Jos en, niin kertokaa joku hyvä viestittely ohjelma jolla vois mm. webittää ja jakaa tiedostoja niiden kanssa ketkä käyttää em. Windows live messengeriä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja weheartapple »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Laterix »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mitä mahdat tarkoittaa webin käyttämisellä? Ei se mikään nettiselain ole.weheartapple kirjoitti:Eli tässä adiumissa voi siis käyttää webbiä ja lähettää kuvia yms?
Viesti Kirjoittaja Veer »
Varmaankin webkameraa, joka on aika yleinen ominaisuus IM clienteissä, toisin kuin nettiselain.kallekilponen kirjoitti:Mitä mahdat tarkoittaa webin käyttämisellä? Ei se mikään nettiselain ole.weheartapple kirjoitti:Eli tässä adiumissa voi siis käyttää webbiä ja lähettää kuvia yms?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Jos sitä haetaan, niin Adiumissa ei ko. ominaisuutta vielä ole.Mailia kirjoitti:Varmaankin webkameraa, joka on aika yleinen ominaisuus IM clienteissä, toisin kuin nettiselain.kallekilponen kirjoitti:Mitä mahdat tarkoittaa webin käyttämisellä? Ei se mikään nettiselain ole.weheartapple kirjoitti:Eli tässä adiumissa voi siis käyttää webbiä ja lähettää kuvia yms?
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Paitsi jos kukaan ystävistä ei käytä, niin on paha alkaa pakottamaankaan.jomppa kirjoitti:Edelleen suosittelen skypeä, jos tarkoituksena on käyttää sekaympäristöä (PC, Mac, Linux, luurit). MS Messenger toimii kyllä Macissa, mutta kovin rajoitetusti Windows-versioon verrattuna. Uusimassa betassa videokuva toimii, mutta kuulemma kaikki muu onkin sitten enemmän tai vähemmän rikki.
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Toki, mutta skype tuntuu olevan aika yleisessä käytössä, jopa niin, että "mese" on käytössä lähinnä vain nuorilla, jotka eivät ole lärvikirjassa. Loput sitten käyttävät skypeä tai esim. facebookin keskustelua. Vaikkei minulla olekaan tässä mitään tilastoa, väittäisin, että messengerin käyttöaste on suorastaan romahtanut huippuvuosista.Mailia kirjoitti:Paitsi jos kukaan ystävistä ei käytä, niin on paha alkaa pakottamaankaan.jomppa kirjoitti:Edelleen suosittelen skypeä, jos tarkoituksena on käyttää sekaympäristöä (PC, Mac, Linux, luurit). MS Messenger toimii kyllä Macissa, mutta kovin rajoitetusti Windows-versioon verrattuna. Uusimassa betassa videokuva toimii, mutta kuulemma kaikki muu onkin sitten enemmän tai vähemmän rikki.
Viesti Kirjoittaja ravene »
Omalta kohdalta olen ainakin huomannut, että suurin osa kavereista ja tutuista on siirtynyt Messengerin käytöstä pelkkään Facebookin käyttöön. Facebookin chat-toiminto ei mielestäni kyllä mitenkään korvaa "kunnon" pikaviestintä.jomppa kirjoitti:Toki, mutta skype tuntuu olevan aika yleisessä käytössä, jopa niin, että "mese" on käytössä lähinnä vain nuorilla, jotka eivät ole lärvikirjassa. Loput sitten käyttävät skypeä tai esim. facebookin keskustelua. Vaikkei minulla olekaan tässä mitään tilastoa, väittäisin, että messengerin käyttöaste on suorastaan romahtanut huippuvuosista.
Viesti Kirjoittaja lassejope »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Joo, itse olen sen huomannut, että ei yksikään kaverini enää meseä käytä. Facebook on ainoa, jonka kautta tuota pikaviestintää nykyään harjoitetaan jos sellaiseen tarvetta on. Onpahan sekin turha toiminta onneksi jäänyt pois, ennemmin näkee sitten ihmisiä oikeasti tai tekee jotain muuta kuin notkuu turhanpäiväisesti jonkun keskusteluohjelman äärellä.ravene kirjoitti:Omalta kohdalta olen ainakin huomannut, että suurin osa kavereista ja tutuista on siirtynyt Messengerin käytöstä pelkkään Facebookin käyttöön. Facebookin chat-toiminto ei mielestäni kyllä mitenkään korvaa "kunnon" pikaviestintä.jomppa kirjoitti:Toki, mutta skype tuntuu olevan aika yleisessä käytössä, jopa niin, että "mese" on käytössä lähinnä vain nuorilla, jotka eivät ole lärvikirjassa. Loput sitten käyttävät skypeä tai esim. facebookin keskustelua. Vaikkei minulla olekaan tässä mitään tilastoa, väittäisin, että messengerin käyttöaste on suorastaan romahtanut huippuvuosista.
Messenger for Mac 8 pitäisi ilmestyä samaan aikaan kuin Office for Mac 2011, joka vaikuttaa ennakkoarvioiden perusteella hyvältä (ehkä ei tarvitsisi käyttää enää Windowsia Officen takia).
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Mut sitähän juuri äsken kirjoittelinkin, että naamakirjan kautta se nykyään hoituu, ei mesen.Fixx kirjoitti:Ei niitä ihmisiä tapaa oikeasti ellei ensin sovi tapaamista jollain viestimellä..
Viesti Kirjoittaja Maza »
Miten olisi puhelin? Saatan toki olla vanhanaikainen, olen chattaillyt ehkä viisi kertaa. Sähköposti on toki melkein puhelimen veroinen yhteydenpitoväline.Cathi777 kirjoitti:Mut sitähän juuri äsken kirjoittelinkin, että naamakirjan kautta se nykyään hoituu, ei mesen.Fixx kirjoitti:Ei niitä ihmisiä tapaa oikeasti ellei ensin sovi tapaamista jollain viestimellä..
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Toki sitä puhelinta eniten käyttääkin, mutta kun nyt ole puhe näistä pikaviestimistä, joita netin kautta käytetään niin siitä johtuen keskustelu pysytteli niissä.Maza kirjoitti:Miten olisi puhelin? Saatan toki olla vanhanaikainen, olen chattaillyt ehkä viisi kertaa. Sähköposti on toki melkein puhelimen veroinen yhteydenpitoväline.Cathi777 kirjoitti:Mut sitähän juuri äsken kirjoittelinkin, että naamakirjan kautta se nykyään hoituu, ei mesen.Fixx kirjoitti:Ei niitä ihmisiä tapaa oikeasti ellei ensin sovi tapaamista jollain viestimellä..
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tähän jo kerran sivuraiteille lähteneeseen kommentiin vaan takerruin... Tästä eteenpäin lupaan pysyä asiassa eli en osallistu tähän. Kysymykseenkin taitaa olla jo moneen kertaan vastattu.Fixx kirjoitti:Ei niitä ihmisiä tapaa oikeasti ellei ensin sovi tapaamista jollain viestimellä..