Mikä avuksi!? Tein eilen Logic Studiolla musaa ja lopetettuani huomasin, että työpöydältä olivat kuvakkeet tipotiessään. Klikkasin dockista Finderin kuvaketta, mutta mitään ei auennut! Lisäksi finderin 'yläpalkki' vilkkuu.
Latasin eilen jossain vaiheessa uusimman pro applications - updaten. Voisikohan olla että se bugittaisi?
Olen yrittänyt omppu-optio-esc-näppäinyhdistelmällä pakottaa lopettamaan finderin, mutta sen kuvake vilkkuu siinäkin ikkunassa!
Olen myös käynnistänyt shift alas painettuna jne. Ei auta. Asensin jopa Tigerin uudelleen (ilman tyhjennystä) tuloksetta. Järjestelmän palautus-rieskakaan ei tuo iloa.
Ainoa konsti jolla sain Finderin toimimaan, oli toisen käyttäjätunnuksen luominen, mutta sillähän en pääse käsiksi kaikkeen haluamaani.
Tällä käyttiksellä sain levytyökalulla jotain korjauksia räpellettyä. Onyxiakin pyöräytin..
Jotenkin kummassa alkuperäisellä käyttiksellä kokeiltuani Finder ei enää vilkkunutkaan. Ehkä sain jotakin räplättyä jopa oikein. Okei, poistin tämän uuden luomani käyttäjätunnuksen, kun olin sitä mieltä että mäkki futaa taas.
Pystyin käyttämään ohjelmia ja selaamaan kansioita ihan normaaliin tapaan - kunnes -
Yritin aukaista Logic Studion, jonka jälkeen sama shöy alkoi taas.
Voinko jotenkin poistaa tämän viimeisimmän Pro applications-päivityksen?
Koneeni on PowerMac G5 (PPc) ja käyttöjärjestelmä Tiger OS X 10.4.11.
Paniikki, auttakee!