posti2.tiff
posti ei jalko.tiff
Olen yrittänyt lähettää kuvia iphoto kautta käyttäen imail. En saa lähetettyä kuvia joita on 235 . Saan ilmoituksen joka on liitteenä. Olisin kiitollinen jos saisin apua tähän onglemaan 
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja ferre185 »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Kun menen ipohoto ja sen tarjoaa vain tuon imail. Minä en tiedä nyt oikein tai ymmärrä mistä on kysymys. Mitä tarkoittaa palvelin ja mikä on mail ohjelma.gramdel kirjoitti:Lähteekö tuolla palvelimella posti mail ohjelmassa?
/---
ap
Minä en ymmärrä miten pääsen muuttamaan näitä. Mitä tarkoittaa tuo palvelin . Tarkoittaako se minun sähköpostia ja pitääkä minun muuttaa sieltä jotain. Olen sen verran totally outkallekilponen kirjoitti:Yleensä lähettävän postin palvelimena pitäisi käyttää operaattorin tarjoamaa palvelinta. Asetukset löytyvät operaattorisi nettisivuilta.
hei minulla on welhokallekilponen kirjoitti:Mail, löytyy ohjelmat kansiosta. Se on se ohjelma, jonka avulla iPhoto lähettää kuvat sähköpostitse, ja jotka kautta muutkin sähköpostit lähtevät.
Lähtevän postin palvelimet näkyvät toisessa noista liittämistäsi kuvista. Sinne pitäisi laittaa asetukset jotka löydät operaattorisi nettisivuilta. Eli homma pitäisi aloittaa menemällä sinne. Mikä operaattori sinulla mahtaa olla? Sonera? Elisa? DNA? Welho? Joku ihan muu?
sorry mutta tyhmä kysymys. Minne panen tuon. Olet tosi ystävälline jos neuvot sen kun olen tällaine kuutioaivokallekilponen kirjoitti:Lähtevän postin palvelimen pitäisi siis googletuksen perusteella olla: smtp.welho.com
Taas kerran viittaan tuohon ensimmäisen viestin kuvaasi. Painat sitä "Muokkaa SMTP-palvelinluetteloa" nappia ja lisäät sinne tuon palvelimen.ferre185 kirjoitti:sorry mutta tyhmä kysymys. Minne panen tuon. Olet tosi ystävälline jos neuvot sen kun olen tällaine kuutioaivokallekilponen kirjoitti:Lähtevän postin palvelimen pitäisi siis googletuksen perusteella olla: smtp.welho.com![]()
Kiitos sinulle kovasti. Mä luulen että minun täytyy tutustua paremmin tuohon mailiin. Koaksa olen aivan todella tietämätön . Palaan huomenna kun olen vähän viisampikallekilponen kirjoitti:Taas kerran viittaan tuohon ensimmäisen viestin kuvaasi. Painat sitä "Muokkaa SMTP-palvelinluetteloa" nappia ja lisäät sinne tuon palvelimen.
Tunnukset, salaukset sun muut kohdat siellä voi muistaakseni welholla jättää tyhjäksi. (Jos joku welhoa käyttävä tietää muuta, saa tulla korjaamaan.)
Hei taas. yritn tuota monta kertaa mutta se ei huoli sitä vaan tarjoaa vanha osoitettaa. Minun pitää varmaan puhdistaa tuo mail kokonaan kaikista mail postilaatikoista ja sitten tehdä perusasennuksent : Miten saan imailin puhdistettua ja sellaiseen tilaan kuin sen oli kun kone oli uusi. Onko se mahdollista.kallekilponen kirjoitti:Taas kerran viittaan tuohon ensimmäisen viestin kuvaasi. Painat sitä "Muokkaa SMTP-palvelinluetteloa" nappia ja lisäät sinne tuon palvelimen.ferre185 kirjoitti:sorry mutta tyhmä kysymys. Minne panen tuon. Olet tosi ystävälline jos neuvot sen kun olen tällaine kuutioaivokallekilponen kirjoitti:Lähtevän postin palvelimen pitäisi siis googletuksen perusteella olla: smtp.welho.com![]()
Tunnukset, salaukset sun muut kohdat siellä voi muistaakseni welholla jättää tyhjäksi. (Jos joku welhoa käyttävä tietää muuta, saa tulla korjaamaan.)
Ei sieltä mitään pitäisi joutua poistamaan, senkuin lisää uuden listaan.ferre185 kirjoitti: Hei taas. yritn tuota monta kertaa mutta se ei huoli sitä vaan tarjoaa vanha osoitettaa. Minun pitää varmaan puhdistaa tuo mail kokonaan kaikista mail postilaatikoista ja sitten tehdä perusasennuksent : Miten saan imailin puhdistettua ja sellaiseen tilaan kuin sen oli kun kone oli uusi. Onko se mahdollista.Kiitos avusta etukäteen
Hei kiitos kovasti . Mutta kun yritän vaihtaa se pyytäää salasanaa ja se ei toimi vaikka sen pitäisi olla oikea. Yritin muuttaa tuota liite 1 osoitteen ja sen jälkeen yritin lähettääkallekilponen kirjoitti: Ei sieltä mitään pitäisi joutua poistamaan, senkuin lisää uuden listaan.
Esimerkkinä oma listani jossa on kaksi palvelinta:postipalvelimet.jpg
Mä yritin mutta se tarjoaa minulle tuota msn tunnuksia ja kysyy yritä valitulla palvelimella ja laitan sen kohtaan smtp . welho.com givenchy.... mutta ei toimi. Mä luulen että minun pitää saada koko maili puhtaaksi jotta se n voi asentaa. Mä olen todella pihadlla.kallekilponen kirjoitti:Sinulla on nyt tuonne welholle laitettuna nuo MSN tunnukset. Ei se niillä toimi. Eli sinne lähtevän postin palvelimiin vain se welhon osoite, ei MSN tunnuksia.
Siis juuri se "welho.com givenchy...." siinä on väärin. Siinä pitäisi olla pelkkä welho, ei mitään givenchyä. Eli muokkaa sitä ja poista ne ylimääräiset osat.ferre185 kirjoitti:Mä yritin mutta se tarjoaa minulle tuota msn tunnuksia ja kysyy yritä valitulla palvelimella ja laitan sen kohtaan smtp . welho.com givenchy.... mutta ei toimi. Mä luulen että minun pitää saada koko maili puhtaaksi jotta se n voi asentaa. Mä olen todella pihadlla.
Kiitos sinulle kovasti avusta- mutta mä palaan asiaan myöhemmin kun en saa onnistumaan sitä. Minä olen todella totally out mutta minä yritän parasta. Kiitos sinulle kovasti vaivasta. Minä luulen että minun pitää puhdistaa koko maili poistaa mutta en saa niitä tehtyä . Mikä olisi paras konsti aloittaa alusta eli puhdistaa koko maili osoitteet ja laitta ne uudestaan . Se olisi ehkä paras tapakallekilponen kirjoitti:Siis juuri se "welho.com givenchy...." siinä on väärin. Siinä pitäisi olla pelkkä welho, ei mitään givenchyä. Eli muokkaa sitä ja poista ne ylimääräiset osat.