Musiikkisoitin
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Musiikkisoitin
Viesti Kirjoittaja arma »
Suositelkaa jotain hyvää musiikkisoitinta. Mulla on musiikit ulkosella kovalevyllä, enkä tahdo tehdä niistä kopioita koneen kovalevylle, iTunes tekee näin. Cog taas on hyvä mutta kaatuu kun lisään siihen musiikkini, +11000 biisiä. 

-
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Minullakin on musat ulkoisella kiintolevyllä, mutta siitä huolimatta käytän iTunesia...
Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Jep, mutta sitten se tekee niistä kopiot sinne ulk. kovolle, enkä taas halua sitä ja mulla on satunnaisesti .m3u tiedostoja, olisi hirveä sekasotku alkaa erottelemaan tuplabiisejä 11 000 biisistä. Enkä muutenkaan hirveästi pidä iTunesista, minulla se kaatuilee aika usein jostain syystä.Macco kirjoitti:Suosittelen iTunesia.
Asetukset > Lisäasetukset > iTunes musiikkikansion sijainti
Ja sieltä sitten määritellään ulkoisen kovalevyn kansio.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Asetuksista rasti pois kopio kirjastoon kun lisätään.arma kirjoitti:Jep, mutta sitten se tekee niistä kopiot sinne ulk. kovolle, enkä taas halua sitä ja mulla on satunnaisesti .m3u tiedostoja, olisi hirveä sekasotku alkaa erottelemaan tuplabiisejä 11 000 biisistä. Enkä muutenkaan hirveästi pidä iTunesista, minulla se kaatuilee aika usein jostain syystä.Macco kirjoitti:Suosittelen iTunesia.
Muutenkaan iTunesin ei kuulu olla kaatuileva softa- ei oo ainakaan mun kohdalla ollut (ja kellään muulla yli 30:llä tutulla)
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Kiitoksiamasa kirjoitti:Asetuksista rasti pois kopio kirjastoon kun lisätään.arma kirjoitti:Jep, mutta sitten se tekee niistä kopiot sinne ulk. kovolle, enkä taas halua sitä ja mulla on satunnaisesti .m3u tiedostoja, olisi hirveä sekasotku alkaa erottelemaan tuplabiisejä 11 000 biisistä. Enkä muutenkaan hirveästi pidä iTunesista, minulla se kaatuilee aika usein jostain syystä.Macco kirjoitti:Suosittelen iTunesia.
Muutenkaan iTunesin ei kuulu olla kaatuileva softa- ei oo ainakaan mun kohdalla ollut (ja kellään muulla yli 30:llä tutulla)

edit; Niin ja minkäs softan sitten kuuluisi olla "kaatuilevasofta"

-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Eikä tee kun siellä samassa paikassa otat ruksin pois kohdasta Kopioi tiedostot Musiikkikansioon kun ne lisätään Kirjastoon.arma kirjoitti:Jep, mutta sitten se tekee niistä kopiot sinne ulk. kovolle, enkä taas halua sitä ja mulla on satunnaisesti .m3u tiedostoja, olisi hirveä sekasotku alkaa erottelemaan tuplabiisejä 11 000 biisistä. Enkä muutenkaan hirveästi pidä iTunesista, minulla se kaatuilee aika usein jostain syystä.Macco kirjoitti:Suosittelen iTunesia.
Millä sie tuota 30 gigan iPodias operoittet jos et iTunesia halua käyttää???
No, kukin tyylillään ja kyllä noita ohjelmia löytyy. Google tai Versiontracker on ystäviä.
PS. jos iTunes kaatuilee niin kannattaa varmaan kokeilla sen uudelleen asentamista. Sehän on vakaa kunis kallio!
PPS. m3u:han on pelkkä soittolista-tekstitiedosto. Sunkaan sillä ole tämän kanssa tekemistä?
edna: ...tana ku oon hidas ja pöljä. Mutta ohan tossa toi m3u -osio...
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
No eikai nyt sentään kun OS X kyseessä. Asetustiedoston poisto ja oikeuksien korjaus nyt ensiksi kokeiluun.vesku kirjoitti:PS. jos iTunes kaatuilee niin kannattaa varmaan kokeilla sen uudelleen asentamista. Sehän on vakaa kunis kallio!
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Olen tuon 30gb verran pitänyt musiikkia iTunesissa. m3u soittolista tiedoston kanssa, kun kopioi koko kansion tulee 2x sama biisi soittolistaan eli;vesku kirjoitti:Eikä tee kun siellä samassa paikassa otat ruksin pois kohdasta Kopioi tiedostot Musiikkikansioon kun ne lisätään Kirjastoon.arma kirjoitti:Jep, mutta sitten se tekee niistä kopiot sinne ulk. kovolle, enkä taas halua sitä ja mulla on satunnaisesti .m3u tiedostoja, olisi hirveä sekasotku alkaa erottelemaan tuplabiisejä 11 000 biisistä. Enkä muutenkaan hirveästi pidä iTunesista, minulla se kaatuilee aika usein jostain syystä.Macco kirjoitti:Suosittelen iTunesia.
Millä sie tuota 30 gigan iPodias operoittet jos et iTunesia halua käyttää???
No, kukin tyylillään ja kyllä noita ohjelmia löytyy. Google tai Versiontracker on ystäviä.
PS. jos iTunes kaatuilee niin kannattaa varmaan kokeilla sen uudelleen asentamista. Sehän on vakaa kunis kallio!
PPS. m3u:han on pelkkä soittolista-tekstitiedosto. Sunkaan sillä ole tämän kanssa tekemistä?
artisti - Biisi1
artisti - Biisi1
artisit - Biisi2
artisti - Biisi2
kun kuuluisi tulla
artisti - Biisi1
artisti - Biisi2
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tässä tapauksessa kansio, jossa on kaikki m3u-päätteellä olevat tiedostot. Näitä kriteereitä voi olla useampiakin ja kaikeinlaisia. Laita Finderin ohjeisiin hakusanaksi älykäs kansio (tai smart folder, jos käytät englanniksi)arma kirjoitti:Selventäisitkö, älykäs kansio?Maza kirjoitti:Mihin noita m3u-tiedostoja enää tarvitaan? Niistä eroon hankkiutuminen on helppoa, kuin heinän teko. Nimittäin älykkään kansion kanssa.
Edit. Finder tekee tämän lajittelun siis omin päin ja itsekseen.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
Gaa! Tuotahan mie tarkoitin! Mikä mua vaivaa, punkun puute? (Not.)Wespa kirjoitti:No eikai nyt sentään kun OS X kyseessä. Asetustiedoston poisto ja oikeuksien korjaus nyt ensiksi kokeiluun.vesku kirjoitti:PS. jos iTunes kaatuilee niin kannattaa varmaan kokeilla sen uudelleen asentamista. Sehän on vakaa kunis kallio!
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka