En tiedä on joku nolo nappi jota en ole huomannut mutta jurppii kun adobe acrobat pro aukeaa aina toiselle työpöydälle. kaikkein eniten ottaa pattiin kun MS wordin kaikki dokkarit aukeaa toiselle työpöydälle ja jopa itse "luo" niitä lisää. Vaika sammutan dokumentin niin seuraavaksi kun avaan vaikkapa sähköpostista dokkarin niin aukeaa kaikki edellisetkin dokut jotka olleet auki aiemmin.... ja v..ttu niihin muihin työpöytiin. eli aikamoinen viuhahdus rupeaa käymään kun sellanen 30 tiedostoo aukeaa. mutta esim Excel ei näin tee.
Kysymys:
Mistä /miten tuon saa pois päältä? eli onko asetus wordissa vai mäkissä? wordista en ole löytänyt mitään sopivaa nappia.
eli
1) mistä määritellään ohjelmakohtaisesti aukeamiset eri työpöydille
2) mistä määritellään se ettei aukea kaikki aiemmatkin dokkarit kun yhden aukaisee.
3) miksi osa wodd dokkareista aukeaa johonkin melkein full screen moodiin jolloin dock ei näy ja ylärivin omenavalikkokin on piilossa. ylänurkassa on sininen nappi josta saa normaali tilaa. Miksi avaa jotkut dokkarit oletuksena siihen moodiin?
käytössä MBAIR OSX 10.8.4 +MS office for mac 2011 v.14.3.6
Kiire on ja ottaa pattiin... siksi voi olla epäselvä kirjoitus mutta ehkä joku osaa neuvoa..
katso screenshot alta klikkaamalla
Viimeksi muokannut Vito, 21.8.2013 klo 8.51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Macbook Pro -18 Mid TB 512, iPad Pro 12,9", 2x MacBook Air -11 Mid, MacMini-11 Mid, MacBook 12" -16, 2x Tv 3, iPhone 6, iPhone X , iPhone 13 pro