Olen äskettäin siirtynyt Adiumin käyttäjäksi, vielä vähän harjoittelua on... Ihan kivaa että saa kaikki tunnukset saman ohjelman alle, mutta pari juttua tuossa mua kummastuttaa:
a: miten pystyn vaikuttamaan millä tunnuksella milloinkin kirjoitan? Kun on olemassa yahoo, hotmail ja AOL... Esimerkiksi eilen kirjoitin yhdelle kaverille, ja se ihmetteli mistä yahoo-osoitteesta kirjoittelen, enkä ite mielestäni näe mistään että mikä tunnus on milloinkin käytössä.
b: kun on keskusteluikkuna auki, siinä yläreunassa on merkkejä (kuvaus, salaus, lähde/kohde ym). Mitä pitäisi tapahtua siitä lähde/kohde-napista? Mulla se nappi ns. menee pohjaan että sitä voi painaa, mutta mitään ei kai tapahdu. Ja jos yritän painaa vieressä olevaa hymiö-nappia, se ei reagoi mitenkään eikä mitään tapahdu? Osaako joku kertoa miksi?
Eli kiitollisena vastaanotan vastauksia ja muitakin vinkkejä miten kannattaa sumplia ohjelman kanssa... Ihan sinuiksi en ole vielä päässyt, jotenkin vähän kummallisesti kaikki säädöt ym. Mutta eiköhän se tästä. Kiitokset jo etukäteen

ps. kuten huomaatte en ole kovin guru koneiden kanssa, joten aika maanläheisiä selvityksiä kiitos!