Joskus todella kauan sitten tuli ladattua tuo tuo Jesse Lauron tekele nimeltään Fireplace. Yhä edelleen se näkyy App Storessa niin, että on kokoajan päivitys saatavilla, vaikka koko ohjelmaa ei ole minulla ollut pitkään aikaan.
Tietokoneena on tosiaan allekirjoituksessa näkyvä iMac ja käyttöjärjestelmänä on Lion. Ongelma on ollut myös Snow Leopardin aikaan.
Miten saan sen häivytettyä App Storestani kokonaan?
Kiitokset etukäteen.
RATKAISU:
Löysin nyt sitten itse kyseiseen ongelmaan ratkaisun. Jostakin selittämättömästä kummallisesta syystä ongelma ratkesi, kun poisti Angry Birdsin tietokoneelta ja asensi sen sitten uudelleen.
Viimeksi muokannut Giwes, 14.11.2011 klo 20.23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
iMac 24", 3.06GHz C2D, 8GB, 1TB ı MacBook Air 11" 128GB, 1,6GHz
iPhone 4 32gb ı iPad WiFi 64gb
Apple Tv 2
Kyse lienee Mac App Storesta? Kun siirrät hiiren siinä Purchased-listassa ko. ohjelman kohdalle, niin eikö siihen INSTALL-nappulan vasemmalle puolelle tule poistoruksi?
Toinen asia on sitten miksi ohjelmia tarvitsee sieltä poistaa?
Giwes kirjoitti:Joskus todella kauan sitten tuli ladattua tuo tuo Jesse Lauron tekele nimeltään Fireplace. Yhä edelleen se näkyy App Storessa niin, että on kokoajan päivitys saatavilla, vaikka koko ohjelmaa ei ole minulla ollut pitkään aikaan.
Miten saan sen häivytettyä App Storestani kokonaan?
Kiitokset etukäteen.
Koetas katsoa iTunesin Ohjelmat-kohdasta. Ja poista sieltä, sitten ei taida tulla.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Tosiaan kyse on macin App Storesta. Anteeksi kun en muistanut aloitusviestissä mainita. iTunesin ohjelmat-valikosta ei siis ole apua.
Koitin myös tuota ERin mainitsemaa kikkaa, mutta silti kyseinen ohjelma tulee aina näkyviin niin, että olisi muka päivitys saatavilla. Jos asennan ohjelman niin silloinkin olisi mukamas aina päivitys saatavilla, heti päivittämisen peräänkin.
Eihän tällä muuten ole väliä, mutta ärsyttää kun dockissa näkyy aina tuo yhden päivityksen merkki, vaikka sitä ei todellisuudessa ole.
Apple Tv 2
Entäpäs jos asennat ohjelman uudestaan ja poistat kaikkine hiluineen vaikkapa AppCleanerin kanssa? Joskus olen saanut häiriköiviä ohjelmia kuriin tuolla tekniikalla.
Latasin Fireplacen uudelleen ja vedin sen AppCleaneriin ja poistin kaiken mitä se nyt siihen tarjosikin. Myös purchased osiosta kävin taas ruksaamassa sen pois, mutta yhä se sinnittelee niin, että on muka päivitys saatavilla vaikka koko ohjelmaa ei tosiaan ole koneella.
Apple Tv 2