileMe'n kanssa ihan sekaisin. Ongelma ratkesi vain sammuttamalla MobileMe lopullisesti ja korjaamalla kaikki käsin.vhuuskonen kirjoitti: Minulle allakan luotettava hallinta on yrittäjänä toimeentulokysymys, ei tämmöiseen ole hermoja tai varaa.
Tuolloin käytössä oli kaksi windows-konetta ja iPhone. Kaikissa oli aika-asetukset normaalisti ja oikein. MobileMe synkronoi kuitenkin niin, että jonkin laitteen aika oli sen mielestä kolme tuntia toisella tavalla. Osa allakkamerkinnöistä siirtyi väärään aikaan. Eivät kaikki. So Easy, Awesome, Amazing!
Neuvo: Osta MobileMe jos Sinulla on siihen varaa ja uskallat riskeerata tietosi.
Toinen asia: Mieti itse onko Sinusta ok, että aivan kaikki MobileMessä olevat -tietosi ja mm. postiliitteet kulkevat ja tallentuvat ties kenen servereille Atlantin toisella puolella? Tämäkin voi olla Sinusta ihan hyvä juttu.
Viesti Kirjoittaja skv »
MobileMe:n kokeilun kanssa kannattaa muistaa että jos hommaa ei halua jatkaa kokeilun jälkeen niin "tilaus" täytyy perua, muuten ohjelma veloittaa automaattisesti vuosimaksun. Tietysti tästä tulee ennakkoilmoitus.kari.patila kirjoitti:Jos haluat sitä käyttää niin sitten luottokorttitiedot sisään ja ostat sen kokeiluajan jälkeen. Tai sitten ostat sen perinteisessä pakkauksessa jostain Apple-kaupasta. Halpahan tuo ei ole.Hieno kirjoitti:Tuosa kun yrittää tehdä sitä Me tiliä niin pyytää visaa tai vastaavaa. Mitä teen? Ja tossa lukee että 60 päivän ilmainen kokeilu.Pis kirjoitti:http://www.apple.com/fi/mobileme/Hieno kirjoitti:Nyt kun tuli tämä MobileMe esille Mikä se on? Mistä sen saa? Maksaako se? Ladataanko se jonnekkin? esim. puhelimeen vai koneelle?
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Nimenomaan !Justin Case kirjoitti:Oletko tosiaan varma että MobileMe sotki puhelimesi eikä jokin muu?rsaarela kirjoitti:Käytän pääsykoodia.Marbo kirjoitti:Eikö? Kaikilla ei ole edes kiinnostusta ostaa MobileMe:tä. Esim minulla.Justin Case kirjoitti:Täysin tarpeeton uutinen kun kukaan ei pidä mitään salasanoja käytössä jos puhelin on päällä. Mobile Me on sitä varten että voi tyhjätä luurin jos se häviää.Myös minä käytän pääsykoodia.Pis kirjoitti:Ajattelin ilmoittautua pääsykoodin käyttäjänä. Voihan olla että olen ainoa, mutta se että kukaan ei käyttäisi ei nyt todistetusti pidä paikkaansa.
MobileMe:tä en osta ikinä, enkä käytä mokomaa kakka.
Muutama kerta se sotki puhelimeni, ja se riittää.
kakka mikä kakka!
Mutta Cydiasta löytyy CYLAY, joka toimii, ja on PALJON halvempi.
Käytän sitä.
MobileMe on paljon muutakin kuin CÝLAY ja oleellinen ero on että toinen noista toimii.
Viesti Kirjoittaja Nuvi »
Itse olen käyttäny MobileMe palvelua muistaakseni vuodesta 2004 lähtien. Täytyy sanoa, että lista hinnalla tuo palvelu on suhteellisen arvokas, joten olen joko kinunnut aktivoinnit työnantajalta, uuden koneen kylkiäisenä tai sitten ostanut tarjouksista. Kerran ostin jostain verkkokaupasta, joka myi "vanhaa" MobileMe palvelua kun Apple oli päivittänyt palveun tarjontaa. Luonnollisesti tuo koodi antoi prikulleen ne samat palvelut kuin "uusi" koodikin. Hintaa taisi tulla silloin palttia rallaa 10€. Mitä toimintaan tulee ei minulla ole siitä mitään valittamista oma MobileMe synkkaa härpäkket 4-5 laitteen välillä eikä minulla ole 5 vuoden aikana ollut mainittavia ongelmia. Ainoastaan nyt kun tuli jotain MobileMe beta hässäkkää tuli kalenteriin tuplana tapaamisia ym. rojua. Tosin beta on beta. Ehkä pysyn jatkossa erossa noista beta jutuista. Kaiken kaikkiaan olen tyyttyväinen MobileMe palveluun. Hinnaltaan se pitäisi mielestäni olla edullisempi mutta muuten ei ole valittamista.rsaarela kirjoitti:
Nimenomaan !
Toinen, Cylay, toimii, MobileMe on kakka.
Tietenkin tiedän mikä puhelimeni sotki, eli tuhosi esim. kontaktit, synkatessaan niitä pitkin poikin.
En tarvitse toimimattomia synkkapalveluita.
Riittää, kun on tarpeeksi huolta iTunesin toimimattomuudesta ja epäjohdonmukaisuuksista, kun se synkkaa Muistioita.
Jos synkkaa, tai mihin synkkaa, milloinkin....huh.
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
vhuuskonen kirjoitti:Allakka meni MobileMe'n kanssa ihan sekaisin. Ongelma ratkesi vain sammuttamalla MobileMe lopullisesti ja korjaamalla kaikki käsin.vhuuskonen kirjoitti: Minulle allakan luotettava hallinta on yrittäjänä toimeentulokysymys, ei tämmöiseen ole hermoja tai varaa.
Tuolloin käytössä oli kaksi windows-konetta ja iPhone. Kaikissa oli aika-asetukset normaalisti ja oikein. MobileMe synkronoi kuitenkin niin, että jonkin laitteen aika oli sen mielestä kolme tuntia toisella tavalla. Osa allakkamerkinnöistä siirtyi väärään aikaan. Eivät kaikki. So Easy, Awesome, Amazing!
Lisäksi osa tiedoista ja merkinnöistä laitteiden välillä lakkasi vaivihkaa synkkaantumasta. Yhteen laitteeseen merkattu kalenteriasia ei ollutkaan enää näkyvissä toisessa. Mitään selvää logiikkaa en havainnut. Ei virheilmoituksia. Myös tuplamerkkauksia tuli yhteystietoihin ja allakkaan. Great!
Neuvo: Osta MobileMe jos Sinulla on siihen varaa ja uskallat riskeerata tietosi.
Toinen asia: Mieti itse onko Sinusta ok, että aivan kaikki MobileMessä olevat -tietosi ja mm. postiliitteet kulkevat ja tallentuvat ties kenen servereille Atlantin toisella puolella? Tämäkin voi olla Sinusta ihan hyvä juttu.
Viesti Kirjoittaja hardflip »
Aika jännä juttu, itellä on MobileMe toiminut täysin moitteettomasti, menee 4 kalenteria ristiin useamman puhelimen (iPhone 3GS,Nokia E-sarja, Samsung Windows Mobile härpäke) sekä parin läppärin (Apple, Windows 7) kera. Mitään en ole saanut rikottua enkä hukattua, ehkäpä olen omannu vain hyvää tuuria.rsaarela kirjoitti: Nimenomaan !
Toinen, Cylay, toimii, MobileMe on kakka.
Tietenkin tiedän mikä puhelimeni sotki, eli tuhosi esim. kontaktit, synkatessaan niitä pitkin poikin.
En tarvitse toimimattomia synkkapalveluita.
Riittää, kun on tarpeeksi huolta iTunesin toimimattomuudesta ja epäjohdonmukaisuuksista, kun se synkkaa Muistioita.
Jos synkkaa, tai mihin synkkaa, milloinkin....huh.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Yllätinpä itseni puhumasta palturia: käytänhän mää sittenkin iDiskiä ja sen synkronointimahista; mulla on yhden miehen yritykseni laskupohjat ja laskutusarkisto iDiskillä, joka sitte on synkattu kotiin kannettavaan ja työhuoneelle pöytäkoneelle. Näin on yks ja sama missä laskuja asiakkaitteni iloks kirjoitan kun on vaan yks ja sama kansio jossa laskupohjat on ja jonne laskutetut laskut menee..Itselläni on MM ollut vuoden, lähinnä kalenterikäytössä, koska iDisk on minun yhteydelläni ihan_tolkuttoman_hidas.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Vaikka olisi nopeampikin yhteys (minulla 110 Mb/s), tuo MobileMe:n verkkoversio on tolkuttoman tahmeaPKivireki kirjoitti:Itselläni on MM ollut vuoden, lähinnä kalenterikäytössä, koska iDisk on minun yhteydelläni ihan_tolkuttoman_hidas.
Viesti Kirjoittaja Lex1 »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Hömmööö, mitenkäs 5 kalenterin iCalin synkronointi kahdelle koneelle Dropboxilla sujuu?Pis kirjoitti:^
Dropbox?
Viesti Kirjoittaja Justin Case »
Viesti Kirjoittaja Justin Case »
Viesti Kirjoittaja Miklu »