platypu5 kirjoitti:Tännekin kelpaisi kutsu tai jopa kaksi, jos joltakulta ystävällisesti liikenisi, kunhan aiemmin kyselleet ovat ensin saaneet. YV:llä mieluiten.
MIulle kelpaisi edes se yksi kutsu edelleen. En voi kyllä luvata shampanjaa enkä kaviaaria, mutta ainakin tyttöystävälle tulisi hyvä mieli.
raikwon kirjoitti:Suht noloa pistää eka postaus tähän threadiin, mutta tosiaan tuommoinen invite kelpais myös tähän suuntaan. Iskeppäs YV mikäli moisia löytyy.
Sama vika rahikaisella. Tommonen invite tosiaan kelpais tännekkipäin, jos joltain ystävälliseltä kainomieleltä semmonen liikenis korsu_24@hotmail.com tai YV! Kiitos ja kumarrus.
raikwon kirjoitti:Suht noloa pistää eka postaus tähän threadiin, mutta tosiaan tuommoinen invite kelpais myös tähän suuntaan. Iskeppäs YV mikäli moisia löytyy.
Sama vika rahikaisella. Tommonen invite tosiaan kelpais tännekkipäin, jos joltain ystävälliseltä kainomieleltä semmonen liikenis korsu_24@hotmail.com tai YV! Kiitos ja kumarrus.
Meilattu, toivottavasti kelpaa
Murphy's Rule - Never Argue With A Fool, People Might Not Know The Difference
Mulla ois tuon edellisen jälkeen vielä muutama kutsu jäljellä eli laittakaa yv:tä, niin pistän tulemaan. Laitan tänne sitten editin, kun on kaikki menneet
EDIT 29.5. klo 11:54: Muutama vieläkin jäljellä. Laittakaa mukaan YV:llä meiliosoite, jolle kutsu kohdennetaan.
EDIT #2 30.5. klo 14:47. Sinne meni viimeinen kutsu. Laitan sitten ilmaria, jos innostun uudelleen Premium tilistä.. Lopetin tilauksen, kun Spotify ei antanut gurujen tehdä Nokia N900 puhelimeen clienttia. Clientti oli jo valmis ja toimi kuin se kuuluisa junan vessa, mutta kun ei kelvannut ruåttalaisille. Menivät blokkaamaan
Viimeksi muokannut pyrjola, 30.5.2010 klo 14.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Murphy's Rule - Never Argue With A Fool, People Might Not Know The Difference
raikwon kirjoitti:Suht noloa pistää eka postaus tähän threadiin...
No näinhän se.
...jokunen kutsu vielä löytyy, hyvillä perusteluilla YV:llä sellaisen nopeimmat saa, että edes jotain yritystä olisi. Ja ei, toi "mutta kun sisko tarvii" ei mee enää läpi.
edit: kutsut meni jo YV:llä pyytäneille
Viimeksi muokannut tosikko, 31.5.2010 klo 6.36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen uusi omena käyttäjä ja ohjelmia on tullut testailtua hyvinkin monipuolisesti. Eksyin sivuille ja huomasin Spotifyn, johon ei googlamisen jälkeenkään tunnu löytyvän kutsua. Siksi nöyrästi pyydänkin, että lähettäisit kutsun, niin pääsen spotifyn ihmeelliseen maailmaan. Kiitos ja hyvää kesää!
En kyllä ole koskaan ollut kummonen perustelija, mutta totuus on että ei jaksaisi enää pelata noiden mp3:sten kanssa tässä koneella. Kaverillani testasin spotifyä ja huomasin sen olevan yhtä kätevä kuin winamp, mutta laajan kirjastonsa ansiosta parempi. harmi vaan että hänellä on kutsut loppu. Pelastaisitko kesäni ja laittaisit kutsun tulemaan. Kiitos
Hei, oispa huippua, jos joku viitsisi lähettää kutsun minullekkin erajomppe2@hotmail.com entinen tunnus poistui kun olin vaihdossa viime syksyn. en nyt muista mikä siinä oli, vissiin olis maata pitänyt vaihtaa tai jotain..
Jeeps,mullekki kelpais kutsu tonne spotifyyn oon tässä useita kuukausia yrittänyt etsiä koodeja mitkä toimisivat,mutta eipä niitä löydy mistään ja proxy sivut ovat estettettyjä suurimmaksi osaksi,mitä olen katellut. Eli tänne voi laittaa pm:nä tai tänne sähköpostia ouli_94@hotmail.com
Vaikkakin onkin selvää pyramidikmainoshuijaushömppää, niin todistetusti pienen vaivan näön jälkeen voi saada ilmaista Spotify Premium-aikaa täällä keskustellusta mestasta.
Tympeää on vongata, mutta olisin vailla inviteä.. Tai oikeastaan kihlattuni sitä halajaa ja huomenna olis jälleen yksi kuukausi yhteistä taivalta täynnä niin "lahjana" menisi kivasti. Jos jollain vaan on niin laitahan yksityisviestiä tulemaan! Kiitoksia!
Jos joku viitsisi laittaa yhden koodin mulle niin olisin tosi kiitollinen , ois kiva saada vihdosta viimein Spotify rullaamaan... !
Kiitos jos joltain löytyy.