Itse olen noitunut pidemmän aikaa, kun esim. avi pätkän on muuttanut poltettavaan DVD-imageksi...vai tekeeko ISO.n, aivan sama, mutta kuitenkin on tällännyt kokoon 3.8 gigaa , eli menetettyjä pittilöitä on paljon, ja se on huononpinäköisenkin havaittavissa.
Voipi olla, että on muukin ratkaisu, jota en ole äkännyt, mutta itse viimein kekkasin, että "edistyneet säädöt/DVD/pakota/Dual Layer" duunaa pätkän jollakin käsittämättömällä kaavalla kohtalaisen isoksi, riippuen varmaan lähtökohdista ja pituudesta, mutta jopa sellasta 7.5 gigaa pätkii pihalle, ja sitten olen vaan käyttänyt DVD2one.n kautta, joka raksuttaa sellaiseen 4.3 gikan kokoon, jopa yli (voi olla ehkä säädettävissä) ja näin menee näppärästi normi DVD-lätylle, sellaiset puoli giksulia rikkaanpana.
DVD2one raksuttaa aikansa, mutta mielestäni ei niin häiritsevän kauan, koska VisualHub ei ole mikään järjetön tykki, niin kokonais aika/laatu on sopusuhtainen.
Varmasti on muitakin "systeemejä" ja oikoteitä, enkä pistä pahakseni, ja tuskin moni muukaan asioiden kanssa painiva, jos sanallisen arkkunsa avaa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
PS: olen tosi pahoillani, jos kyseisestä asiasta on jo olemassaoleva sydeemi...joten älä vaivaudu, koska kertaus on opintojen äitee...