Löytyykös tähän infoa? En osaa näemmä selvittää asiaa vaikka tahtoa olisi.Mikael K. kirjoitti:Minulla tuli vastaan käytännön ongelma ja muistikatkos näin yöllä. Miten saan auki AppleWorksillä tehdyt cwk-tiedostot? AW:n versiota en muista. Se tuli kuitenkin iMac 350:n mukana. Käyttöjärjestelmä taisi olla OS 9.
Miten AppleWorksilla auki cwk-tiedostot?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Miten AppleWorksilla auki cwk-tiedostot?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viimeksi muokannut amanita, 20.10.2009 klo 17.10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Erotettu omaksi ketjukseen "Tyhmistä kysymyksistä" .
Syy: Erotettu omaksi ketjukseen "Tyhmistä kysymyksistä" .
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
-
Re: Miten AppleWorksilla auki cwk-tiedostot?
Viesti Kirjoittaja Mac Classic »
AppleWorks 6-tiedostot avautuvat iWork 09:llä: http://www.apple.com/iwork/download-trial/
AW 5 ja vanhemmat vaativat muita virityksiä: AppleWorksin itsensä lisäksi ainakin perinteinen ja maksullinen MacLinkPLus.
AW 5 ja vanhemmat vaativat muita virityksiä: AppleWorksin itsensä lisäksi ainakin perinteinen ja maksullinen MacLinkPLus.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Eikös nuo aukea mukavasti AppleWorksilla? Vai tarkoitatko, ettei sulla ole AW:n kuutosversiota?
Pages 09 ei avaa ainakaan mulla vuonna 2000 tehtyjä .cwk tiedostoja.
Pages 09 ei avaa ainakaan mulla vuonna 2000 tehtyjä .cwk tiedostoja.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
MacFinn kirjoitti:Eikös nuo aukea mukavasti AppleWorksilla? Vai tarkoitatko, ettei sulla ole AW:n kuutosversiota?
Minulla ei ole enää AppleWorksiä. Kaikki levyt menivät iMacin mukana seuraavalle omistajalle. En edes muista mikä versio minulla oli AW:sta käytössä. Tässä se ongelman ydin kaiketi on. Koneessa minulla on iWork 08. Pitää kokeilla MacLinkPlussaa. Voisiko olla muita tapoja saada vanhat dokumentit auki?
MacLinkPlus taitaa maksaa ennen kuin sen saa edes koneelleen. Pitää miettiä muita vaihtoehtoja.
Viimeksi muokannut Mikael K., 20.10.2009 klo 18.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
-
Ei tuohon juuri muita konsteja ole. Ostaa joltakin retail-AW 6 tai MacLinkPlus. iWork 08 avaa suunnilleen samat cwk:t kuin 09:kin.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Asenna ilmainen koeversio iWork 09:sta. Jos avaa niin on AW 6, jos tulee virheilmoitus niin on vanhempi. Kokeilin itse äsken tekstitiedostolla.Mikael K. kirjoitti:En edes muista mikä versio minulla oli AW:sta käytössä. Tässä se ongelman ydin kaiketi on.
-
No jo on kumma, kun iWorkkiin ei ole tehty mahdollisuutta avata vanhoja dokumentteja. Voisiko siinä olla jokin yhteensovittamisen mahdottomuus ongelmana? Täytyy mennä kaverille ja avata dokumentit siellä ja tulostaa ne jos muu ei auta. 80€ muutaman dokumentin avaamisesta on mielestäni hieman kohtuuton summa rahaa.MacFinn kirjoitti:Ei tuohon juuri muita konsteja ole. Ostaa joltakin retail-AW 6 tai MacLinkPlus. iWork 08 avaa suunnilleen samat cwk:t kuin 09:kin.
Täytyy kokeilla iWork 09-versiota.
-
Onko niitä paljon? Jos ei, voisin kyllä kääntää, mulla on sekä MacLinkPlus että AW6.
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Paljonko tarjotaan mynttikuntoisesta AppleWorks 6 -pakkauksesta?
Paketti rehellinen retail, sisältää kaikki ostohetkellä mukanatulleet dokumentit ja tietty itse asennuslevyn.

Paketti rehellinen retail, sisältää kaikki ostohetkellä mukanatulleet dokumentit ja tietty itse asennuslevyn.
-
Tuollainenkin on olemassa: http://www.panergy-software.com/product ... tures.html
-
Tekstejä on kuusi kappaletta. Ne ovat pituudeltaan yhdestä neljään sivua muistaakseni. Jos kääntäminen onnistuu niin voin lähettää tekstit esimerkiksi sähköpostitse pakattuina.MacFinn kirjoitti:Onko niitä paljon? Jos ei, voisin kyllä kääntää, mulla on sekä MacLinkPlus että AW6.
-
Vielä runsaat kiitokset avusta MacFinn. Tiedostot aukenivat hyvin ja ilman ongelmia.
12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka