Moroo!
Vaihdoin konetta palauttamalla TimeMachinesta. Nyt onkin sitten Officen lisenssi kadonnut. Voinko kaivaa sen jostain TM-bakupin uumenista? Missä ihmeessä se voisi olla?
Tämä on nyt ärsyttävä tilanne siksi, että olen ostanut Officen opettajahinnalla vajaa vuosi sitten kun olin duunissa paikassa, jossa en enää työskentele, käyttäen työsähköpostia jota mulla ei enää ole...
Office -lisenssin kaivaminen TimeMachinesta?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Office -lisenssin kaivaminen TimeMachinesta?
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
-
Re: Office -lisenssin kaivaminen TimeMachinesta?
Viesti Kirjoittaja mikian »
Taisi kylla olla niin etta noita lisensseja ei saanut kayttaa enaa jos ei ole toissa... Opiskelija-lisensseissahan moista rajoitusta ei ole, mutta ainakin windows -lisenssin osalla on ollut tuota rajoitusta...
Noh, kuiteskin, tuollainen tiedosto loytyy itselta: ~/Library/Preferences/ByHost/MicrosoftRegistrationDB.XXXXXXXXXXX.plist
XXXXX:ien paikalla koneesi UUID... kopioi tuo tiedosto samaan paikkaan vaihtaen tuon UUID:n oikeasti (katso muista siella olevista tiedostoista mallia), saattaapi toimia - tai sitten ei. Itse kun olen vastaavissa tilanteissa napannut 1Passwordista lisenssikoodin rekistorointiin...
Noh, kuiteskin, tuollainen tiedosto loytyy itselta: ~/Library/Preferences/ByHost/MicrosoftRegistrationDB.XXXXXXXXXXX.plist
XXXXX:ien paikalla koneesi UUID... kopioi tuo tiedosto samaan paikkaan vaihtaen tuon UUID:n oikeasti (katso muista siella olevista tiedostoista mallia), saattaapi toimia - tai sitten ei. Itse kun olen vastaavissa tilanteissa napannut 1Passwordista lisenssikoodin rekistorointiin...

-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »