Voiko saada ilmaista Spotifya iPadiin ja iPhoneen? Nyt ainakin kun Suomalaisen Musiikin historia avautui kuuntelijoille Spotifin välityksellä. Monta artikkelia olen lukenut, osassa luvataan ilmaista ja toisessa melkein. Kuitenkin melkein 10€kee maksava täysversio kk. on rosvousta. PC:n saa ilmaisen ja sen kun avaa samolilla tunnareilla ipadissa tulee 48 hours remaining of your trial. SuMuFi:ssa paljon kuunneltavaa, mutta ei koske näköjään köyhää.
Mac.... mainosti jotain Spotablea, mutta ei saa Suomesta ja onko muutenkaan henkissä?
Spotify iPad- /iPhoneen
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Spotify iPad- /iPhoneen
Viesti Kirjoittaja cotton55 »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 24.6.2013 klo 22.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: otsikon hienosäätöä
Syy: otsikon hienosäätöä
George N.
-
Re: Spotify Ipad- /iphoneen
Viesti Kirjoittaja sebulban »
10€/kk rosvousta miljoonien kappaleiden kirjastosta? Minusta tuo on aivan sopivan hintainen.
Ei se rajattomasti ilmaisesti kuulu windows/OSX puolellakaan. Taitaa olla vain 10 tuntia kuussa tuota ilmaista kuunteluaikaa. jonka jälkeen jäät sitten odottelemaan kuukauden vaihtumista. Itse olen ollut premium käyttäjä siitä lähtien kun mobiili tuli mukaan kuvioihin. Jos en ole väärin ymmärtänyt niin premiumin ja ilmaisen välissä on joku versio joka maksaa vitosen kuussa. Se on varmaan niille käyhille jotka kuitenkin kuuntelevat reippaammin. Sen rajoituksista en tiedä mitään
Ei se rajattomasti ilmaisesti kuulu windows/OSX puolellakaan. Taitaa olla vain 10 tuntia kuussa tuota ilmaista kuunteluaikaa. jonka jälkeen jäät sitten odottelemaan kuukauden vaihtumista. Itse olen ollut premium käyttäjä siitä lähtien kun mobiili tuli mukaan kuvioihin. Jos en ole väärin ymmärtänyt niin premiumin ja ilmaisen välissä on joku versio joka maksaa vitosen kuussa. Se on varmaan niille käyhille jotka kuitenkin kuuntelevat reippaammin. Sen rajoituksista en tiedä mitään
MBA 2011 13/ i7/1.8/4/256 with Thunderbolt dsp -MBP Retina
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
Saahan sen ilmaiseksi, Macille ja PC:lle. Mobiilikäyttö on maksullinen lisäominaisuus.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Viesti Kirjoittaja darkpuh »
Itse olen jo vuosia käyttänyt tuota 10e/kk versiota ja olen kyllä jatkossakin tyytyväinen asiakas. Ei lainkaan paha hinta siitä, että "kaikki maailman musiikki" koko ajan mukana. Toki vaatii sen, että 3g tms yhteys pelittää. Itsellä about 350 biisiä offline-soittolistalla ja tolla tavoin ei tarvi välittää kentän kattavuudesta.
God said: "Let there be light." - Chuck Norris said: "Say please!"
-
Viesti Kirjoittaja Geemies »
Köyhän miehen korvike Spotifylle voisi olla Youtube jonne saa omia soittolistoja tehtyä, tosin kaistaa saattaa ottaa enemmän kuin Spotify. Ja en sen laillisuudestakaan tiedä, mutta tuolla noita biisejä löytyy pilvin pimein.
Toinen vaihtoehto olisi Google Music, jonne tosin pitää ne musiikit ladata. Kirjastosta/kavereilta lainaamaan vaan kaikki haluamansa musiikki ja uppaa tuonne. Biisejä voi roilottaa sitten selaimella tai puhelimeen ladattavalla sovelluksella.
Oman pienen levykokoelmani olen tuonne Google Musiciin laittanut ja hyvin pelittää koneella olevan Itunesin kanssa niin että Google Musicissa on kaikki Itunesissa olevat biisit. Olen siis ripannut levyni Itunesiin, josta ne jouhevasti kulkevat automaattisesti Google Musiciin.
Itunes Match jos joskus rantautuisi Suomeen, niin se olisi meikäläisen kropalle sopiva ratkaisu...
Toinen vaihtoehto olisi Google Music, jonne tosin pitää ne musiikit ladata. Kirjastosta/kavereilta lainaamaan vaan kaikki haluamansa musiikki ja uppaa tuonne. Biisejä voi roilottaa sitten selaimella tai puhelimeen ladattavalla sovelluksella.
Oman pienen levykokoelmani olen tuonne Google Musiciin laittanut ja hyvin pelittää koneella olevan Itunesin kanssa niin että Google Musicissa on kaikki Itunesissa olevat biisit. Olen siis ripannut levyni Itunesiin, josta ne jouhevasti kulkevat automaattisesti Google Musiciin.
Itunes Match jos joskus rantautuisi Suomeen, niin se olisi meikäläisen kropalle sopiva ratkaisu...
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka