No tuosta videosta tuli mieleen: tään oon nähny ennenkin. No vanha kunnon Band-in-the-Box, ja vieläpä Atari ST versiona. Samanlaiset puhelinkoppisounditkin.
Mac Pro 2,4 GHz 6-Core Intel Xeon
G5 / DC2.0 / 10.5.8/ 7 G / 1x1000G+2x500G 7200rpm
Onko tuo pitempi, 4min, pätkä tehty tosissaan? Kyllä ainakin se käsitys, mikä minulla on tyylitajusta, on todella kaukana tuosta Songsmithin demoamisesta. Uskomatonta.
MacBook Pro 13" 2,4GHz 4Gt Mid 2010
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
Olenpa! (Nopeasti katsottuna...)
Ei Garageband mikään käytettävyyden huippukaan ole...
Kyllä mä sanoisin, että garagebandilla jo aika pitkälle pääsee, käytettävyydessä myös, ainakin muutaman musiikin ammattilaisen tiedän, jotka kaikki ihastuivat siihen heti.. Meinasivat, ettei mitään logicceja tarvita.
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Olenpa! (Nopeasti katsottuna...)
Ei Garageband mikään käytettävyyden huippukaan ole...
Kyllä mä sanoisin, että garagebandilla jo aika pitkälle pääsee, käytettävyydessä myös, ainakin muutaman musiikin ammattilaisen tiedän, jotka kaikki ihastuivat siihen heti.. Meinasivat, ettei mitään logicceja tarvita.
Juu, täytyy tarkentaa että itse olen enemmän musiikin "ohjelmoija" (kuulostaako kauhealta?) ja vain harrastaja.
EDIT: Katselin tuota nyt tarkemmin, lelulta näyttää mutta ihan hauskaa tuolla voisi pitää hetken jos toisenkin? Tuohan ei kilpaile millään lailla Garagebandin kanssa.
Katsoin tuon, ja kiva lauantai-illan nousuhumalaleluhan tuo on, mutta kyllä GB on tuon rinnalla vakavan muusikon vakavasti otettava työkalu. En asiaa sen kummemmin tunne, mutta ilmeisesti omien soitteiden soittaminen ei pelillä oikein onnistu - tai ole oikein mielekästä.
Kohta joku 13-vuotias kuitenkin tekee tuolla lelulla jonkun megahitin ja tienaa 23 miljoonaa puntaa ja vaipuu pian sen jälkeen unholaan ...
Niin eihän tuosta ohjelmasta meillä kellään varsinaista kokemusta ole, joten sen kommentoiminen huonoksi tai turhaksi näin tältä istumalta lienee on turhaa. Se, mitä minä ihmettelin ja mikä sai minut lähes itkun partaalle oli tuo spotti. Voidaanko siellä Microsoftilla siis oikeasti ajatella, että tuollaisella markkinoinnilla saadaan kiinnostuneita käyttäjiä - raivostuneiden sijaan? Jos kohderyhmänä olisikin 13-vuotiaat tytöt, en usko, että tuo silti toimisi.
MacBook Pro 13" 2,4GHz 4Gt Mid 2010
iMac 20" 2.16GHz 2Gt Late 2006
iBook G4/800 12" 640MB - Telakalla
iPhone 4
iPad 2
KinZZa kirjoitti:Niin eihän tuosta ohjelmasta meillä kellään varsinaista kokemusta ole, joten sen kommentoiminen huonoksi tai turhaksi näin tältä istumalta lienee on turhaa. Se, mitä minä ihmettelin ja mikä sai minut lähes itkun partaalle oli tuo spotti. Voidaanko siellä Microsoftilla siis oikeasti ajatella, että tuollaisella markkinoinnilla saadaan kiinnostuneita käyttäjiä - raivostuneiden sijaan? Jos kohderyhmänä olisikin 13-vuotiaat tytöt, en usko, että tuo silti toimisi.
Onhan tuosta beta saatavilla. Aikomus oli sitä testaillalkin yön pimeinä tunteina, mutta XP:llä asennus jumittui lopussa ja windows seiskaan ei suostunut edes asentamaan, kun luuli sitä vistaksi ja olisi halunnut jonkin vain sille saatavilla olevan patchin. Ihan hassunkuriselle pikku ohjelmallehan tuo sinällään vaikuttaa. Mainos on toki hysteerinen.