Numbers ja Pages ilmaisia?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Numbers ja Pages ilmaisia?
Viesti Kirjoittaja Hepo »
App Storen "Top Free" osiossa on mulla lueteltu Number ja Pages ohjelmat. Silti ne maksaa 17,99€. Eli että siis mitä, täh?
MacBook Pro13" mid 2012 16GB 480GB SSD
MacBook3.1 | 2.2GHz Intel Core 2 Duo | 4GB | 640GB | 12/2007
iPhone 5S 32GB + iPad2 32 GB Wi-Fi 3G + iPod Nano 3gen ja 6gen + ATV3
-
Re: Numbers ja Pages ilmaisia?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Uuden koneen ostajalle ilmaisia. Ja joku on sanonut, että vaihtamalla kieleksi englanti, muutkin voi saada ne ilmaiseksi.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Edellyttäen että on vanhat versiot koneella, pelkkä kielen muutos ei auta.MacFinn kirjoitti:Uuden koneen ostajalle ilmaisia. Ja joku on sanonut, että vaihtamalla kieleksi englanti, muutkin voi saada ne ilmaiseksi.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Ja vielä pikkuvihje - vanhaksi versioksi kelpaa demoversio, joita on jaettu koneiden mukana CD:llä.pnp kirjoitti:Edellyttäen että on vanhat versiot koneella, pelkkä kielen muutos ei auta.MacFinn kirjoitti:Uuden koneen ostajalle ilmaisia. Ja joku on sanonut, että vaihtamalla kieleksi englanti, muutkin voi saada ne ilmaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Ja löytyy vielä googlellakin.homenamsi kirjoitti:Ja vielä pikkuvihje - vanhaksi versioksi kelpaa demoversio, joita on jaettu koneiden mukana CD:llä.pnp kirjoitti:Edellyttäen että on vanhat versiot koneella, pelkkä kielen muutos ei auta.MacFinn kirjoitti:Uuden koneen ostajalle ilmaisia. Ja joku on sanonut, että vaihtamalla kieleksi englanti, muutkin voi saada ne ilmaiseksi.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Onkohan tämä oikea vai installerin sisään paketoitu troijalainen?pnp kirjoitti:homenamsi kirjoitti:Ja löytyy vielä googlellakin.pnp kirjoitti: Ja vielä pikkuvihje - vanhaksi versioksi kelpaa demoversio, joita on jaettu koneiden mukana CD:llä.

MacBook Pro13" mid 2012 16GB 480GB SSD
-
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Näyttää oikealta - arvioon vaikuttaa tietenkin latauspaikka. Olet omissa asetuksissasi laittanut tiukan kriteeri - siitä tulee tuo varoitus. Jos luotat latauslähteeseen voit mennä eteenpäin.
Jos varmuuskopio on kunnossa, niin siitä vaan. Itse varmaan ottaisin riskin muutenkin - ei ole tullut vastaan mitään ovelaa vielä ainakaan jotenkin tunnetuista paikoista ladatessa.
Jos varmuuskopio on kunnossa, niin siitä vaan. Itse varmaan ottaisin riskin muutenkin - ei ole tullut vastaan mitään ovelaa vielä ainakaan jotenkin tunnetuista paikoista ladatessa.
-
Viesti Kirjoittaja pnp »
Näyttää samalta latauspaikalta mistä itse sen olen joskus ladannut, lienee ihan kunnollinen, eipä omalla koneella ainakaan mitään pöpöjä ole ollut.
iPhone 15 pro Max
Mac Studio M1 Max 32Gb
Mac Studio M1 Max 32Gb
-
Viesti Kirjoittaja via »
Minulla on iWork päivittynyt maksutta, mutta Pagesista tuntuu hävinneen palstoitus. Käyttämällä vanhoja pohjia pystyn tuottamaan 2-pastaista tekstiä mutta onko aidompaa keinoa? Ohjeista ei löytynyt koko käsitettä "palstat".
