Päivitin juuri EVERNOTEn 5.3.0. versioon. Ohjelma herjaa koko ajan:
Tarkista Internet-yhteytesi tai yritä myöhemmin uudelleen. Click OK ja taas
sama uudelleen niin tiheään tahtiin että tuskin ehdin lopettaa ko ohjelman.
No, tietenkin netti toimii muiden ohjelmien kanssa, mutta ei tämän kanssa.
En uskalla poistaa ja ladata sitä uudelleen jos vaikka kaikki data katoaa.
Muilla kokemuksia?
terv
haluug
Evernote-kummallisuus
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Evernote-kummallisuus
Viesti Kirjoittaja haluug »
Viimeksi muokannut amanita, 21.9.2013 klo 0.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikon hienosäätöä
Syy: Otsikon hienosäätöä
-
Re: Evernote-kummallisuus
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Evernoteni on iPhone5/iOS 6.1.4:ssä versio 5.4.3.
Päivitä eteenpäin jos mahdollista.
Mikään datahan ei katoa, koska kaikki on palvelimessa. Sinun täytyy vain muistaa tunnuksesi ja salasanasi poiston/uudelleeasennuksen tilanteessa.
Päivitä eteenpäin jos mahdollista.
Mikään datahan ei katoa, koska kaikki on palvelimessa. Sinun täytyy vain muistaa tunnuksesi ja salasanasi poiston/uudelleeasennuksen tilanteessa.
Viimeksi muokannut homenamsi, 21.9.2013 klo 3.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Nooh, perinteisestihän appsi roskikseen ja uudelleenlataus, niinkuin nytkin.
Lienee ilmaisversiosta, Evernote antoi "vain" version 5.3.0.
Nyt taas toimii... kiitos.
----
BTW kuinka turvallinen Evernote on? Pankkitilinumerot, salasanalistat jne ;-)
----
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Hyvä, että selvisi.haluug kirjoitti:Nooh, perinteisestihän appsi roskikseen ja uudelleenlataus, niinkuin nytkin.
----
Olen käyttänyt myös vain ilmaisversiota, mutta jo pitkään Tuo maksullisuus on tullut myöhemmin ja olen päässyt versioissa pidemmälle ehkä sen takia.
Turvallisuudesa on vaikea sanoa mitään, lähtökohtaisesti Evernote on yhtä turvallinen kuin mikä muu pidempään pelissä ollut pysyvään tunnukseen ja salasanaan tunnistuksen perustava verkkopalvelu. Kun tiedot ovat selväkielisinä, niitä kuitenkin voidaan vakoilla, kaapata ja käyttää helpommin. Kun itse laitan salasanoja, tunnuksia tai tilinumeroita jonnekin - vaikka paperille - niin teen yleensä jotain alkeellista salausta - lisään merkkejä merkkijonojen keskelle, kirjoitan alku tai loppupuolen merkkijonosta käänteisenä tms.
-
Totta. Ennenvanhaan ei mäkisteillä ollut vainoharhaisuutta, nyt sekin hiipii. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jam1 »
Minulla oli ongelmia yhden Evernote päivityksen yhteydessä ja tiedot eivät synkronoituneet luotettavasti tai ollenkaan. Ratkaisu löytyi jostain jenkki foorumista ja riitti, että poisti ohjelman iPhonesta/iPadista ja asensi heti perään uudelleen + tiedostojen synkka.
Btw. En suosittelisi Evernotea pankkitietojen tai salasanojen säilytykseen. Pari juttua, Evernote on kyllä kohtuu luotettava (mikä lienee skaala ja mittaristo), mutta on olemassa _huomattavasti_ parempia sovelluksia kyseiseen tarkoitukseen. Itse olen käyttänyt 1Passwordia kaikissa tietokoneissani + padeissa ja puhelimissa. Tietojen synkronointi tapahtuu nopeasti ja vaivattomasti Dropboxin kautta. Mikä parasta kaikki tallennettu tieto on vahvasti salattua ja käyttökokemus on 10!
Laskeskelin, että säästän vuodessa vähintään 2-3 työpäivää pelkästään 1Passwordin avulla, mutta erityisesti olen säästänyt omia hermojani. Softa maksaa, mutta omassa käytössäni se on tullut takaisin ensimmäisen kuukauden jälkeen. Kaikki salasanani ovat täydellisen uniikkeja ja yleensä 20-50+ merkkiä pitkiä (maksimit mitä eri palvelut mahdollistavat).
http://agilebits.com/onepassword
Btw. En suosittelisi Evernotea pankkitietojen tai salasanojen säilytykseen. Pari juttua, Evernote on kyllä kohtuu luotettava (mikä lienee skaala ja mittaristo), mutta on olemassa _huomattavasti_ parempia sovelluksia kyseiseen tarkoitukseen. Itse olen käyttänyt 1Passwordia kaikissa tietokoneissani + padeissa ja puhelimissa. Tietojen synkronointi tapahtuu nopeasti ja vaivattomasti Dropboxin kautta. Mikä parasta kaikki tallennettu tieto on vahvasti salattua ja käyttökokemus on 10!
Laskeskelin, että säästän vuodessa vähintään 2-3 työpäivää pelkästään 1Passwordin avulla, mutta erityisesti olen säästänyt omia hermojani. Softa maksaa, mutta omassa käytössäni se on tullut takaisin ensimmäisen kuukauden jälkeen. Kaikki salasanani ovat täydellisen uniikkeja ja yleensä 20-50+ merkkiä pitkiä (maksimit mitä eri palvelut mahdollistavat).
http://agilebits.com/onepassword
iMac 27" (mid'11 i7 ja Late 2009) | MBP (2018)
-
Viesti Kirjoittaja Matkamies »
Maailma muuttuu. Ennenvanhaan mäkkivanhempien ei tarvinnut saattaa lapsiaan kouluun. Nyt ne pitää viedä pihalle asti.haluug kirjoitti:Totta. Ennenvanhaan ei mäkisteillä ollut vainoharhaisuutta, nyt sekin hiipii.
Pilvipalvelut ovat käytössä käyttöjärjestelmästä riippumatta. Ne eivät tiedä, että mäkkiläiset ovat tottuneet parempaan. Erityisesti mäkisteille tarkoitetut palvelutkaan eivät ole turvassa, koska murtautujat eivät kunnioita mäkkiläisten erityisasemaa.
Historiaa: Plus, Se, Ci, PB160, Duo230, LC475, Mac mini 2007, MacBook mid-2009 ja pari ei-Apple-macciä, iPhonet 4, 4s, 5, 5s 6s, 7, 8,11pro, SE, iPad 3 ja 4, AW0
7 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka