Hiiri hyppii
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Hiiri hyppii
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Voiko kukaan neuvoa kun minun hiireni hyppii ajoitain ja menee välillä minne sattuu. Samoin takkuilee joskus näppäimstö. Siis tulee hieman viivellä. Auttaako jos ajan uudelleen koko ohjelmat vai mikä. Minulla Logitech L1 hiiri sekä näppäistmö Kiitos paljon etukäteen.
-
Re: Hiiri hyppii
Viesti Kirjoittaja Hellhammer »
Kannattaa tarkistaa jos olis päivitettyjä ajureita/softia noille hiirille. Kannattaa myös kokeilla oikeuksien korjaamista Levytyökalulla
-
Viesti Kirjoittaja Iekki »
Voisiko syynä olla kirjava hiirimatto? Testaapa yksivärisellä hiirimatolla, vieläkö hyppii?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Et kertonut, mikä on laitteistokokoonpanosi. Minulla Macin kanssa tuli samanlaisia oireita, kun asensin Voddler -ohjelmiston. Sen poistamisen jälkeen hiirikin taas asettui.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Mac mini on laitteitsto 2009 - noin puoli vuotta vanha. kitios kovastaiarttula kirjoitti:Et kertonut, mikä on laitteistokokoonpanosi. Minulla Macin kanssa tuli samanlaisia oireita, kun asensin Voddler -ohjelmiston. Sen poistamisen jälkeen hiirikin taas asettui.
-
yritn etsiä sille ajureita mutta en löytänyt. Tarkistin levytyökalulla mutta mitään ongelmaa ei ollut. Kiitos kovasti sinulle. Mistähän läydä ajurin tälle hirelle se on L1 logitech. Pitäköö vanha ajettu ohejlma poistaa ensin koneelta. Minä en tiedä mistään mitään. kiitossHellhammer kirjoitti:Kannattaa tarkistaa jos olis päivitettyjä ajureita/softia noille hiirille. Kannattaa myös kokeilla oikeuksien korjaamista Levytyökalulla
-
Mulla on musta hiirimatto joak on onestttu juuri Mac shopista. siis täältä. kiitos kovasti vaivastaIekki kirjoitti:Voisiko syynä olla kirjava hiirimatto? Testaapa yksivärisellä hiirimatolla, vieläkö hyppii?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
PC-koneen kanssa oli myös joskus samanlaista ongelmaa. Silloin syylliseksi osoittautui matkapuhelin, joka oli lähellä hiirtä. Signaali jotenkin häiriintyi. Tuosta selvittiin puhelimen sijainnin vaihdolla.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
-
Viesti Kirjoittaja Hellhammer »
[http://www.logitech.com/en-us/428/4610? ... it=&osid=9
Onko toi sun hiiri (ei löytynyt pelkkää L1stä edes Googlella ja toi on lähin mitä löysin)? Lataat tosta linkistä ton softan ja asennat, mitään ei tarvii poistaa.
Onko toi sun hiiri (ei löytynyt pelkkää L1stä edes Googlella ja toi on lähin mitä löysin)? Lataat tosta linkistä ton softan ja asennat, mitään ei tarvii poistaa.
Viimeksi muokannut Hellhammer, 13.10.2010 klo 17.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
oi kiitos kovasti sinulle. Olettee kaikki niin kultaisia . Auttamaan. Minä kiitän.Hellhammer kirjoitti:[http://www.logitech.com/en-us/428/4610? ... it=&osid=9
-
Viesti Kirjoittaja Touho »
Normaalisti noi tavanomaiset Logitechin hiiret ei kaipaa minkään sortin ajureita. Senkun törkkäät kiinni USB-porttiin ja annat jyrsijälle kyytiä. Yleensä se helpoin ja ongelmattomin tyyli.ferre185 kirjoitti:Mistähän läydä ajurin tälle hirelle se on L1 logitech. Pitäköö vanha ajettu ohejlma poistaa ensin koneelta.
Voihan se olla niinnii, että jos tuo jo mainittu hankala alusta ei sekoita optisen lukulaitteen toimintaa, se itse siimahäntä voip olla viallinen. Kokeilles vaikka jotain toista hiirtä välillä, josko se pelaiskin normaalisti ilman sen kummempia softasulkeisia.
-
kiitos avusta. olen saanut hiiren kuntoon. kiitos koavasti avusta:) Tosin en tiedä miten kauan se on kunnossaTouho kirjoitti:Normaalisti noi tavanomaiset Logitechin hiiret ei kaipaa minkään sortin ajureita. Senkun törkkäät kiinni USB-porttiin ja annat jyrsijälle kyytiä. Yleensä se helpoin ja ongelmattomin tyyli.ferre185 kirjoitti:Mistähän läydä ajurin tälle hirelle se on L1 logitech. Pitäköö vanha ajettu ohejlma poistaa ensin koneelta.
Voihan se olla niinnii, että jos tuo jo mainittu hankala alusta ei sekoita optisen lukulaitteen toimintaa, se itse siimahäntä voip olla viallinen. Kokeilles vaikka jotain toista hiirtä välillä, josko se pelaiskin normaalisti ilman sen kummempia softasulkeisia.

12 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka