Mistä saisi Shaken 30-päivän demoversion?
P.S. Warepelleksi en rupea, sen verran selkärankaa löytyy, toisin kuin eräiltä täällä.
Shake trial?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: Shake trial?
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Ei onnistu. Apple ei tarjoa ohjelmistaan trial-versioita.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Siinähän sitten seisoo hän kimaltavan puhtaan selkärankans kans. No shake, rattle or roll.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Silencio »
Kun osoitat jotain sormella, niin kolme sormea osoittaa silloin sinua itseäsi. Kertoo vanha sananlasku.toisin kuin eräiltä täällä.
I'm floating
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Pyytää applelta. Tehtiin tuossa aikaa sitten proggista ja apple *antoi* lisenssin lainaksi. Kaipa ne voisivat sit' tarpeen vaatiessa demotakin, jos kiltisti pyytää.
Mun maailmassani on hauskempaa.
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Shake shake shake, shake your booty....
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
-
Viesti Kirjoittaja saha »
Shakestä saa 30-päivän lisenssin kun ostaa Shake (Shake 3)-oppaan. Muistaakseni lisenssi piti vielä aktivoida Applen kautta.
Vai saa Applelta "lainalisenssin" hyviin prokkiksiin. Siistiä ja hyvää softan markkinointia. Toisaalta hassua, että ostaneille asiakkeille Apple ei kuitenkaan "ehdi" antamaan kunnon supporttia kun softa ei toimi kunnolla!
Vai saa Applelta "lainalisenssin" hyviin prokkiksiin. Siistiä ja hyvää softan markkinointia. Toisaalta hassua, että ostaneille asiakkeille Apple ei kuitenkaan "ehdi" antamaan kunnon supporttia kun softa ei toimi kunnolla!
-
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
En sitten mene vannomaan että yleisesti "saa", mutta myö saimme. Ilmeisesti siis markkinoinnin vastikkeeksi juuri, itse en tuosta neuvotellut. Sitten ihan mielenkiinnosta kun en itse ole huomannut, miten olet tuon Shaken saanut bugittamaan?Vai saa Applelta "lainalisenssin" hyviin prokkiksiin. Siistiä ja hyvää softan markkinointia. Toisaalta hassua, että ostaneille asiakkeille Apple ei kuitenkaan "ehdi" antamaan kunnon supporttia kun softa ei toimi kunnolla!
Mun maailmassani on hauskempaa.
-
Viesti Kirjoittaja stomi »
Niiin mutta kun kirjaa netissä vilkaisin, niin kyseessä oli Shake 3, ei Shake 3.5 joka tulee kirjan mukana... noh, täytyy ostaa eepos.
-
Viesti Kirjoittaja saha »
Sitten ihan mielenkiinnosta kun en itse ole huomannut, miten olet tuon Shaken saanut bugittamaan?
Niin sepä siinä onkin, kun Shaken pitäisi nimen omaa olla vakaa. Mun trial -versio ei kaatunut sen 30 pvä:n aikana kertaakaan eikä testikone jota päivän ihmettelin. Jälleenmyyjä on ihmeissään ja on käynyt softaa pällistelemässä parikin kertaa. Apple ei asiaan kantaa ole ottanut. Saman ongelman olen kuullut ilmenneen Shaken Linux-versiossa... No, koneet on koneita...
Niin sepä siinä onkin, kun Shaken pitäisi nimen omaa olla vakaa. Mun trial -versio ei kaatunut sen 30 pvä:n aikana kertaakaan eikä testikone jota päivän ihmettelin. Jälleenmyyjä on ihmeissään ja on käynyt softaa pällistelemässä parikin kertaa. Apple ei asiaan kantaa ole ottanut. Saman ongelman olen kuullut ilmenneen Shaken Linux-versiossa... No, koneet on koneita...
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka