Olisi tuo QT mpeg2 plugini 20€ ja QT Pro 30€ mutta eipä ilman luottokorttia onnistu ostaa näköjään

Löytyisikkös sitten ilmaisia vaihtoehtoja tai mitä yleensä filuille kannattaisi tehdä?
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Poislukien sähköisesti ladattavat tuotteet kuten QuickTime Pro ja MPEG-2-plugari. Luottokortti on noille ainoa maksutapa.TheKraken kirjoitti:Storesta voi ostaa myös tilisiirrolla.
Kokeilinpa jo MPEGStremclip ohjelmaa..TheKraken kirjoitti:Pro ei sisällä tuota pluginia. Eli ei siinä oikein vaihtoehtoja.
Storesta voi ostaa myös tilisiirrolla.
Eikä tuo pluginikaan tietääkseni MPEG2-editointia suoraan mahdollista, vaan se video käännetään välissä eri muotoon. Eli ihan yhtä hyvin voit itse tuon käännön suorittaa ilmaisella MPEGStremclipilla tai vastaavalla.
Näinpä on.. Täytyy katsella jos jostain suomen puolelta voisi tilailla.. siis jos muuta vaihtoehtoa ei keksi.mercury kirjoitti:Poislukien sähköisesti ladattavat tuotteet kuten QuickTime Pro ja MPEG-2-plugari. Luottokortti on noille ainoa maksutapa.TheKraken kirjoitti:Storesta voi ostaa myös tilisiirrolla.
Joiltain suomalaisilta jälleenmyyjiltä saa palveluna noitakin ilman luottokorttia, mutta vetävät tietysti välistä hieman.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Vaikka itse MPEG Streamclip onkin ilmainen, ei MPEG2-matskun käsittely onnistu ilman tuota Applen maksullista palikkaa. QT Pro ei sitä sisällä, vaan se täytyy erikseen hankkia.Machist kirjoitti:Kokeilinpa jo MPEGStremclip ohjelmaa..TheKraken kirjoitti:Eikä tuo pluginikaan tietääkseni MPEG2-editointia suoraan mahdollista, vaan se video käännetään välissä eri muotoon. Eli ihan yhtä hyvin voit itse tuon käännön suorittaa ilmaisella MPEGStremclipilla tai vastaavalla.
Valittaa että plugin ei ole asennettu ja ohjaa tuonne applen sivuille? (enkö vain sittenkään osaa taas)
Jostain sain käsityksen että tuo QT Proo sisältää ko plugarin?
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Jos sinulla ei ole tarvetta editoida matskua, niin saat kyllä MPEG2-fileistä iDVD:llä DVD:n kasaan ilman maksullista palikkaakin, eikä väliin tule ylimääräisiä konversoita. Ohjeet: http://www.macosxhints.com/article.php? ... 6162333377Machist kirjoitti:Vielä jatkokysymys..
Jos nyt ostan tuon pluginin niin voinko tehdä suoraan dvd:n noista videoista iDVD:ssä?
Vai pitääkö minun kääntää ne ensin johonkin muuhun muotoon ja sitten pyöräyttää dvd?
Eikös tuossa hommassa jo laatu kärsi hirviästi ja kun laatu ei ole huippu alunperinkään![]()
Jos näin on niin taidanpa poltella tuollaisenaan levylle nuo pätkät..
Kiitos! Kokeillaan tätä ohjetta heti kun keretäänmatteus/2 kirjoitti:Jos sinulla ei ole tarvetta editoida matskua, niin saat kyllä MPEG2-fileistä iDVD:llä DVD:n kasaan ilman maksullista palikkaakin, eikä väliin tule ylimääräisiä konversoita. Ohjeet: http://www.macosxhints.com/article.php? ... 6162333377Machist kirjoitti:Vielä jatkokysymys..
Jos nyt ostan tuon pluginin niin voinko tehdä suoraan dvd:n noista videoista iDVD:ssä?
Vai pitääkö minun kääntää ne ensin johonkin muuhun muotoon ja sitten pyöräyttää dvd?
Eikös tuossa hommassa jo laatu kärsi hirviästi ja kun laatu ei ole huippu alunperinkään![]()
Jos näin on niin taidanpa poltella tuollaisenaan levylle nuo pätkät..