Millä ohjelmalla YouTube- musiikki iTunes-kirjastoon?
-
Millä ohjelmalla YouTube- musiikki iTunes-kirjastoon?
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Syy: Otsikon isot kirjaimet pienennetty.
-
Re: Millä ohjelmalla YouTube- musiikki iTunes-kirjastoon?
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Kiitos kovasti . Mulla on nano jossa ei näy videoita ja mä haluan sen suoraan vain musiikin joka tallentaa suoraan itunes kirajastoon. Mä olen sen verran yksinkertainen että mä travitsen yksinkertaisen mallin. Mitten tuo ladataan koska se tarjoaa monta latausta. Kiitos jos saan apua. mä tarviin vain ohejelam joka poimii musiikin url osoitteen avulla ja laittaa sen itunesiin kirjastoon ja sitten muutan sen AAC muotoon. Onko tuo sellainen tai joku toinenMaza kirjoitti:Olisiko Tooble halutunkaltainen ohjelma? http://tooble.tv/
-
Joo nyt pääsin ymmärtämään tuon. Tosi hieno ohjelma . Minun pitää ottaa sitä audio ja sitten vasta muuttaa se kirjastossa aac muotoon. Tosi hieno homma näin nopeasti sanottuna. Kyllä täällä on todella ystävällisiä ystäviä jotka auttavat .Maza kirjoitti:Olisiko Tooble halutunkaltainen ohjelma? http://tooble.tv/
-
Mä latasin sen ja se toimi ok . Se hävisi kun panin koneen siis nukkuul, Missä on ongelmaMaza kirjoitti:Olisiko Tooble halutunkaltainen ohjelma? http://tooble.tv/
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
1. Klikkaa sitä tooble.dmg-tiedostoa, jolloin aukeaa uusi Finder-ikkuna, jossa on ohjelman ikoni
2. Raahaa se ikoni (eli ohjelma) Finderin Ohjelmat-kansioosi
3. Raahaa työpöydällä oleva tooble-virtuaalilevyke roskikseen. Se muuttuu eject-merkiksi
4. Siirrä lataamasi tooble.dmg-tiedosto roskikseen
5. Käynnistä ohjelma Ohjelmat-kansiosta
Tällä tavalla asennetaan suurin osa Mac-ohjelmista.
-
Kiitos kovasti - mutta mä en ymmärtänyt asiaa. Satko sen kuvauskaappauksen kanssa esitettyä minulle . Olen kiitollinen jos mahdollisgta. Tuo teksti on tietokone kieltä ja minä en ymmärrä. Mikä on dmg ja mikä on finder ikkuna. ??? Kiitos etukäteenMaza kirjoitti:Et ole varsinaisesti asentanut ohjelmaa, vaan olet käynnistänyt sen niin sanotulta virtuaalilevyltä. Tee näin:
1. Klikkaa sitä tooble.dmg-tiedostoa, jolloin aukeaa uusi Finder-ikkuna, jossa on ohjelman ikoni
2. Raahaa se ikoni (eli ohjelma) Finderin Ohjelmat-kansioosi
3. Raahaa työpöydällä oleva tooble-virtuaalilevyke roskikseen. Se muuttuu eject-merkiksi
4. Siirrä lataamasi tooble.dmg-tiedosto roskikseen
5. Käynnistä ohjelma Ohjelmat-kansiosta
Tällä tavalla asennetaan suurin osa Mac-ohjelmista.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Kiitos kovasti mutta menee aikaa kun opin tuon . Mutta kiitos kovasti.Anniel kirjoitti:Vilkaisepa näitä asennusohjeita: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Minä olen pahoillani mutta minä en saa tuota onnistumaan- se johtuu minun kielivammaisuus koska minun äidinkieli on ranska ja translate ei osaa kääntää sitä oikein. Mutta kun lataa se menee ihan ei noin kuten kuvataan. samoin minulle kävi OnyX. Minä olisin kiitollinen jos saisin apua tähän sairauteen . KiitosAnniel kirjoitti:Vilkaisepa näitä asennusohjeita: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tässä pikaisesti kuvia OnyXin asentamisesta. Tooblen pitäisi asentua ihan vaan vetämällä kuvake Ohjelmat-kansioon.ferre185 kirjoitti:Minä olen pahoillani mutta minä en saa tuota onnistumaan- se johtuu minun kielivammaisuus koska minun äidinkieli on ranska ja translate ei osaa kääntää sitä oikein. Mutta kun lataa se menee ihan ei noin kuten kuvataan. samoin minulle kävi OnyX. Minä olisin kiitollinen jos saisin apua tähän sairauteen . KiitosAnniel kirjoitti:Vilkaisepa näitä asennusohjeita: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300
-
Kiitos kovasti sinulle Anniel mutta minä yritin sitä nopeasti mutta se ei mennyt oikein . Se ei mene finder vaan aukeaa jossain muualla, (Minä en ymmärrä tai teidä mutta no problem minä yritän huomenna paremmin kun saan silmäni kuntoon ja jaksan paremmin. Mutta palaan asiaan kun saan asian siihen . Hyvää pääsiäistä sinulleAnniel kirjoitti:Tässä pikaisesti kuvia OnyXin asentamisesta. Tooblen pitäisi asentua ihan vaan vetämällä kuvake Ohjelmat-kansioon.ferre185 kirjoitti:Minä olen pahoillani mutta minä en saa tuota onnistumaan- se johtuu minun kielivammaisuus koska minun äidinkieli on ranska ja translate ei osaa kääntää sitä oikein. Mutta kun lataa se menee ihan ei noin kuten kuvataan. samoin minulle kävi OnyX. Minä olisin kiitollinen jos saisin apua tähän sairauteen . KiitosAnniel kirjoitti:Vilkaisepa näitä asennusohjeita: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300
-
Viesti Kirjoittaja straight »
macbook ja snowleopard..ennen oli vain leopard..olisko tup snow taas vikana?
-
joo ei onnistu vaikka kuinka yrittää. ei onnistu myös tuo Onyx astentaminen. Hermot meneeferre185 kirjoitti:Kiitos kovasti sinulle Anniel mutta minä yritin sitä nopeasti mutta se ei mennyt oikein . Se ei mene finder vaan aukeaa jossain muualla, (Minä en ymmärrä tai teidä mutta no problem minä yritän huomenna paremmin kun saan silmäni kuntoon ja jaksan paremmin. Mutta palaan asiaan kun saan asian siihen . Hyvää pääsiäistä sinulleAnniel kirjoitti:Tässä pikaisesti kuvia OnyXin asentamisesta. Tooblen pitäisi asentua ihan vaan vetämällä kuvake Ohjelmat-kansioon.ferre185 kirjoitti:Minä olen pahoillani mutta minä en saa tuota onnistumaan- se johtuu minun kielivammaisuus koska minun äidinkieli on ranska ja translate ei osaa kääntää sitä oikein. Mutta kun lataa se menee ihan ei noin kuten kuvataan. samoin minulle kävi OnyX. Minä olisin kiitollinen jos saisin apua tähän sairauteen . KiitosAnniel kirjoitti:Vilkaisepa näitä asennusohjeita: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=49&t=79300

-
Viesti Kirjoittaja morbusg »
Jos homma kusahtaa tuohon ihan viimeiseen kuvaan (eli ei oikeuksia kirjoittaa /Applications:n alle), niin sillähän ei ole väliä että minne sen raahaa. Joten koita raahata se vaikka työpöydällesi. (täällä vielä lisä-ohje: http://www.youtube.com/watch?v=4utesSfKCMAferre185 kirjoitti:joo ei onnistu vaikka kuinka yrittää. ei onnistu myös tuo Onyx astentaminen. Hermot menee
ja toinen ranskaksi: http://www.clubic.com/article-163018-1- ... l-mac.html)
OT: @anniel: mistä/miten olet saanut tuon kalenterin näkymään tuolla ylhäällä?
-
Viesti Kirjoittaja adjpg »
RIP iMac 27" ♫ 2,66 GHz i5 → MacPro ♫ Quad-Core Intel Xeon 2,26 GHz
RIP MacBook Pro 15" ♫ 2,4Ghz Core 2 Duo → RIP MacBook Air 13" ♫ 1,7 GHz i7
RIP iPhone 4S ♫ 32gt → RIP iPhone 6S ♫ 64gt → iPhone 11 ♫ 64Gt
-
Viesti Kirjoittaja Jukava »
www.zamzar.com sopii tuollaiseen tarkoitukseen oikein hyvin.
-
Viesti Kirjoittaja Dasboot »
-
Viesti Kirjoittaja morbusg »
Mutta tosiaan ei niin helppo kuin nuo muut vaihtoehdot.
-
kiitos vastauksesta . Minun pää on aivan sekaisin noista ohjeista mutta se on väliaikasta. Mä olen totally out . mutta mä yritän parhaani.morbusg kirjoitti:Yksi vaihtoehto jota ei vielä ole mainittu, on asentaa Perian, painaa haluamallaan Youtube-sivulla optio++a ja avautuvasta ikkunasta tuplaklikkaamalla ladata haluamansa video (se on se kooltaan isoin). Sen jälkeen ladatun FLV-muotoisen videon voi sitten muuntaa vaikka Quicktimella.
Mutta tosiaan ei niin helppo kuin nuo muut vaihtoehdot.
-
kiitos nyt sain sen . Miten muutan kappaleet AAc muotoon kun minu ipod toistaa vain tuota muotoa. Kiitosmorbusg kirjoitti:Jos homma kusahtaa tuohon ihan viimeiseen kuvaan (eli ei oikeuksia kirjoittaa /Applications:n alle), niin sillähän ei ole väliä että minne sen raahaa. Joten koita raahata se vaikka työpöydällesi. (täällä vielä lisä-ohje: http://www.youtube.com/watch?v=4utesSfKCMAferre185 kirjoitti:joo ei onnistu vaikka kuinka yrittää. ei onnistu myös tuo Onyx astentaminen. Hermot menee
ja toinen ranskaksi: http://www.clubic.com/article-163018-1- ... l-mac.html)
OT: @anniel: mistä/miten olet saanut tuon kalenterin näkymään tuolla ylhäällä?
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Toistaa se mp3-muotoisiakin (ja useampaa muuta muotoa). Audiot muuttunevat ihan iTunesilla.ferre185 kirjoitti: kiitos nyt sain sen . Miten muutan kappaleet AAc muotoon kun minu ipod toistaa vain tuota muotoa. Kiitos
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Niin se tulle video MPEG- 4- video mudossa. Miten muutan sen AAC muotoon kun lataan sen tooblesta. Se antaa videon mutta ei anna mahdollisuutta muuttaa sitä AAC muotoon. Kiitos kovasti ohjeistajomppa kirjoitti:Toistaa se mp3-muotoisiakin (ja useampaa muuta muotoa). Audiot muuttunevat ihan iTunesilla.ferre185 kirjoitti: kiitos nyt sain sen . Miten muutan kappaleet AAc muotoon kun minu ipod toistaa vain tuota muotoa. Kiitos
-
Miten se tapahtuu. olisin onnellinen jos saisin tietää tämän. kiitos etukäteenjomppa kirjoitti:Toistaa se mp3-muotoisiakin (ja useampaa muuta muotoa). Audiot muuttunevat ihan iTunesilla.ferre185 kirjoitti: kiitos nyt sain sen . Miten muutan kappaleet AAc muotoon kun minu ipod toistaa vain tuota muotoa. Kiitos
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka