Kalenterin hälytykset
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kalenterin hälytykset
Viesti Kirjoittaja JMS »
Minulla on vaimoni kanssa jaettuja kalentereita, sekä myös töissä työkaverin kanssa jaettuja kalentereita. Minun ja työkaverini jaetun kalenterin väliset hälytykset (jos toinen on asettanut hälytyksen) ei näy toisella mutta jos vaimo on laittanut hälytyksen niin se "piippaa" aika myös minulla. Mistä kohdasta pitää ottaa rasti ruudusta pois tms. että vaimoni hälytykset eivät näy minulla tai minun hälytykset hänelle meidän yhteisessä jaetussa kalenterissa?
-
Re: Kalenterin hälytykset
Viesti Kirjoittaja jam1 »
Näin äkkiseltään kuulostaisi serveripuolen "ongelmalta" = asetukselta. Ilmeisesti työkäytössä on joku firman Exhange tms. sähköposti/kalenteripalvelin ja kotikäytössä joku ihan toinen? Tämä voisi selittää eron.
Jälkimmäiseen kohtaan liittyen: jos on yhteinen kalenteri ja siinä hälyytykset päällä, niin kalenteri tietysti hälyyttää molemmilla osapuolilla, näinhän sen pitääkin toimia. Mikäli haluatte eriyttää hälyytykset, mutta pitää näkymän molempiin kalentereihin, niin olisiko toimivampi ratkaisu seuraava: Miehelle oma kalenteri ja vaimolle oma kalenteri, kuintekin niin että molemmilla on pääsy näkemään molempien kalentereiden sisältö. Tämän lisäksi kolmas ja aidosti yhteinen kalenteri, joka hälyyttää molemmilla yhtä aikaa? Tarvittaessa kalentereja voi olla eri tarkoituksiin liittyen: työ, harrastukset, yhteiset harrastukset, resurssikalenterit jne jne.
Jälkimmäiseen kohtaan liittyen: jos on yhteinen kalenteri ja siinä hälyytykset päällä, niin kalenteri tietysti hälyyttää molemmilla osapuolilla, näinhän sen pitääkin toimia. Mikäli haluatte eriyttää hälyytykset, mutta pitää näkymän molempiin kalentereihin, niin olisiko toimivampi ratkaisu seuraava: Miehelle oma kalenteri ja vaimolle oma kalenteri, kuintekin niin että molemmilla on pääsy näkemään molempien kalentereiden sisältö. Tämän lisäksi kolmas ja aidosti yhteinen kalenteri, joka hälyyttää molemmilla yhtä aikaa? Tarvittaessa kalentereja voi olla eri tarkoituksiin liittyen: työ, harrastukset, yhteiset harrastukset, resurssikalenterit jne jne.
iMac 27" (mid'11 i7 ja Late 2009) | MBP (2018)
2 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka