Ehdin jo hieman innostua kun tiedostohaku kertoi että nyt voit vuokrailla/ ostaa elokuvia itunesilla...
Ei sitten ainakaan vielä suomistoresta kuitenkaan löydy.
Jatketaan odottelua.
itunes 7.6.1 haettavissa
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
itunes 7.6.1 haettavissa
Viesti Kirjoittaja weeti »
-
Re: itunes 7.6.1 haettavissa
Viesti Kirjoittaja freewilly »
Luin selosteen päivityksen sisällöstä. Siinä luki, että päivityksen jälkeen voi iTunesilla vuokrata elokuvia.
Taas Apple lupailee jotain, eikä sitten pidäkään lupauksiaan.
Laatu on ollut laskussa jo pitkään Applella.
-
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Mitä tämä päivitys oikein korjasi? Rantapallo pyörii 15 s jokaisesta biisistä jonka soitan. Pitäis varmaan ostaa tuo AppleTV jos vaikka sillä sitten asia "korjaantuisi". Aika amatöörimäistä toimintaa.
"Medias in res"
-
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Jaahas, eli enpäs lataakaan tuota päivitystä...
kiitos vinkistä! Löin kyllä käteni torttuun kun päivitin viimeisimpään Firefoxiin - tökkii ja tökkii ja tökkii... Käytin jopa Safaria pari päivää kun hermostuin.![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

kiitos vinkistä! Löin kyllä käteni torttuun kun päivitin viimeisimpään Firefoxiin - tökkii ja tökkii ja tökkii... Käytin jopa Safaria pari päivää kun hermostuin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Halinen.org
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kiitos testaajalle, odotan minä myös lisätestaajien kommentteja, eli ilmenikö päivityksen jälkeisiä ongelmia? ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kasimir »
Ton piti korjata jotain Apple TV päivityksen jälkeistä toimintaa Apple TV:n ja iTunesin välillä... Empä sitten tiedäMacchiavelle kirjoitti:Mitä tämä päivitys oikein korjasi? Rantapallo pyörii 15 s jokaisesta biisistä jonka soitan. Pitäis varmaan ostaa tuo AppleTV jos vaikka sillä sitten asia "korjaantuisi". Aika amatöörimäistä toimintaa.

-Kasimir
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
iMac 27"
iPod Touch 1st Generation
-
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Täällä kaikki toimii kuten pitää, eli ei ongelmia.
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Latasin ja asensin. Kaikki toimii niin kuin ennenkin, eli täydellisesti.
Ei kai tässä mitään ongelmia pitäisikään olla, kun on vain pieni iTunes päivitys? 

-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Komppaan, ei mitään ongelmia. Toimii...ja myös hienosti äänet ATV => viritinvahvistin => kajuttimetViizei kirjoitti:Latasin ja asensin. Kaikki toimii niin kuin ennenkin, eli täydellisesti.Ei kai tässä mitään ongelmia pitäisikään olla, kun on vain pieni iTunes päivitys?
Säästyy pienestä kovalevystä nyt paljon tilaa leffoille ja videoille
Mac OS X, because making UNIX user friendly was easier than fixing Windows
-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Onkos se ihan normaalia, että iTunes vie koko ajan 15-20% prosessoritehosta vaikkei sillä tee mitään?
Minulla tuo alkoi muistaakseni jonkin päivityksen jälkeen viime vuonna kun koneessa oli vielä Tiger. Olen jokaisen iTunes-päivityksen kohdalla elätellyt toiveita siitä että korjaantuisi, samoin toiveet oli korkealla kun Leopard korvasi Tigerin. Kuitenkin edelleen tuo tehonkulutus on pysynyt yhtä suurena, vaikka asetuksetkin on kokeiltu läpi (jakaminen päällä/pois, albumikuvitusten automaattihaku päällä/pois, AirTunes-kaiuttimien automaattihaku päällä/pois jne.).
Eipä tuo muuten harmittaisi, mutta kun tämmöisessä kohtalaisen aikaisessa MacBook-revisiossa lähtee vielä tuulettimet pyörimään aika herkästi niin minun tapauksessani se tarkoittaa sitä, että jos iTunes on päällä niin ei tarvitse oikeastaan kuin avata pari nettisivua, niin lämmöt nousevatkin jo ensimmäisten raja-arvojen yli.
Minulla tuo alkoi muistaakseni jonkin päivityksen jälkeen viime vuonna kun koneessa oli vielä Tiger. Olen jokaisen iTunes-päivityksen kohdalla elätellyt toiveita siitä että korjaantuisi, samoin toiveet oli korkealla kun Leopard korvasi Tigerin. Kuitenkin edelleen tuo tehonkulutus on pysynyt yhtä suurena, vaikka asetuksetkin on kokeiltu läpi (jakaminen päällä/pois, albumikuvitusten automaattihaku päällä/pois, AirTunes-kaiuttimien automaattihaku päällä/pois jne.).
Eipä tuo muuten harmittaisi, mutta kun tämmöisessä kohtalaisen aikaisessa MacBook-revisiossa lähtee vielä tuulettimet pyörimään aika herkästi niin minun tapauksessani se tarkoittaa sitä, että jos iTunes on päällä niin ei tarvitse oikeastaan kuin avata pari nettisivua, niin lämmöt nousevatkin jo ensimmäisten raja-arvojen yli.
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ei tuo ihan normaalilta kuulosta, minulla iTunesin prossunkäyttö näköjään huitelee jossain 5-10% välillä musiikin siis soidessa. Ja uusin macbook ja iMac koneina. Ja jos ei musiikki pauhaa, niin vie joitakin prosentin osia.CamoN kirjoitti:Onkos se ihan normaalia, että iTunes vie koko ajan 15-20% prosessoritehosta vaikkei sillä tee mitään?
/---
ap
Viimeksi muokannut gramdel, 24.2.2008 klo 19.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Viesti Kirjoittaja DGKarper »
Tämäpä taitaa olla niin että henkilö joka kääntää tekstin, kääntää sen suoraan englannista suomeksi (tai ruotsiksi, norjaksi, tanskaksi jne) ilman että tietää oikeastaan hölkäsen pöläystä onko Suomessa (tai muissa maissa) edes tätä mahdollisuutta. Aika vahvasti luulen asian olevan näin.freewilly kirjoitti:Luin selosteen päivityksen sisällöstä. Siinä luki, että päivityksen jälkeen voi iTunesilla vuokrata elokuvia.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
7.6.1 toimii ihan samoin kuin kaikki edellisetkin. iTunes vie musiikin soidessa 7-13 % prossutehosta ja tää on sentään vaan PPC 1.67.
Ja mitään taukoja omilla kajareilla tai Airtunesin kautta ei tunneta.
Ja mitään taukoja omilla kajareilla tai Airtunesin kautta ei tunneta.
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka