Olen tässä testaillut tämmöstä frendin rakentemaa TWEETMINER-sovellusta Tweettauksen nopeuttamiseen ja helpottamiseen. Sovellus on ilmainen peruskäyttäjille ja tukee useampaa Tweeter-tiliä.
On pakko myöntää että on meikäläisen tweettaukset lisääntyy expotentiaalisesti. Ennen en oikeen keksinny mitään tweetattavaa - olin enemmänkin Tweetterien lukija kuin jakaja, mut nyt ton avulla löydän nopeesti mielenkiintoista tavaraa jaettavaksi seuraajille. Toi myös toimii mulla oivana RSS lukijana eli luen mielenkiintoiset feedit sen avulla ja sit one-click to Tweet - share.
Power käyttäjille tossa on suolana pohjalla ajastettut Tweetit eli esim. Firmoille oiva tapa pysyy aktiivisena ilman että palkkaa jonkun Tweettaamaan 24/7... sen kun valitset/naputat mielenkiintoiset Tweettattavat ja sit hajautat niiden jakelun mielesi mukaan. Ei tarvii roikkua Tweetterissä jatkuvasti pitääkseen seuraajat tyytyväisenä!
Toi löytyy Webbipohjaisena ja Air-sovelluksena. Itse käytän webbipohjaista - I like - suosittelen

Nii joo ja palautetta mielummin suoraan Justinille - kehittäjälle plz.. tuote on just vasta ohittanu beta vaiheen.