Joten, käännyn puoleenne te viisaat, Macin tekniset tukijat
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ps. Tunnustan että kaduttaa koko ohjelman osto. NeoOffice olisi riittänyt, mutta mitäpä sitä tekisi pitääkseen vaimon tyytyväisenä...
Viesti Kirjoittaja Pärre »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Office 2008 latailee päivitykset myös aivan itse ilman mitään selaimia. Jos sitä ei ole asennusvaiheessa määrätty automaattiseksi, ei muuta kuin vaikkapa Wordin Help -valikosta "Check for updates...".Anniel kirjoitti:Ootko kokeillut päivitysten lataamista Firefoxilla? Ja mun Officessa (tosin 2004-versio) on ainakin joku automaattinen päivitysohjelma, joka käynnistyy itsestään ja hoitaa päivitysten latauksen itsekseen koneelle.
Kokeilin Firefoxin kautta; tuotti ilmituksen: Yhteyden muodostus osoitteeseen download.microsoft.com epäonnistui.Anniel kirjoitti:Ootko kokeillut päivitysten lataamista Firefoxilla? Ja mun Officessa (tosin 2004-versio) on ainakin joku automaattinen päivitysohjelma, joka käynnistyy itsestään ja hoitaa päivitysten latauksen itsekseen koneelle.
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Viesti Kirjoittaja n0ble »
Juu, on kahta lajia HTML:ää, se joka on tehty IE:lle ja sitten se standardi...Pärre kirjoitti:Lähetin Ms-asiakaspalveluun kyselyn että miten voisin päivitykset saada, ja sain vastaukseksi että "Download-sivu on tehty HTM:llä ja se toimii Internet Explorerilla, jos teillä on ongelmia sivuston kanssa, teidän kannattaa keskustella Teknisen tuen kanssa. Ja teidän tapauksessanne Macintoshin teknisen tuen kanssa Safarista."
Ei toimi, eikö automaatti eikä manuaalilataus. Ilmoittaa aina ettei löydä palvelinta. Johtuisiko että MC office -pakettini on suomenkielinen...?Molto bene kirjoitti:Käynnistä vaikka Entourage, mene ylävalikossa Help- Check for updates- update ohjelma käynnistyy. Voit täällä määritellä kuinka usein tsekkaa updatet. Simppeliä
Hyvin on ainakin itselläni pelannut...Voi tosiaan johtua tuosta edellä mainitusta mikkiksen palvelinten jumituksesta.Pärre kirjoitti:Ei toimi, eikö automaatti eikä manuaalilataus. Ilmoittaa aina ettei löydä palvelinta. Johtuisiko että MC office -pakettini on suomenkielinen...?Molto bene kirjoitti:Käynnistä vaikka Entourage, mene ylävalikossa Help- Check for updates- update ohjelma käynnistyy. Voit täällä määritellä kuinka usein tsekkaa updatet. Simppeliä
Olen yrittänyt yli 20 kertaa ja eri vuorokauden aikoina, välillä aamulla kuuden jälkeen, päivällä, iltapäivällä ja yöllä. Mikään ei auta. Ja kun MS yrittää selittää että vika on Safarissa, mietin että voisiko minulla olla jotkin asetukset sitten niin pielessä ettei homma rulaa. Kumma kyllä sain muuten asiani asiallisesti MS palvelimien kautta hoidettua.kallekilponen kirjoitti:Hyvin on ainakin itselläni pelannut...Voi tosiaan johtua tuosta edellä mainitusta mikkiksen palvelinten jumituksesta.
Viesti Kirjoittaja atheos »
Laitoin pingin ja antoi tällaisen vastauksen (mitä se sitten tarkoittaneekaan): PING download.micrasoft.com (204.13.160.129): 56 data bytesatheos kirjoitti:Ei se kyllä johdu jumituksesta sillä tuo linkki toimii tällä hetkellä täydellisesti ja tiedosto latautuu nopeasti. No, minä olen kyllä Windowsin puolella tällä hetkellä mutta sen ei oikeasti pitäisi vaikuttaa. Vastaako palvelin edes pingiin? Avaa Ohjelmat/Lisäohjelmat/Pääte ja kirjoita siihen ping -c 4 download.microsoft.com ja enter perään ja katso näyttääkö se vasteaikoja vai tuleeko vain timeout 4 kertaa. Jos tulee timeouttia niin jostain syystä koneesi ei yhdistä mäsän serveriin ollenkaan mikä on jo sitten tosi mystistä jos netti muuten toimii. Jos taas antaa vasteajat niin ainakin serveri löytyy ja se vastaa mutta selain ei jostain syystä kommunikoi sen kanssa.
Terve taas ja voihan p..... Pääsin sisään linkkiin illalla ja kun minulla on hidas modeemiyhteys, joten laitoin yön yli raksuttelemaan. Kokeilin äsken asentaa saamaani pakettia kovalevylle ja eihän se onnistunut. Kone herjasi: "Ohjelmistoa Office 2008 12.1.5 Update ei voida asentaa tälle taltiolle. Tältä taltiolta ei löytynyt tämän päivityksen asennuksen vaatimaa ohjelmistoversiota."Pärre kirjoitti:No, joku on ainakin Rapidshareen tuon laittanut, onhan tuo hidas ja kökkö tapa ladata mutta ehkä toimii kuitenkin: http://rapidshare.com/files/176593316/O ... dateFI.dmg
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja luu5 »
Nythan sinulla on eri syy lahestya Microsoftia koska olet onnistunut lataamaan tuon suomenkielisen paketin.Pärre kirjoitti:Minulla on siis suomenkielinen Office 2008 for Mac -student & home paketti. Voisikohan syy olla kieli vai mistä hemmetistä nyt kiikastaa. Alkaa proput palamaan näitten MS:ien kanssa (pitäis nimittäin elää muutakin elämää (siivota tänään ja laittaa penskoille ruokaa...) kuin istua päätteellä ihmettelemässä miksei laite toimi![]()
MS asiakaspalvelu ja maksullinen tekninen tuki ei oikein innosta. Yritin asiakaspalveluun ja johonkin tukeen mutta molemmat patistivat safari-tukeen, ms pesi kätensä ongelmista. Tympii maksaa microsoftille a) viallisesta tuotteesta b) olemattomasta tuotetuesta. Onkohan kukaan muuten yrittänyt saada MS vastuuseen toimimattomista tuotteista. Mitään muuta tavaraa ohjelmia ja tietokoneita lukuun ottamatta ei taida pystyä myymään toimimattomina.luu5 kirjoitti:Nythan sinulla on eri syy lahestya Microsoftia koska olet onnistunut lataamaan tuon suomenkielisen paketin.
Tosin en ymmarra miksi et sita MS:lta onnistunut suoraan lataamaan, vaikka modeemiyhteytesi on jonnin verran viipeellinen.
ps. nettia tutkiessa tuntuu silta etta office update on ollut tuskaa monelle. Jotkut ovat aloittaneet puhtaalta poydalta kun ei muuten ole selvinnyt. Tassa yksi mita voinee kokeilla ennen nollilta aloitusta http://www.macfixit.com/article.php?sto ... 5074014531
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Viesti Kirjoittaja Jusa »
No joo, ei ole. Mulla on koneessa pelkkä kaupan versio 12.0.0. Yritin ensin sitä aikaisempaa ja sitten tuota uusinta. Mitään päivityksiä ms ei suostu ladattamaan. Sain sen 12.1.5. -version "http://rapidshare.com/files/176593316/O ... dateFI.dmg" kautta. Please, joku ystävällinen sielu, vihjaatko mistä saisin sen edellisen päivityksen 12.1.-jotain. Yritin etsiä mutta yritykseksi jäi.Jusa kirjoitti:Onhan Office jo ennen 12.1.5 päivityksen asennusta vähintään 12.1.0 tasossa? Tuo viimeisin päivitys vaatii alleen ensin SP1 päivityksen jos sitä ei ole tehty.
Viesti Kirjoittaja Molto bene »