terppa
olen siirrellyt humaxiltani pc:lle läjän tavaraa ja haluaisin siitä nyt polttaa useita eri dvd:tä. onko tähän jotain järjellistä kikkaa osx:lle? projectx:llä saan konvertoitua .ts filet ja yhdistelyä erinäisiä ohjelmia m2v+mp2 ja/tai m2p muotoihin, mutta sitten olenkin hukassa. idvd6 ei halua syödä tätä ja loputtoman googlettelun ja kokeilujen jälkeen ei näytä kovin toiveikkaalta. toisesta threadistä täällä viisastuneena nimesin m2pg tiedostoni mpeg päätteiseksi ja kokeilin Burn ohjelmaa. en saanut toimimaan. ei se silti paljon olisi lohduttanutkaan, koska haluan polttaa levylle n.25 pipsa possu jaksoa ja jos ei siellä ole mitään menua (Burnista en löytänyt mitään menuun liittyvää) niin menee hermot kun lapset haluaa katsoa sieltä tietyn jakson enkä tiedä mikä se niistä on. jo pelkkää dikipoksi->pc siirtoa varten piti aina bootcamppia vistan puolelle. meneekö tämä macin paljon hehkutettu videon käsittelykin nyt siihen että pitää alkaa jotain dvdauthorguita yrittämään vistan puolella virittää? miulla on leopardi. köyhänä haluan tietenkin kaiken ilmaiseksi jne. auttakaa avutonta plz kk?
avuton
digiboksista dvd:lle
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
digiboksista dvd:lle
Viesti Kirjoittaja kekkinen »
-
Re: dikipoksista dvd:lle
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
...jolla on kielioppikin todella hakusessa. Mistäs aloitetaan... Lauseet aloitetaan isolla...kekkinen kirjoitti:... auttakaa avutonta plz kk?
avuton

Allekirjoitukseen ei kuvia!
HÖH! Joo, Joo!
HÖH! Joo, Joo!
-
Re: dikipoksista dvd:lle
Viesti Kirjoittaja wanders »
Ja lopetetaan yhdellä pisteellä, ainakin tavanomaisesti esitettäessä.Vaeltaja kirjoitti: Mistäs aloitetaan... Lauseet aloitetaan isolla...
![]()
![]()
![]()
![]()
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Sinänsä kolme pistettä ei mielestäni lopeta lausetta, joten niiden jälkeen ei ole tarpeellista käyttää isoa alkukirjainta.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
---
-
Miten digiboxista dvd:le?
Viesti Kirjoittaja mikaha »
Olen tuonut digiboxistani ulkoisen kovalevyn avulla koneelleni .ts tiedoston ja olen muuntanut sen projectX:lä niin, että siinä on kaksi tiedostoa m2v (elokuva) ja mp2 (äänet) ne siis eri tiedostoissa !?!? Kysymys kuuluukin, että miten nämä tiedostot poltetaan DVD-levylle siten, että DVD-soitin ymmärtää ja osaa toistaa myös äänet elokuvaan? käytössä on Toast 8, ProjectX, VLC ja käyttis on Leopard ja kone iMac/Macbook.
Onko tähän hommaan helpompia työkaluja kuin ProjectX (vaikka maksullisiakin)? ongelmana on, että olen joutunut huomaamaan, että Maximum C8000 digiboxin kanssa pitäisi olla windowskäyttäjä, koska valmistaja ei vihjaa halaistua sanaa mistään muusta käyttiksestä. Eli työkaluja maciin etsitään yhteiselämään digiboxin kanssa varten. Verkkokäytöstä luovuin havaittuani ettei macilla voi ottaa boxiin yhteyttä (tai se yhteyden otto vaatii ylemmän jumalan älykkyysosamäärää). No meni vähän vuodatukseksi, mutta se itse kyssäri on tuossa edellisessä kappaleessa.
Onko tähän hommaan helpompia työkaluja kuin ProjectX (vaikka maksullisiakin)? ongelmana on, että olen joutunut huomaamaan, että Maximum C8000 digiboxin kanssa pitäisi olla windowskäyttäjä, koska valmistaja ei vihjaa halaistua sanaa mistään muusta käyttiksestä. Eli työkaluja maciin etsitään yhteiselämään digiboxin kanssa varten. Verkkokäytöstä luovuin havaittuani ettei macilla voi ottaa boxiin yhteyttä (tai se yhteyden otto vaatii ylemmän jumalan älykkyysosamäärää). No meni vähän vuodatukseksi, mutta se itse kyssäri on tuossa edellisessä kappaleessa.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka