Vaihtoehto Mailille?
-
Vaihtoehto Mailille?
Viesti Kirjoittaja Jaan »
-
Re: Vaihtoehto Mailille?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Henk. koht. olen kohta ihan finaalissa tuon Mail:n kanssa. Kun ei niin ei. Ja mitään muuta mainittavaa suurempaa ärsytystä siinä ei ole, kuin että se pakkonäyttää 20 megatavua kuvia sisältävän sähköpostin kaikki kuvat ei ikonina, vaan kuvina. Ei naurata yhtään kun viestin avaaminen kestää 20 sekuntia.
Lulisi että opensourcena olisi joku vastaava, joka osaisi ottaa mailin viestit haltuunsa. Mailhan käyttää (kaiketi) normaaleja mbox laatikoita.
-
Viesti Kirjoittaja jannehh »
-
Viesti Kirjoittaja Boogieman »
-
Viesti Kirjoittaja Bob the Builder »
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
...btw taas tuli jotain erroreita...
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
-
Viesti Kirjoittaja jannehh »
Siinä on vikana se mukana roikkuva selain. Jos samalla haluaa samaan tapaan selailla, niin turvallisempi vaihtoehto mahtaisi sitten olla Mozzillasta uudempi versio. Minusta vain nuo Netscapet ja Mozzillat ovat turhan raskaita järkäleitä juuri siksi, että niihin on puskettu kaikki mahdollinen.Mikä Netscape 7.1:ssä on vikana?
Ei sillä, tunnen parikin ihmistä, jotka onnellisesti käyttävät Netscape 4.8:a.
-
Viesti Kirjoittaja tae »
Koska kaikki Netscape-alkuiset tuotteet ovat itseasiassa brändättyjä Mozilloja sillä erotuksella, että Mozillat päivittyvät useammin, eli omaavat vähemmän bugeja ja enemmän ominaisuuksia. Nykyään tosin Mozilla-tiimin panostus taitaa suuntautua enemmän tuonne Firefox/Thunderbird-puolelle.Mikä Netscape 7.1:ssä on vikana? Uskomatonta varmuutta, suloinen spaminsuoto, nautittava monien sähköpostiosoitteiden hallinta. Onko parempia vaihtoehtoja?
Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, Mozilla Thunderbird on mielestäni paras ilmainen korvike Mailille. Entourage taas paras maksullinen korvike.
-
-
Viesti Kirjoittaja muumio »
-
-
Viesti Kirjoittaja Micael »
Entouragen rinnalla tosin tulee käytettyä Pineä, joten ehkäpä kontrasti onkin vain niin suuri eikä E olekaan niin raskas sovellus..?
-
Re: Vaihtoehto Mailille -> Thunderbird
Viesti Kirjoittaja celt »
Jatkuva kehitys ja ilmaisuus kyllä pitää minut tämän ohjelman parissa. Koodaanpa tuossa kohtapuoliin plugininkin ko. ohjelmalle kun pieraisen jostain vähän aikaa...
-
Re: Vaihtoehto Mailille -> Thunderbird
Viesti Kirjoittaja ubiquity »
Oletteko saaneet importattua OSX:n addressbookin jotenkin kätsysti
thunderiin?
Mä koitin sellasta ohjelmaa, joka kääntää addressbookin txt-muotoon ja sitäkautta thunderbirdiin mut ei se oikeen toiminu. Tiedot tuntu menevän mutta nimet hävis tai jotain?
Onko kokemuksia??
-
-
Thunderbird ja osoitteisto
Viesti Kirjoittaja Jarski07 »
Koneeni on MB 13.3. 2.0 GHz Core Duo ja käyttis tietennii Tiger.
-
Re: Thunderbird ja osoitteisto
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
F-Secure on tietoinen ongelmasta ja selvittää asiaa. Tämän takia ei tarvitse siirtyä Mailista pois.Jarski07 kirjoitti:Minulla oli sama ongelma Mailin kanssa, että liitteet tippuvat matkalla. Varsinkin jos vastaanottajalla on F-S:n AntiVirus. Latasin Thunderbirdin, mutta keltanokkana Mac-maailmassa en saa Osoitekirjan tietoja siirrettyä. Mail synkronoituu mukavasti N70:n kanssa, enkä haluaisi laitella tietoja kahteen kertaan. Otan mielelläni neuvoja vastaan, kiitos.
Koneeni on MB 13.3. 2.0 GHz Core Duo ja käyttis tietennii Tiger.
Ymmärränkö oikein, että liitteet tippuvat myös muiden virustorjuntojen käyttäjillä. Itse olen testannut Symantecin ja Normanin antivirukset ja niihin pdf liitteet menee, mutta F-S poistaa ne.
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Asennapas tämä niin Mail näyttää liitteet ikoneina.jamac kirjoitti:Ja mitään muuta mainittavaa suurempaa ärsytystä siinä ei ole, kuin että se pakkonäyttää 20 megatavua kuvia sisältävän sähköpostin kaikki kuvat ei ikonina, vaan kuvina. Ei naurata yhtään kun viestin avaaminen kestää 20 sekuntia.
E: jaa, kirjoitit viestisi vuonna 2004... oletkin varmaan Mail Attachments Iconizerista tietoinen...
-
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Oletko opettanut sitä Mailia klikkaamalla jonkin aikaa viestä roskaksi? Minulle tulee noin 1500 roskaviestiä kuukaudessa ja ehkä noin 2 % tulee inboxiin, muut menevät kiltistiJunk-folderiin. Välillä oikeita viestejä menee Junk-folderiin. Nämä ovat yleensä olleet hotellivarauksien tai tilausten kuittauksia tai vastaavia. En minä opetettua Mailia liian kilttinä pitäisi.muumio kirjoitti:Thunderbirdin roskasuodatin on kenties hiukan turhan aggressiivinen, toisinaan oikeakin posti menee pesuveden mukana. Mailin suodatin taas on turhan kiltti.
-
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Aika turhauttavaa puuhaa se, tässä toimivampi ratkaisu:Thoth kirjoitti:Oletko opettanut sitä Mailia klikkaamalla jonkin aikaa viestä roskaksi?
http://junkmatcher.sourceforge.net/Home/index.html
Ilmainen, paljon viksumpi kuin Mailin filsu, toimii Mail-ohjelman sisällä, vaivaton&tehokas, oupensöössi, voi opettaa ja se jopa oppii.
Kieltämättä aika viksu ominaisuus. Toisaalta en ymmärrä miksi palvelimella kannattaa säilöä maileja forever, minä olen säätänyt niin että poistuvat 24 h. Näin loota ei täyty ja on silti mahdollisuus käyttää webmailia.muumio kirjoitti:En ole saanut Mail-ohjelmaa hävittämään serveriltä roskiin heitettyjä spämmejä samalla kun kaikki oikeat postit säilytettäisiin. Thunderbird tekee sen näppärästi.
Palvelimelta poistin spammit webmailin kautta, enää sitäkään ei tarvitse tehdä, kun esim. Saunalahden roskapostipalvelu tekee sen automaattisesti. Se suodattaa n. 80–90 %. Kustantaa 9 e / vuosi. Pidän ihan kannattavana investointina kans.
-
- Ylläpitäjä
-
Viesti Kirjoittaja Bob the Builder »
Samat kokemukset minulla. On varsin vakuuttava tuo gMailin suodatus, en ole muualla törmännyt yhtä toimivaan.Muffe kirjoitti:Mulla jää gMailin roskapostisuodattimeen jo palvelimella n. 300 viestiä kuussa roskaposteja tulee läpi Mailiin vain n. 1 per kk. Ei ole tärkeitä viestejä mennyt roskapostikansioon
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka