Kokemuksia iTunes 8.2.0:sta ja Quicktime 7.6.2:sta?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
13 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kokemuksia iTunes 8.2.0:sta ja Quicktime 7.6.2:sta?
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Tässä juuri latailen mainittuja päivityksiä 'Software Updaten' kautta. Ajattelin että tähän ketjuun ihmiset voisivat laittaa kokemuksiaan kyseisistä uusista päivityksistä.
-
Re: Kokemuksia iTunes 8.2.0:sta ja Quicktime 7.6.2:sta?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eihän tässä nyt laajaa kokemusta ole, mutta käyttöönotettaessa iTunes tuntui ripeämmältä. QuickTimea en ole ehtinyt kokeilla.
Mitään uutta ei kummassakaan ole havaittavissa.
Mitään uutta ei kummassakaan ole havaittavissa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Tällaisen bongasin:
http://www.iphonealley.com/news/dev-tea ... -itunes-82?
ja ehdin jo päivittää itunesin 8.2 version...mulla siis unlockattu iphone, ei jailbreikattu. Uskaltaaks tota puhelinta nyt enää laittaa kiinni koneeseen olleskaan?
EDIT: Eipä se siihen vaikuttanut...luin tekstin vähän hätäisesti...
http://www.iphonealley.com/news/dev-tea ... -itunes-82?
ja ehdin jo päivittää itunesin 8.2 version...mulla siis unlockattu iphone, ei jailbreikattu. Uskaltaaks tota puhelinta nyt enää laittaa kiinni koneeseen olleskaan?
EDIT: Eipä se siihen vaikuttanut...luin tekstin vähän hätäisesti...
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
-
Viesti Kirjoittaja Onkel Echo »
Sinne meni enkä huomaa missään mitään eroa paitsi että iTunes päivitti kirjastoaan jonkun hetken ekan kerran avatessa ja sit kerran lykkäs jonkun errorin mitä en ole ennen nähnyt.
-
Viesti Kirjoittaja ef0p »
Kauheeta lagia ainakin on katsoa quick timella WWDC '09 http://events.apple.com.edgesuite.net/0 ... =ijalrmacu
Luulin aluksin, että johtuu siitä että ei ole 10.5.7 asennettu. Sen sitten asensin + kaikki muut päivitykset. Täysin sietämätön silti.
Tuon takia vielä piti tuo 10.5.7 mennä asentamaan...
Luulin aluksin, että johtuu siitä että ei ole 10.5.7 asennettu. Sen sitten asensin + kaikki muut päivitykset. Täysin sietämätön silti.
Tuon takia vielä piti tuo 10.5.7 mennä asentamaan...

-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ja tämä lagi johtuu noista päivityksistä koska...
Vai otitko vertailun koneella jossa noita päivityksiä ei ollut?
-
Samaa lagia se oli ennen 10.5.7 asentamistakin. Niin kuin aiemmin sanoin, luulin sen johtuneen siitä, että minulla ei ollut asennettuna uusimpia päivityksiä.TheKraken kirjoitti:Ja tämä lagi johtuu noista päivityksistä koska...
e. Ääni kuuluu hyvin, pätkimättä, mutta kuva menee sitten miten sattuu. Jumittuu pariksi minuutiksi ja sitten hyppää jonnekin.
e. Niin ja ongelmahan on vain striimatessa juuri tuota kyseistä WWDC:n pätkää. Mutta netistä sen ei pitäisi jäädä kiinni, kone on vielä piuhalla kiinni purkissa.
-
Oma kokemus on, että nuo Applen keynote striimit temppuilee lähes aina jotenkin. Itse odotan suosiolla sen aikaa, että se ilmestyy podcastina tai sitten lataan kokonaan koneelle sen ennen katsomista jotenkin muuten.
Vaikka vika ei varmasti ole sinun netissä, niin se ei tarkoita etteikö vika voisi olla siinä striimissä.
Vaikka vika ei varmasti ole sinun netissä, niin se ei tarkoita etteikö vika voisi olla siinä striimissä.
-
Sitten iTunesista...
Minulla on koko musiikki kirjasto lisätty iTunesiin ja mielellään kuuntelesin kaikkia niitä biisejä, mutta minulla on iPhonen synkronointi asetuksista täpätty kohta "Synkronoi vain merkityt kappaleet ja videot". - Koska eihän koko kirjasto mahdu iPhoneen.
Tuo näkyiin tarkoittaa sitten myös sitä, että "toistan vain täpätyt kappaleet ja videot".
Mielestäni tuota ongelmaa minulla ei aiemmin ole ollut...
Minua kiinnostaisi tietää muiden toimintameneltelmiä, miten ylläpitävät kirjasto jne. Esimerkiksi soittolistat eivät ole olleet minun käytetyimpiä ominaisuuksia....
Minulla on koko musiikki kirjasto lisätty iTunesiin ja mielellään kuuntelesin kaikkia niitä biisejä, mutta minulla on iPhonen synkronointi asetuksista täpätty kohta "Synkronoi vain merkityt kappaleet ja videot". - Koska eihän koko kirjasto mahdu iPhoneen.
Tuo näkyiin tarkoittaa sitten myös sitä, että "toistan vain täpätyt kappaleet ja videot".
Mielestäni tuota ongelmaa minulla ei aiemmin ole ollut...
Minua kiinnostaisi tietää muiden toimintameneltelmiä, miten ylläpitävät kirjasto jne. Esimerkiksi soittolistat eivät ole olleet minun käytetyimpiä ominaisuuksia....
-
Siihen tulokseen tulin itsekin, että tuo striimi on varmaan josta se johtuu. On ihmeellistä, että ei ole tullut jo ladattavia paketteja mm. iPhoneen/touchille jnejne.TheKraken kirjoitti:Oma kokemus on, että nuo Applen keynote striimit temppuilee lähes aina jotenkin. Itse odotan suosiolla sen aikaa, että se ilmestyy podcastina tai sitten lataan kokonaan koneelle sen ennen katsomista jotenkin muuten.
-
Muistaakseni ruksimattomat biisit eivät toistu shufflella. Näin on ollut pitkään.
Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt, niin siis koko ruksien originaalitarkoitus on estää biisejä soimasta nimenomaan shufflen ollessa päällä. iPodin/iPhonen kanssa tuo on ehkäpä se kaikken huonoin ratkaisu. Se "oikea" ratkaisu on tehdä soittolista, jonka sitten synkkaat sinne iPhoneen.
Itse olen tehnyt älykkään soittolistan, joka synkkaa tietyllä minulle sopivalla logiikalla iPhoneen ne minulle tärkeimmät musat, että on jotain soitettavaa jos tylsyys yllättää ja iPod jäi kotiin.
Mutta tämänkin olisi voinut katsoa jossain toisessa topicissa.
Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt, niin siis koko ruksien originaalitarkoitus on estää biisejä soimasta nimenomaan shufflen ollessa päällä. iPodin/iPhonen kanssa tuo on ehkäpä se kaikken huonoin ratkaisu. Se "oikea" ratkaisu on tehdä soittolista, jonka sitten synkkaat sinne iPhoneen.
Itse olen tehnyt älykkään soittolistan, joka synkkaa tietyllä minulle sopivalla logiikalla iPhoneen ne minulle tärkeimmät musat, että on jotain soitettavaa jos tylsyys yllättää ja iPod jäi kotiin.
Mutta tämänkin olisi voinut katsoa jossain toisessa topicissa.
-
Ainakin omaan iPodiin semmoinen ilmaantui podcastin muodossa tuossa aamusella ihan automaattisesti vieläpä, kun olen nuo keynote-videot Applelta tilannut.ef0p kirjoitti:Siihen tulokseen tulin itsekin, että tuo striimi on varmaan josta se johtuu. On ihmeellistä, että ei ole tullut jo ladattavia paketteja mm. iPhoneen/touchille jnejne.TheKraken kirjoitti:Oma kokemus on, että nuo Applen keynote striimit temppuilee lähes aina jotenkin. Itse odotan suosiolla sen aikaa, että se ilmestyy podcastina tai sitten lataan kokonaan koneelle sen ennen katsomista jotenkin muuten.
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Juuri noilla soittolistoilla saa tuon ongelman hoidettua, iPhonen musiikki välilehdeltä sitten valitsee Synkronoi musiikki -> Valitut soittolistatef0p kirjoitti:Sitten iTunesista...
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
13 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka