hot kirjoitti:nalle76 kirjoitti:Pliis ei mitään KVG, käytä hakue jne

. Ajattelin vaan kysyä jos joku nopeasti osaisi vastata miten ja onko mahdollista tehdä Aplle Mailissa vakio alle kirjoitus joka olisi omalla käsialalla? ....snip....
En vastaa kysymykseesi, mutta kun olen paranoidi luonne, niin kysynpä (provosoivasti paranoidi-tyyliin), jaatko myös henkilötunnuksesi, pankkitilin ja luottokortin numeron (ja sen kolminumeroisen turvaluvun takapuolelta) nettiin? Itse en jakaisi edes nimikirjoituksen kopiota.
Vastakysymys kysymyksellesi: Kysytkö oikeasti vakavissaan tuota, vai joku muu ongelma? Tuommoiseen paranoijaan löytyy lääkkeitä ja muita hoitomuotoja.
Vastaus kysymykseesi: En jaa yleisesti. Tietenkin jos esim Applen Storesta halua ostaa niin joutuu jakamaan myös turvaluvun. En myöskään lähettelle postia epämääräisiin osoitteisiin. Kaupassa allekirjoitan myös kuitin jos ei olla vielä siirretty tunnuslukulaitteisiin. Heitän jopa kuitin roskiin. Ehkä joku dyykkari sen sieltä poimii. Tai vaikka jopa rikollinen kauapan kassa ottaa kopion kuitista.
En tiedä ajatko takaa että joku voi nimmarista sähköpostissa tyhjentää tilini? Pidätkö lompakkosi pankkiholvissa jotta mahdollisesti allekirjoitettu kirjastokortti joka todennäköisesti löytyy sieltä ei missään tapauksessa voi joutua taskuvarkaan käsiks?
Ehkä olen liian sinisilmäinen, mutta en oikeen näe mitä pahaa on lisätä nimmari mailiin jonka lähetän kaverille, yhteystyökumppanille, asiakkaalle jne.