mitään fixausta?
Viesti Kirjoittaja lasteferih »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
En tiedä, mutta minä olen törmännyt samaan virheilmoitukseen silloin kun Safarissa on auki kymmeniä selainikkunoita. Selain saattaa kärsiä liian vähästä muistista koneessa. Joidenkin operaattorien kaapelimodeemiyhteys saattaa oikutella, kun avaa liikaa www-sivuja. Näihin havaintoihin olen päätynyt omien kokeilujeni myötä.hrmh kirjoitti:Mistä tuo virhe siis johtuu?
Viesti Kirjoittaja Jaskari »
Viesti Kirjoittaja Ollifi »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Vaihda selainta!Jaskari kirjoitti:Onko päivitystä ongelmaan. Mulla sama vika. Tuuletin huutaa aika usein ja rantapallo pyörii. Open office myös auki samaan aikaan. Pidän yleensä Safarissa noin 15 välilehteä auki jossa on sivut joita seuraan päivittäin. Käyttis on 10.8.4, MacBook Pro, Core 2 Duo 2,4Ghz, 4GB.
Löytyykö muuta kiertotietä kuin vähentää välilehtiä Safarissa? Ymmärsin että jollain operaattoreilla toimisi paremmin kuin toisilla, löytyykö listaa hyvistä/huonoista.
Viesti Kirjoittaja Jaskari »
En tiedä onko järkeä mutta noin olen tottunut selainta käyttämään. Välilehdillä on aina "kaikki" tarvittava esillä.Ollifi kirjoitti:Onko järkeä pitää kaikkia välilehtiä auki? Etkö voi laittaa ne esim. suosikkeihin ja avata sieltä.
Viesti Kirjoittaja sebulban »
Viesti Kirjoittaja jpva »
Perstuntuma on sama,jäljet johtaa flashiinsebulban kirjoitti:Kyllä se Chromekin alkaa takkuamaan kun välilehtien määrä paisuu
Selaimesta riippumatta tuo tahmaaminen alkaa melko pian jos välilehdillä on Flash sisältöä. Tämä siis omalla perstuntumalla.
Joku clicktoflash add-on tai vastaava saattaisi auttaa asiaan
Viesti Kirjoittaja Zarquon »
Viesti Kirjoittaja -Mage- »
Viesti Kirjoittaja protagonist »
Viesti Kirjoittaja arttula »