EyeTv....Export?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
EyeTv....Export?
Viesti Kirjoittaja tamppi »
Saattaa kuulua sarjaan tyhmät kysymykset. Eli kun EyeTV on juuri saanut jonkun ohjelman tallennettua se alkaa automaattisesti tuon Export toiminnon, saman tekee kun leikkelen ohjelmasta loppputekstit ja mainokset niin ensin se poistaa leikatut kohdat ja heti perään taas tuo Export. Asetuksia olen katellut, iPhone jaot on pois päältä, en löydä mistään miten tuon sais pois. Ja jos tuo kuuluu ohjelman toimen kuvaan niin mihin muotoon se niitä automaattisesti sitten kääntää. AppleTV , iPod ja Toast systeemit on kyllä hallinnassa, mut toi edellä mainittu vähän ihmetyttää?
Aloitin huipulta ja raivasin itse tieni pohjalle.
-
Re: EyeTv....Export?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Kokeile vielä ronkkia iPhone jakoja eri asentoon ja palaa sitten asetuksiin ja laita se pois päältä?tamppi kirjoitti:Saattaa kuulua sarjaan tyhmät kysymykset. Eli kun EyeTV on juuri saanut jonkun ohjelman tallennettua se alkaa automaattisesti tuon Export toiminnon, saman tekee kun leikkelen ohjelmasta loppputekstit ja mainokset niin ensin se poistaa leikatut kohdat ja heti perään taas tuo Export. Asetuksia olen katellut, iPhone jaot on pois päältä, en löydä mistään miten tuon sais pois. Ja jos tuo kuuluu ohjelman toimen kuvaan niin mihin muotoon se niitä automaattisesti sitten kääntää. AppleTV , iPod ja Toast systeemit on kyllä hallinnassa, mut toi edellä mainittu vähän ihmetyttää?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mikä versio softasta?
EDIT iPhonen -> More Options... napin takaa katsonut myös?
-
Viesti Kirjoittaja tamppi »
More Options: Prepare all new recordings for iPhone Access, kohdassa oli vielä ruksi. Eipä se muuta tarvinnut.Sherukka kirjoitti:Kokeile vielä ronkkia iPhone jakoja eri asentoon ja palaa sitten asetuksiin ja laita se pois päältä?
Mikä versio softasta?
EDIT iPhonen -> More Options... napin takaa katsonut myös?
Kiitos huomiosta:)
Viimeksi muokannut Macco, 20.1.2010 klo 19.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainaus kuntoon
Syy: Lainaus kuntoon
Aloitin huipulta ja raivasin itse tieni pohjalle.
-
Viesti Kirjoittaja LSBoot »
Yritin etsiä Elgaton foorumeilta ratkaisua iPod Touch / iPhone Export toimintoon, mutta lopputulos ei oikeen toimi. En ole vielä käyttänyt siellä ehdotettuja AppleScriptejä tms. virittelyjä, koska en suostu uskomaan tämän olevan niin vaikeaa.
Eli mulla on automaattinen Export päällä, ja haluaisin kaikki äänitykset suoraan iTunesin TV Ohjelmat osioon. Tällä hetkellä äänitykset siis menee oikeaan kansioon .../iTunes/iTunes Media/TV Shows automaattisesti aina kun h.264 konvertointi on valmis, mutta iTunes ei tunnista niitä yksittäisinä tiedostoina. Manuaalisesti valittuna Export toiminto tekee äänitykselle kansion, jossa ko. videotiedosto on - nämä kansiossa olevat näkyvät iTunesin TV Shows osiossa, ja synccaakin näppärästi suoraan iPod Touchiin.
Edit:
Schedules toiminnolla saa ne siirtymään "automaattisesti" kun äänitys on päättynyt. Täytyy kuitenkin klikkailla äänityksien kohdalla Schedules osiossa Export täppä päälle. Smart schedules sitten erikseen... mut en mä niin paljoo jaksa taikalaatikkoo katsoo, että jotain viikottaisia äänityksiä alkaisin tekemään.
Eli mulla on automaattinen Export päällä, ja haluaisin kaikki äänitykset suoraan iTunesin TV Ohjelmat osioon. Tällä hetkellä äänitykset siis menee oikeaan kansioon .../iTunes/iTunes Media/TV Shows automaattisesti aina kun h.264 konvertointi on valmis, mutta iTunes ei tunnista niitä yksittäisinä tiedostoina. Manuaalisesti valittuna Export toiminto tekee äänitykselle kansion, jossa ko. videotiedosto on - nämä kansiossa olevat näkyvät iTunesin TV Shows osiossa, ja synccaakin näppärästi suoraan iPod Touchiin.
Edit:
Schedules toiminnolla saa ne siirtymään "automaattisesti" kun äänitys on päättynyt. Täytyy kuitenkin klikkailla äänityksien kohdalla Schedules osiossa Export täppä päälle. Smart schedules sitten erikseen... mut en mä niin paljoo jaksa taikalaatikkoo katsoo, että jotain viikottaisia äänityksiä alkaisin tekemään.
Klassist.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka