Mitä kannattaisi tehdä, tarvitsen docceja avaavan ohjelman käyttöön minulle tulevan matskun avaamiseen. Itse en aktiivisesti ko. ohjelmia käytä mutta exelit sun muut on auki saatava.
Viesti Kirjoittaja shimac »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja ikl »
Oliko tuo tarjous myös Maceille vai ainoastaan ios-laitteille?MacFinn kirjoitti:Jos se kone on oikeasti uusi, siihen saa MacAppStoresta ilmaiseksi Pages/Numbers/Keynote setin. Itse en näiden takia ole vuosiin kaivannut Officea. Enkä kaipaa.
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
On ilmainen uusille mäkeille.ikl kirjoitti:Oliko tuo tarjous myös Maceille vai ainoastaan ios-laitteille?MacFinn kirjoitti:Jos se kone on oikeasti uusi, siihen saa MacAppStoresta ilmaiseksi Pages/Numbers/Keynote setin. Itse en näiden takia ole vuosiin kaivannut Officea. Enkä kaipaa.
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Siitä alkaa olla 10 vuotta kun Microsoft enemmän tai vähemmän pakotettiin siirtymään julkaistuihin dokumenttistandardeihin, ns. OpenXML-muotoihin. MS ei suostunut julkaisemaan aiempien formaattiensa määrityksiä, joten muiden tekemien ohjelmien tuki noille formaateille oli epävarmalla pohjalla.shimac kirjoitti:Moro. No niin nyt on uusi kone ja järjestelmä. Kiva juttu on vaan se ettei vanha Word pelitä eikä näytä Open Officekaan asentuvan, huutaa ettei tue PowerPC:tä vaikka sellaista ei ole mailla halmeilla![]()
Mitä kannattaisi tehdä, tarvitsen docceja avaavan ohjelman käyttöön minulle tulevan matskun avaamiseen. Itse en aktiivisesti ko. ohjelmia käytä mutta exelit sun muut on auki saatava.
Viesti Kirjoittaja shimac »
Viesti Kirjoittaja protagonist »
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja homenamsi »