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
On se palstoitus edelleen mukana, eri paikassa vain. Siinä työkalupalkissa valitse Muoto. Ja siitä Tyyli, Asettelu ja Muut se Asettelu. Siellä on Sarakkeet ja kääntämällä nuolenkärki alas, saa määritellä sarakkeiden leveydet myös käsin.via kirjoitti:Minulla on iWork päivittynyt maksutta, mutta Pagesista tuntuu hävinneen palstoitus. Käyttämällä vanhoja pohjia pystyn tuottamaan 2-pastaista tekstiä mutta onko aidompaa keinoa? Ohjeista ei löytynyt koko käsitettä "palstat".
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja via »
kiitos - arvelinkin että auttaisit mäessä, kiitos, olinkin jo käynyt siellä mutta huolimattomasti
Viimeksi muokannut via, 1.1.2014 klo 18.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja BugsBunny »
Mulla on nelosversiot. Epäröin kuitenkin päivittää uusiin, koska nuo uutuudet on haukuttu lyttyyn mm. iTunesin arvioissa ja niiden myötä ilmeisesti menetetään yhteensopivuus vanhemmalla versiolla tehtyjen dokkareiden kanssa. Muutenkin tuo Pages tuntuu kehittyvän joksikin omituiseksi julkaisuohjelmaksi sen sijaan, että olisi vain käyttökelpoinen kirjoitusohjelma.
Kirjoittaako joku palstalainen tuolla uuden version Pagesilla? Siis ihan lehti- yms. tekstejä?

Kirjoittaako joku palstalainen tuolla uuden version Pagesilla? Siis ihan lehti- yms. tekstejä?
-
Viesti Kirjoittaja via »
OLen mielestäni kirjoittanut vitosella, mutta kun äsken tsekkasin tässä eri koneessa versionumeron, se oli 4.3, mutta Keynote on 5.3 ja avasi sen ainoan 4.3. tehdyn dokumentin äsken ihan OK. Hakemiston mukaan kaikki iWorkini ovat muuttuneet 20.12, huomenna näen toisen koneeni, ja mikä tilanne siellä on.
En ole paljoa kirjoittanut mutta siinä vähässä en ole muutosta huomannut, kunhan huomasin pikkusen muuttuneen ohjauslaatikon. OLen siis tehnyt 1-sivuisia tekstejä kahdelle palstalle poikittaiselle aaneloselle., kuten nelosellakin.
Mulla on myös Mellel mutta tän pilvikytköksen vuoksi se on jäänyt vähemmälle. Voin avata eri paikoissa, käytössä on oikeastaan 4 laitetta.
En ole paljoa kirjoittanut mutta siinä vähässä en ole muutosta huomannut, kunhan huomasin pikkusen muuttuneen ohjauslaatikon. OLen siis tehnyt 1-sivuisia tekstejä kahdelle palstalle poikittaiselle aaneloselle., kuten nelosellakin.
Mulla on myös Mellel mutta tän pilvikytköksen vuoksi se on jäänyt vähemmälle. Voin avata eri paikoissa, käytössä on oikeastaan 4 laitetta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Jäähän ne vanhat sinne käyttöön vaikka päivittääkin. Siirtyvät vain automaagisesti Applications - iWork '09 kansioon.BugsBunny kirjoitti:Mulla on nelosversiot. Epäröin kuitenkin päivittää uusiin, koska nuo uutuudet on haukuttu lyttyyn mm. iTunesin arvioissa ja niiden myötä ilmeisesti menetetään yhteensopivuus vanhemmalla versiolla tehtyjen dokkareiden kanssa. Muutenkin tuo Pages tuntuu kehittyvän joksikin omituiseksi julkaisuohjelmaksi sen sijaan, että olisi vain käyttökelpoinen kirjoitusohjelma.![]()
Dock:iin voi sitten päivittää uudet tai vanhat linkit kuten haluaa...
14 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka