Osaako joku kertoa mielellään ilmaista tai edullista ja hyvää asiakashallintaohjelmaa macille?
Käytän arkhimedesta laskutusohjelmana, mutta ilmaisversiossa on varsin rajallinen asiakaskortisto.
vinkkejä kaivataan.
asiakashallinta
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
asiakashallinta
Viesti Kirjoittaja idefix »
-
-
Re: asiakashallinta
Viesti Kirjoittaja deep »
Kun kerran tälle linjalle lähdettiin niin voisin suositella NeoOffice/Openoffice vaihtoehtoa. Ilmaisuutensa lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden käyttää ihan oikeita tietokantoja.matteus/2 kirjoitti:Olisko FileMaker mitään?
iB12" 1.2 G4 | MM1,66 CD | MB2,2 C2D
-
Viesti Kirjoittaja idefix »
Neooffice löytyy koneelta, mutta mitenkäs tuo neoofficella onnistuu parhaiten?deep kirjoitti:Kun kerran tälle linjalle lähdettiin niin voisin suositella NeoOffice/Openoffice vaihtoehtoa. Ilmaisuutensa lisäksi se tarjoaa mahdollisuuden käyttää ihan oikeita tietokantoja.matteus/2 kirjoitti:Olisko FileMaker mitään?
-
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
hmm...itse en muista tarkkaan miten Acces (NeoOffice Database) tehtiin asikastietokantoja, mutta helppoa oli. kokeille jos googlella löytyis joku opas sivu. löytynee varmasti myös suomeksi.
PS: Sori että en pysty suoraan auttaan, mutta hieman kiire joten en ehdi tutustua taas Databaseen. (Noloa, mutta tietojenkäsittely sivuaineena opiskeluaikoina ja juuri "Data Bases" kurssi oli yksi. Tosin siitä on jo vierähtäny aikaa, joten ulkoa en muista)
Jos nyt ei ole kyse miljoonista asiakkaista niin tekisin sen Excelillä. Tosi helppo nakki. Muokattavuus tosi hyvä. Seurantatyökaluna tosi hyvä. jne. Muistaakseni Excel rivimaksimi on jo yli 200.000, niin aika paljon asiakkaita saa olla jos ei excelillä pärjää. Ok, mä olen vannoutunut excel käyttäjä, joten hieman "biased" mielipide. mutta totuus kummiskin on että se on erinomainen ohjelma.
nalle
PS: Sori että en pysty suoraan auttaan, mutta hieman kiire joten en ehdi tutustua taas Databaseen. (Noloa, mutta tietojenkäsittely sivuaineena opiskeluaikoina ja juuri "Data Bases" kurssi oli yksi. Tosin siitä on jo vierähtäny aikaa, joten ulkoa en muista)
Jos nyt ei ole kyse miljoonista asiakkaista niin tekisin sen Excelillä. Tosi helppo nakki. Muokattavuus tosi hyvä. Seurantatyökaluna tosi hyvä. jne. Muistaakseni Excel rivimaksimi on jo yli 200.000, niin aika paljon asiakkaita saa olla jos ei excelillä pärjää. Ok, mä olen vannoutunut excel käyttäjä, joten hieman "biased" mielipide. mutta totuus kummiskin on että se on erinomainen ohjelma.
nalle
-give me death punk, baby-
-
-
Viesti Kirjoittaja tgynther »
Tämä vaatii edes perusteiden osaamista relaatiotietokantojen teosta. Hyvänä puolena on se että kysyjä saisi CRM:stään juuri sellaisen kun haluaa. Mutta aikaa se tulisi viemään. Jos asiakashallintasoftan ei tarvitse olla suomeksi niin täältä voi lähteä liikkelle: http://www.versiontracker.com/macosx/business/crmnalle76 kirjoitti:hmm...itse en muista tarkkaan miten Acces (NeoOffice Database) tehtiin asikastietokantoja, mutta helppoa oli. kokeille jos googlella löytyis joku opas sivu. löytynee varmasti myös suomeksi.
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Olen kokeillut vastaaviin tarkoituksiin Bentoa, ja siihen taidan jäädä. Omaan käyttööni erittäinkin mainio. Toimii hyvin synkassa Address Bookin kanssa.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka