Ois pieni ongelma. Windows puolella Messengerin pitäisi tukea kirjautumista useammasta paikasta yhtäaikaa. Windows koneella minulla on Live Messenger 2011 ja Macille on asenettu tuo Messenger for Mac 8. Kun kirjaudun Macilta katkaisee Windowsin clientti yhteyden.
Eikö tuo Macin clientti tue tätä useammasta paikasta kirjautumista? Olikohan mitään sellaista clienttiä jolla tämä onnistuisi (Windowsilla ja Macilla)?
Rahat lopussa? Liity CasCardiin ja ansaitset puhdasta rahaa suorittamalla tehtäviä ja saat samalla ostovinkkejä sinua kiinnostavista aiheista jotka voit valita itse http://www.cascard.com/liity/VYsrCyqJxK
hulkki kirjoitti:Ois pieni ongelma. Windows puolella Messengerin pitäisi tukea kirjautumista useammasta paikasta yhtäaikaa. Windows koneella minulla on Live Messenger 2011 ja Macille on asenettu tuo Messenger for Mac 8. Kun kirjaudun Macilta katkaisee Windowsin clientti yhteyden.
Eikö tuo Macin clientti tue tätä useammasta paikasta kirjautumista? Olikohan mitään sellaista clienttiä jolla tämä onnistuisi (Windowsilla ja Macilla)?
Hieman ohi aiheen, mutta liittyen kuitenkin kyseiseen ohjelmaan. Käytän tätä päivittäin ja nyt viimeisen viikon aikana ilmestynyt hieman rasittava ongelma. Eli viestit eivät mene aina perille, tulee ilmoitus ettei voitu toimittaa perille. Kun sitten samaa viestiä kokeilee pari kertaa lähettää uusiksi, se menee perille. Ei ole jatkuva ongelma vaan esiintyy silloin tällöin. Mutta todella rasittavaa varsinkin kun itsellä aina viestin kirjoittamisen jälkeen tapana sulkea tuo viesti-ikkuna.
15" Macbook Pro 11" iPad Pro iPhone Xs Apple Watch S3
Itse koetin kanssa tuota Messenger for Macia. Hyvin sain itse lähetettyä viestejä, mutta yhtään viestiä en saanut vastapuolelta takaisin. IRCin kautta kuitenkin hän kertoi että on lähettänyt monta viestiä. Tämä tapahtui ainakin "Näkyminen offline-tilassa" kun olin. Ei kauhean hyvää kuvaa jättänyt ohjelmasta.
Stargazers kirjoitti:Itse koetin kanssa tuota Messenger for Macia. Hyvin sain itse lähetettyä viestejä, mutta yhtään viestiä en saanut vastapuolelta takaisin. IRCin kautta kuitenkin hän kertoi että on lähettänyt monta viestiä. Tämä tapahtui ainakin "Näkyminen offline-tilassa" kun olin. Ei kauhean hyvää kuvaa jättänyt ohjelmasta.
Paremmin tuo kuitenkin itsellä toimii kuin vastaava Windows-versio. Siellä tuo viestien pätkiminen oli ihan arkipäivää. Jos näin positiivista puolta yrittää etsiä.
15" Macbook Pro 11" iPad Pro iPhone Xs Apple Watch S3
Stargazers kirjoitti:Itse koetin kanssa tuota Messenger for Macia. Hyvin sain itse lähetettyä viestejä, mutta yhtään viestiä en saanut vastapuolelta takaisin. IRCin kautta kuitenkin hän kertoi että on lähettänyt monta viestiä. Tämä tapahtui ainakin "Näkyminen offline-tilassa" kun olin. Ei kauhean hyvää kuvaa jättänyt ohjelmasta.
Paremmin tuo kuitenkin itsellä toimii kuin vastaava Windows-versio. Siellä tuo viestien pätkiminen oli ihan arkipäivää. Jos näin positiivista puolta yrittää etsiä.
Aina on hyvä etsiä positiiviset puolet Taitaa aika pitkälti ongelma olla yleisesti koko protokollassa. Itsellä Adium nykyään käytössä ja parhaassa tapauksessa kaverin viestit tullut vasta seuraavana päivänä perille. Toisinaan ollut erittäin kiintoisia keskusteluita kun vastailee tunteja vanhoihin viesteihin ja kummatkin ihmettelee että mitä toinen horisee kun vastaa kysymykseen jota toinen ei edes kysy (paitsi monta tuntia aiemmin). Joskus rullaa keskutelut kätevästi eteenpäin pitkänkin aikaa ennen kuin tajuaa että toinen vastasikin kysymykseen mikä oli kysytty tunti takaperin
Paras bugitus mesessä taitaa olla mitä tapahtui mesekaverini kanssa. Lähettämäni viestit mesessä tuli hänelle kuulemma sähköpostiin. Että sellaista. Jabber/XMPP saisi yleistyä kyllä "tavisten" keskuudessakin :/
noniin winukasta macciin siirtyneenä tässä ihmetellään näitä, adium ja amsn vaikuttaa jokseenki oudoilta, messenger 7:ssa ei ole webcam-tukea ja messenger 8 pätkii yhteyttä.