Ad-block Macille?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
Re: Ad-block Macille?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sarkasmista huolimatta paha tuossa on neuvoa jos ko. kansio ei mainitussa paikassa ole. Siellä sen pitäisi olla jos ohjelma on asennettuna.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja Liuhuparta »
Jos ei osaa juuri itse neuvoa, on parempi sitten heittää vitsiksi ja alkaa pelleilemään, kuten täällä aina. Ei voi vain olla hiljaa ja katsoa, jos joku muu osaisi neuvoa? Eikö täällä saa pyytää apua, jos on itse yrittänyt ensin ohjeiden kanssa vai olisiko suotavaa kysyä vain typeriä, joihin googlaamalla löytyy vastaus oitis? Nyt vain vyörytätte kuraa kysmykseni päälle, jonka takia sitä ei varmasti huomaa sellainen, joka saattaisi osata jopa auttaa.
-
Viesti Kirjoittaja kaimaani »
Siis katsoitko oman käyttäjätilisi kansiosta eli Macintosh HD/Users/omanimi/Library/InputManagers, vai tuosta ohjeen antamasta sijainnista ?Liuhuparta kirjoitti:Miten kirotussa saan poistettua SafariBlockin? Olen yrittänyt näiden ohjeiden mukaan, mutta tuota kansiota ei löydy mistään. Minulla on ylläpito-oikeudet koneeseeni.
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Loistava tapa saada apua tuo v*ttuilu kylläLiuhuparta kirjoitti:Jos ei osaa juuri itse neuvoa, on parempi sitten heittää vitsiksi ja alkaa pelleilemään, kuten täällä aina. Ei voi vain olla hiljaa ja katsoa, jos joku muu osaisi neuvoa? Eikö täällä saa pyytää apua, jos on itse yrittänyt ensin ohjeiden kanssa vai olisiko suotavaa kysyä vain typeriä, joihin googlaamalla löytyy vastaus oitis? Nyt vain vyörytätte kuraa kysmykseni päälle, jonka takia sitä ei varmasti huomaa sellainen, joka saattaisi osata jopa auttaa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
ootko etsinyt ko. kansiota Spotlightilla?
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja Liuhuparta »
Olin katsonut mielestäni molemmista lukuisia kertoja, mutta nyt sitten huomasin, että on tuolla kansio nimeltä Input Methdos. Olen sitten sitä erehtynyt joissakin tapauksissa katselemaan ja sen vuoksi en löytänyt oikeaa. Nyt sitten onnistui löytymään oikea. Kiitos.kaimaani kirjoitti:Siis katsoitko oman käyttäjätilisi kansiosta eli Macintosh HD/Users/omanimi/Library/InputManagers, vai tuosta ohjeen antamasta sijainnista ?Liuhuparta kirjoitti:Miten kirotussa saan poistettua SafariBlockin? Olen yrittänyt näiden ohjeiden mukaan, mutta tuota kansiota ei löydy mistään. Minulla on ylläpito-oikeudet koneeseeni.
Sitä kuule turhautuu, kun täällä aletaan aina vääntämään vitsiä aivan turhasta. En jaksa toistaa itseäni enempää.vesku kirjoitti:Loistava tapa saada apua tuo v*ttuilu kyllä![]()
ootko etsinyt ko. kansiota Spotlightilla?
Kokeilin hakea Spotlightillam eikä onnistunut. Nyt oikean kansion manuaalisen löytämisen jälkeen yritin vielä huviksi etsiä haulla mutta turhaan. Jostakin sen sai kaiketi säädettyä, mitä kaikkia kansioita se penkoo.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Spotlight ei hae kirjastoista, jos ei ensin nagoi ko. kirjastoon ja suorita hakua vasta siellä.
PS. En usko, että se kysymyksesi jälkeen tullut humoristinen kommentti oli edes suunnattu sinulle, vaan ketjun alkuperäiseen aiheeseen.
PS. En usko, että se kysymyksesi jälkeen tullut humoristinen kommentti oli edes suunnattu sinulle, vaan ketjun alkuperäiseen aiheeseen.

"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka