Keskustelua OS X Lionin uudesta Mail ohjelmasta.
http://www.apple.com/fi/macosx/whats-new/mail.html
Olen itse käyttänyt Applen Mobile Me mailia & Nokian Ovi Mailia Safarin selaimen kautta hoitaakseni sähköpostitteluni. Snow Leopardin versio Mail-ohjelmasta ei oikein iskenyt, mutta ajattelin antaa uuden mahdollisuuden Lioniin päivittyneen Mailin myötä. Tarkoitus olisi kaikki käyttämäni sähköpostitilit ikään kuin saman katon alle.
Suuri osa mac-käyttäjistä käyttää mailejaan varmasti selaimen ja vähän ammatillisempien ohjelmien, kuten Outlookin kautta.
Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia niiltä, jotka käyttävät Applen omaa Mail-ohjelmaa sähköpostittelua varten.
Kaipaisin myös apua ongelmaani liittyen uuden sähköpostitilin lisäämiseen. Lisätietoja siitä löydät täältä:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=50&t=166319
OS X Lion - uusi Mail 5.0
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
OS X Lion - uusi Mail 5.0
Viesti Kirjoittaja kupsukka »
Viimeksi muokannut kupsukka, 20.7.2011 klo 21.51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Re: OS X Lion - uusi Mail 5.0
Viesti Kirjoittaja WiSaFin »
Itse olen hoitanut 3-5 tilin kanssa kaiken sähköpostikeskusteluni mailin kautta, ja nauttinut sen helppoudesta ja hyvästä toiminnasta.
Nyt joku ongelma on kuitenkin tullut, ja mail kaatuu todella usein.. eli noin kerran 10 min... mutta onneksi aina uudelleen avatessa samat ikkunat on auki kuin kaatuessa.
(Nyt= lionin eilisen asennuksen jälkeen)
Mutta siis... en voi kuin suositella tuota mail-ohjelmaa... Lotus notes on todella hanurista, outlookista en oo koskaan välittänyt... Mail on paras!
Nyt joku ongelma on kuitenkin tullut, ja mail kaatuu todella usein.. eli noin kerran 10 min... mutta onneksi aina uudelleen avatessa samat ikkunat on auki kuin kaatuessa.
Mutta siis... en voi kuin suositella tuota mail-ohjelmaa... Lotus notes on todella hanurista, outlookista en oo koskaan välittänyt... Mail on paras!
Viimeksi muokannut WiSaFin, 21.7.2011 klo 12.39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: OS X Lion - uusi Mail 5.0
Viesti Kirjoittaja kupsukka »
Kiitos kommenteista. Olen itse nyt tunnin säätänyt kaikkia asetuksia tuohon Mailiin ja alkaa vaikuttamaan hyvältä. Paljon mieluummin tuota käyttää, kun Mobile Me mailia Safarin selaimen kautta. Itselläni tuo on toiminut ihan moitteetta Lionilla, ei ole esiintynyt kaatuilua.WiSaFin kirjoitti:Itse olen hoitanut 3-5 tilin kanssa kaiken sähköpostikeskusteluni mailin kautta, ja nauttinut sen helppoudesta ja hyvästä toiminnasta.
Tosin ainoa on vieläkin se, etten saa millään tuota Nokian Ovi Mail sähköpostitiliä lisättyä tuonne. iPhonelle ja iPadille meni kuin lennosta.
Erityisesti tuo viestihistorian ja ketjujen muuntaminen keskusteluiksi lämmittää mieltäni. Tosin muutamia valintoja joutui tekemään asetuksista, että tuo toimii halutusti.
e: Sain lisättyä tuon Nokia Ovi Mailinkin sähköpostitilin, kun Nokia lähetti kunnolliset asetukset tuohon.
Viimeksi muokannut kupsukka, 21.7.2011 klo 13.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka