Audio Hijack Pron lisenssi
-
Audio Hijack Pron lisenssi
Viesti Kirjoittaja Ilmari123 »

-
Re: Audio Hijack Pron lisenssi
Viesti Kirjoittaja heilei »
"Audio Hijack Pro Family Pack
Unlock Audio Hijack Pro for up to five members of your household.
Note: For personal use by households only. This license does not extend to business or commercial users"
Meinaat sitten että me homppulaiset ollaan yhtä suurta perhettä?
-
No onko se nyt niin tarkkaa? Koska itsekkin olen kotikäyttäjä ja tuo ei mene kaupalliseen käyttöön niin onko se niin tarkkaa?heilei kirjoitti:With all due respect:
Note: For personal use by households only. This license does not extend to business or commercial users"
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No eiköhän netistä sulle tuollainen koodi löydy jos se ei ole niin tarkkaa? Ei tarvitse homppulaisia noihin toimiin sekoittaa.Ilmari123 kirjoitti:No onko se nyt niin tarkkaa? Koska itsekkin olen kotikäyttäjä ja tuo ei mene kaupalliseen käyttöön niin onko se niin tarkkaa?heilei kirjoitti:With all due respect:
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Rogue Amoeban mielestä varmaan on, kun ovat tuollaisen klausuulin laittaneet. Toi putiikki on yksi parhaista Mac-sharewaresoftien tekijöistä audiopuolella, eli hieman respectiä siihen suuntaan ei tee yhtään pahaa.Ilmari123 kirjoitti:No onko se nyt niin tarkkaa? Koska itsekkin olen kotikäyttäjä ja tuo ei mene kaupalliseen käyttöön niin onko se niin tarkkaa?heilei kirjoitti:With all due respect:
-
Kyse ei ole siitä vaan siitä että mulla ei ole luottokorttia eli en voi ostaa sitä. Ainoana vaihtoehtona olisi saada jostain se lisenssi tai ansaita cascardissa 20 euroa. Ja älkää ehdottako PayPalia, mulla on siitä huonot kokemukset.MacFinn kirjoitti:Onko se nyt niin tarkkaa mihin 24 euroa pistää, Audio Hijackiin vai kaljaan...
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Pakko kyllä tiedustella mimmoisia?Ilmari123 kirjoitti:Ja älkää ehdottako PayPalia, mulla on siitä huonot kokemukset.

-
Vähän haiskahtaa, että tässä vaan yritetään keksiä tekosyitä, että ei nyt tarvitsisi sitä ostaa.Ilmari123 kirjoitti:Kyse ei ole siitä vaan siitä että mulla ei ole luottokorttia eli en voi ostaa sitä. Ainoana vaihtoehtona olisi saada jostain se lisenssi tai ansaita cascardissa 20 euroa. Ja älkää ehdottako PayPalia, mulla on siitä huonot kokemukset.MacFinn kirjoitti:Onko se nyt niin tarkkaa mihin 24 euroa pistää, Audio Hijackiin vai kaljaan...
-
No ei ole luottokorttia tuu vaikka kattoo. Ja kun PayPalia en viitsisi käyttää.Cathi777 kirjoitti:Vähän haiskahtaa, että tässä vaan yritetään keksiä tekosyitä, että ei nyt tarvitsisi sitä ostaa.Ilmari123 kirjoitti:Kyse ei ole siitä vaan siitä että mulla ei ole luottokorttia eli en voi ostaa sitä. Ainoana vaihtoehtona olisi saada jostain se lisenssi tai ansaita cascardissa 20 euroa. Ja älkää ehdottako PayPalia, mulla on siitä huonot kokemukset.MacFinn kirjoitti:Onko se nyt niin tarkkaa mihin 24 euroa pistää, Audio Hijackiin vai kaljaan...
Lähde: http://osto-opas.aniki.fi/huomautukset.htmlPayPal on aika ajoin hieman epäluotettava väline maksujen välityksiin. Maksajalla ei myöskään ole oikeastaan minkäänlaista turvaa - asia, josta PayPal on euroopassakin saanut jo sakkotuomioita. Voimme vain toivoa että tilanne paranee, mutta sitä ennen kannattaa olla varuillaan. Pieni tutkimus osoittaa, että monet Paypalin käyttöehdot ovat laittomia EU:ssa, joten ongelmatilanteen ilmetessä kannattaa muistaa oikeutensa. Onneksi nyttemmin Paypalin konttori löytyy myös Isosta Britanniasta.
-
Hei haloo. Kyseessä on niin pieni summa, että ei varmaan maailmaa kaada jos nyt tapahtuisi kauhea kusetus etkä sitten saisikaan tuota lisenssiä jostain syystä ostettua. Ihmiset kuitenkin ympäri maailmaa ja Suomessa käyttää aktiivisesti tuota palvelua. Toki joskus jotain ongelmia saattaa jollakulla olla, mutta kyllä se pääsääntöisesti toimii juuri niin kuin pitääkin. Ja jos ei ole hankintakeinoja eikä pysty sellaisia järjestämään niin sitten täytyy olla vain ilman, näin se menee.Ilmari123 kirjoitti:No ei ole luottokorttia tuu vaikka kattoo. Ja kun PayPalia en viitsisi käyttää.Cathi777 kirjoitti:Vähän haiskahtaa, että tässä vaan yritetään keksiä tekosyitä, että ei nyt tarvitsisi sitä ostaa.Ilmari123 kirjoitti:Kyse ei ole siitä vaan siitä että mulla ei ole luottokorttia eli en voi ostaa sitä. Ainoana vaihtoehtona olisi saada jostain se lisenssi tai ansaita cascardissa 20 euroa. Ja älkää ehdottako PayPalia, mulla on siitä huonot kokemukset.MacFinn kirjoitti:Onko se nyt niin tarkkaa mihin 24 euroa pistää, Audio Hijackiin vai kaljaan...Lähde: http://osto-opas.aniki.fi/huomautukset.htmlPayPal on aika ajoin hieman epäluotettava väline maksujen välityksiin. Maksajalla ei myöskään ole oikeastaan minkäänlaista turvaa - asia, josta PayPal on euroopassakin saanut jo sakkotuomioita. Voimme vain toivoa että tilanne paranee, mutta sitä ennen kannattaa olla varuillaan. Pieni tutkimus osoittaa, että monet Paypalin käyttöehdot ovat laittomia EU:ssa, joten ongelmatilanteen ilmetessä kannattaa muistaa oikeutensa. Onneksi nyttemmin Paypalin konttori löytyy myös Isosta Britanniasta.
-
Miten niin muka niin pieni summa? 20 euroa on iso raha opiskelijalle niin älkää valittako. Mutta kuitenkin löytyykö keneltäkään sitä lisenssiä?Hei haloo. Kyseessä on niin pieni summa, että ei varmaan maailmaa kaada jos nyt tapahtuisi kauhea kusetus etkä sitten saisikaan tuota lisenssiä jostain syystä ostettua. Ihmiset kuitenkin ympäri maailmaa ja Suomessa käyttää aktiivisesti tuota palvelua. Toki joskus jotain ongelmia saattaa jollakulla olla, mutta kyllä se pääsääntöisesti toimii juuri niin kuin pitääkin. Ja jos ei ole hankintakeinoja eikä pysty sellaisia järjestämään niin sitten täytyy olla vain ilman, näin se menee.
-
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Eiköhän se ole tullu jo selväksi? Ei löydy ja vaikka löytyis niin et saa?Ilmari123 kirjoitti:Miten niin muka niin pieni summa? 20 euroa on iso raha opiskelijalle niin älkää valittako. Mutta kuitenkin löytyykö keneltäkään sitä lisenssiä?Hei haloo. Kyseessä on niin pieni summa, että ei varmaan maailmaa kaada jos nyt tapahtuisi kauhea kusetus etkä sitten saisikaan tuota lisenssiä jostain syystä ostettua. Ihmiset kuitenkin ympäri maailmaa ja Suomessa käyttää aktiivisesti tuota palvelua. Toki joskus jotain ongelmia saattaa jollakulla olla, mutta kyllä se pääsääntöisesti toimii juuri niin kuin pitääkin. Ja jos ei ole hankintakeinoja eikä pysty sellaisia järjestämään niin sitten täytyy olla vain ilman, näin se menee.
EDIT: PS. Pyydä vanhemmilta rahaa tukemaan sua, että pysyt kaidalla tiellä. Kerro niille, että jos et saa rahaa niin joudut tekee laittomuuksia ja lataamaan internetistä!
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Onko 20 euroa niin iso summa että käyttötarkoitus ei ole sen arvoista? Mihin tarvitset softaa? Kenties löytyisi joku ilmainen ratkaisu? Ja ilmaisella tarkoitan ilmaissoftaa enkä jotain minkä joku muu on jo maksanut.Ilmari123 kirjoitti:Miten niin muka niin pieni summa? 20 euroa on iso raha opiskelijalle niin älkää valittako. Mutta kuitenkin löytyykö keneltäkään sitä lisenssiä?
-
Onko sulle kertaakaan tullut mieleen, että 20 euroa voi olla iso (tai ainakin merkittävä) raha myös sille kehittäjälle? Jos ei olisi, ko. softaa varmaankin jaettaisiin ilmaiseksi. Tässä olisi nyt nuorelle (?) miehelle (?) oivallinen henkisen kasvun paikka. Se, että ei ole varaa johonkin, ei tässä maailmassa tarkoita sitä, että sen jonkin saa sitten hankkia kepulikonstein. Capiche?Ilmari123 kirjoitti:Miten niin muka niin pieni summa? 20 euroa on iso raha opiskelijalle niin älkää valittako. Mutta kuitenkin löytyykö keneltäkään sitä lisenssiä?
Setä lopettaa nyt moraalisaarnansa ja jatkaa aamukahvin juontia.

-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ilmari123 säästäköön nyt vaan kiltisti rahat siihen lisenssiin.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Mä en randomeille anna rahaa tosta vaan, en luota.MacFinn kirjoitti:Minä voin auttaa kortitonta. Lähetä Ilmari mun tilille se 24 € niin ostan sen lisenssin sulle. Ei tää nyt ole niin vaikeaa. Lähetä tietosi mulle vaikka yv:nä, hoidetaan tää pois.
-
No poista sitten tämä topic jos häiritsee. En nyt jaksa väittä vastaan etten saa bannia.Anniel kirjoitti:Eiköhän tämä ala olla tässä. Kuten on tullut selväksi, lisenssin luovuttaminen on kiellettyä, maksamatta jättäminen varastamista ja laittomuuksiahan ei täällä harrasteta.
Ilmari123 säästäköön nyt vaan kiltisti rahat siihen lisenssiin.
-
Ilmari123 kirjoitti:Mä en randomeille anna rahaa tosta vaan, en luota.MacFinn kirjoitti:Minä voin auttaa kortitonta. Lähetä Ilmari mun tilille se 24 € niin ostan sen lisenssin sulle. Ei tää nyt ole niin vaikeaa. Lähetä tietosi mulle vaikka yv:nä, hoidetaan tää pois.

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka