olen uusi macin käyttäjä ja tässä ensimmäinen tyhmä kysymys:
Voinko jotenkin säätää photo boothin asetuksia, kirkkautta, jne.
Kuvat joita se ottaa oletusasetuksilla ovat turhan kirkkaita. En löydä mistään "asetuksia". Haloo?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja harri »
Ei ehkä, vaan nimenomaan juuri siellä on ohjeet kaikille (ainakin) Applen ohjelmille. Ja kaikissa ohjelmissa samassa, mainitsemassasi paikassa. Ohjeet ovat vielä hyvät ja suomenkielisetkin (haluttaessa).zuzia kirjoitti:yläpalkin valikossa oikealla on Ohjeet. Jee!
ehkä sieltä löytyy muihinkin ohjelmiin ratkaisuja....
(Tämä nyt vain vielä selvennykseksi, jos joku muukin kuin minä tulee pohtineeksi asiaa. Tosin oletan, että olen ainoa, joka ei tajunnut kuinka tuo Ohje-valikko toimii...... että se antaa ohjeita juuri siitä ohjelmasta, joka on aktiivisena"Jos haluat ottaa kuvan normaalissa valaistuksessa, voit kytkeä salaman pois päältä. Jos kuva täytyy ottaa nopeasti, voit kytkeä kolmen sekunnin lähtölaskennan pois päältä. Voit myös kytkeä molemmat pois päältä.
Kuinka lähtölaskenta tai salama kytketään pois päältä:
Kytke lähtölaskenta pois päältä painamalla Optio-näppäintä samalla kun osoitat Suljin-painiketta.
Kytke salama pois päältä painamalla Vaihto-näppäintä samalla kun osoitat Suljin-painiketta.
Kytke sekä lähtölaskenta että salama pois päältä painamalla Optio-Vaihto samalla kun osoitat Suljin-painiketta."
Täältä löytyy.zuzia kirjoitti:Palaan vielä tähän, kun en löydä nyt (anteeksi) mitään järkevää palstaa jolla tiedustella asian laitaa. (täällä oli joku uusien macin käyttäjien tyhmät kysymykset palsta, mutta ei löydy enää... heh)
Viesti Kirjoittaja harri »
:-) Joo, jos et ole vielä huomannut niin ylävalikkorivi muuttuu Macissa aina ohjelmakohtaiseksi ja Finderissa tietenkin on omansa. Ainoastaan omppuvalikko on aina kaikissa sama.zuzia kirjoitti: Tosin oletan, että olen ainoa, joka ei tajunnut kuinka tuo Ohje-valikko toimii...... että se antaa ohjeita juuri siitä ohjelmasta, joka on aktiivisena)
Viesti Kirjoittaja jpva »
Kunnon spotit päin naamaa,niin alkaa näkymäänzuzia kirjoitti:Hei!
olen uusi macin käyttäjä ja tässä ensimmäinen tyhmä kysymys:
Voinko jotenkin säätää photo boothin asetuksia, kirkkautta, jne.
Kuvat joita se ottaa oletusasetuksilla ovat turhan kirkkaita. En löydä mistään "asetuksia". Haloo?