![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
EDIT// Muokattu otsikkoa, jotta muutkin Freeway -ongelmat mahtuvat yhteen ketjuun
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
HuohMacFinn kirjoitti:Huoh.
Otapa näkyviin Action Names-paletti. Löytyy View-valikosta. Ja valitse se tekemäsi Button. Siinä paletissa on pari pudotusvalikkoa. Yksi niistä on Color. Valmiita värejä ja sitten voit itse määritellä. Ja se toinen pudotusvalikko on Style. Kaksi tyyliä, Glass ja Rounded. Ja siitä yhdestä ruksista saat pudotusvarjon sille buttonille.
Kokeilin noita jo. Jos vaan valitsen tuon GIF-objektin, ja luon siitä hyperlinkin, en keksi, miten kirjoitan sen linkin nimen sinne.MacFinn kirjoitti:Hyperlinkki, valitse se GIF, cmd+K ja syötät sen linkin.
Tee graafinen objekti, kirjoita haluamasi sana. Siirrä se sen GIFin päälle. Voit vaikka tehdä niistä ryhmän eli Groupin.
Oikeasti hyvin yksinkertaista.
Hetkinen. Siis tarkoititko, ettei se teksti näy läpi vai siitä tekstilaatikosta ei näy läpi? Teksti pitää olla painonapin päällimmäisenä ja background väri siinä tekstissä none.arttula kirjoitti:Mutta sitä tässä ihmettelenkin, että vaikka tuo tekstilaatikon background -väri on "none", ei se silti näy läpi. Ja kyllä. Olen katsonut noita opetusvideoita.
Niin, jostain syystä minullä tekee sen, ettei teksti näy enää, kun sen tekstilaatikon toisen laatikon päälle. Mystistä. Ja Bring to front ei auta mitään. Mutta sain kierrettyä tuon toisenlaisilla tsydeemeillä.MacFinn kirjoitti:Hetkinen. Siis tarkoititko, ettei se teksti näy läpi vai siitä tekstilaatikosta ei näy läpi? Teksti pitää olla painonapin päällimmäisenä ja background väri siinä tekstissä none.arttula kirjoitti:Mutta sitä tässä ihmettelenkin, että vaikka tuo tekstilaatikon background -väri on "none", ei se silti näy läpi. Ja kyllä. Olen katsonut noita opetusvideoita.
Olen useampaan kertaa luonut painonapin ja sitten Graphic-työkalulla laatikon, johon kirjoitan vaikka että Home. Vedän ja pudotan sen laatikon Buttonin päälle ja aina menee oikeinpäin, teksti päällimmäisenä ja se button näkyy.
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Siihen löytynee erillinen action. Kokeile vaikka noita:arttula kirjoitti: Onko kukaan keksinyt, miten Freewaylla saisi tehtyä sellaisen systeemin, jossa kuva vaihtuu itsekseen tasaisin välein ? Transition FX -action on lähinnä tuollaista, mutta en keksi, miten uuden kuvan saisi ilmaantumaan vanhan tilalle tyyliin "dissolve".