![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
ps: linkki: Apple looks toward iPhone chat app: http://macdailynews.com/index.php/weblo ... nts/17046/
Viesti Kirjoittaja Delirious »
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
kyllä, mutta eikö tämä vaatinut uuden tunnuksen tekemistä ja hieman kikkailua, eikä silti ollut taetta toimivuudesta, vai olenko väärässä?MacMivu kirjoitti:Itseasiassa MSN:n saa liitettyä Jabberin kautta iChatiin...
Viesti Kirjoittaja honpsu »
kiitos! tämä vastasi juuri kysymykseeni. ymmärrän asioita taas hieman enemmänhonpsu kirjoitti:MSN ei ole avoin. Ja Micorosoft ja Apple kuitenkin tekevät yhteistyötä jollain tasolla, joten ei ole järkevää koittaa talloa toisen varpaille ilman lupaa.
Viesti Kirjoittaja honpsu »
Tämä nyt ei kuitenkaan ollut mikään fakta, vaan vain oma näkemys asioista.Delirious kirjoitti:kiitos! tämä vastasi juuri kysymykseeni. ymmärrän asioita taas hieman enemmänhonpsu kirjoitti:MSN ei ole avoin. Ja Micorosoft ja Apple kuitenkin tekevät yhteistyötä jollain tasolla, joten ei ole järkevää koittaa talloa toisen varpaille ilman lupaa.
tuota kohtaa lähinnä tarkoitinhonpsu kirjoitti:MSN ei ole avoin.
Viesti Kirjoittaja bloof »
Pitää nyt kuitenkin muistaa, että "mese" nauttii Suomessa omituisen suurta suosiota, maailmanlaajuisesti sen suosio on paljon alhaisempi, tai tällaisen kuvan olen ainakin itse saanut. Luulisin myös, että suomalaiset eivät ole "merkittävä osa mac käyttäjistä" jos ihan maailmanlaajuisesti katsotaanDelirious kirjoitti:kun merkittävä osa mac käyttäjistä jotka käyttävät nykyisin adiumia siirtyisivät iChatiin jos vain sen kanssa ei tarvitsisi kikkailla.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Jep. Olisi mielenkiintoista näähdä tilastoja Mese-käyttäjistä eri maista. Mullakin on se käsitys, että Mese on suhteessa Suomessa suositumpi kuin monessa muussa maassa.bloof kirjoitti:Pitää nyt kuitenkin muistaa, että "mese" nauttii Suomessa omituisen suurta suosiota, maailmanlaajuisesti sen suosio on paljon alhaisempi, tai tällaisen kuvan olen ainakin itse saanut. Luulisin myös, että suomalaiset eivät ole "merkittävä osa mac käyttäjistä" jos ihan maailmanlaajuisesti katsotaanDelirious kirjoitti:kun merkittävä osa mac käyttäjistä jotka käyttävät nykyisin adiumia siirtyisivät iChatiin jos vain sen kanssa ei tarvitsisi kikkailla.
bloof kirjoitti:Pitää nyt kuitenkin muistaa, että "mese" nauttii Suomessa omituisen suurta suosiota, maailmanlaajuisesti sen suosio on paljon alhaisempi, tai tällaisen kuvan olen ainakin itse saanut. Luulisin myös, että suomalaiset eivät ole "merkittävä osa mac käyttäjistä" jos ihan maailmanlaajuisesti katsotaan
Viesti Kirjoittaja jussi79 »
Mä en noista suhteellisista osuuksista mitään tilastofaktaa osaa sanoa, mutta asuessani Espanjassa kaikki tuntemani ihmiset käyttivät meseä ja mihinkään muihin systeemeihin ei tullut törmättyä. Italialaiset ja saksalaiset vaihtaritututkin käyttävät ainoastaan meseä, joten olisikohan mese sitten Euroopassa vaan todella yleinen jostain syystä. Itse suosin GoogleTalkkia.Crimson kirjoitti:Jep. Olisi mielenkiintoista näähdä tilastoja Mese-käyttäjistä eri maista. Mullakin on se käsitys, että Mese on suhteessa Suomessa suositumpi kuin monessa muussa maassa.bloof kirjoitti:Pitää nyt kuitenkin muistaa, että "mese" nauttii Suomessa omituisen suurta suosiota, maailmanlaajuisesti sen suosio on paljon alhaisempi, tai tällaisen kuvan olen ainakin itse saanut. Luulisin myös, että suomalaiset eivät ole "merkittävä osa mac käyttäjistä" jos ihan maailmanlaajuisesti katsotaan
Viesti Kirjoittaja deep »
Viesti Kirjoittaja Fixx »