Kertokaahan, kyseisen ohjelman hankkineet, miten maksupuoli sujui. Itse kun en ole vielä tähän ikään tullut hankkineeksi omaksi yhtään Sharewaresoftaa netissä maksamalla, haluaisin tietää onnistuuko turvallisesti.
Tai onko muuta softaa, kenties ilmaista, joka tekisi samat temput kuin Dejavu?
Visa minulla on, joten sillähän sen kai saisi maksettua, jos hankin tuon Dejavun. Kallishan se ei ole.
Jotenkaan tuo CCC ei oikein ole omimmillaan pelkässä työkansion varmistuksessa, tai sitten en sitä osaa käyttää.
Dejavu
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Re: Dejavu
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Käytän itse Déjà Vuta ja hyvin on toiminut. En edes huomaa kopiointia taustalla kun se peilaa muuttuneet tiedostot kerran viikossa kahdelle eri levylle.
Maksu meni Kagin kautta ja veloitettiin luottokortilta. Meni ongelmitta eli ei ole pahaa sanottavaa siitä. Kagi on Pay Palin tyyppinen maksupalvelu ja se käyttää salattua yhteyttä ja sillä on VeriSign sertifikaatti.
Maksu meni Kagin kautta ja veloitettiin luottokortilta. Meni ongelmitta eli ei ole pahaa sanottavaa siitä. Kagi on Pay Palin tyyppinen maksupalvelu ja se käyttää salattua yhteyttä ja sillä on VeriSign sertifikaatti.
-
Viesti Kirjoittaja Boogieman »
Joo, minäkin käytin sen demoajan sitä ja hyvältä vaikutti. Eli olisin siitä mielelläni maksamassa sen vähäisen korvauksen tekijälle.
Eipä nyt äkkiä vaan löydy se softa netistä. Pitää tarkistaa kirjoitusasua. Olen näköjään heittänyt sen pois koneelta syystä tai toisesta. Softasta itsestään olisi tietysti löytynyt rekisteröintinappi.
Eipä nyt äkkiä vaan löydy se softa netistä. Pitää tarkistaa kirjoitusasua. Olen näköjään heittänyt sen pois koneelta syystä tai toisesta. Softasta itsestään olisi tietysti löytynyt rekisteröintinappi.
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Tuolla asuu Déjà Vu:
http://propagandaprod.com/dejavu.html
Kätevä softa minustakin, tiikeriä ennen vanhasta pc-tottumuksesta ajattelin ottaa backupin järjestelmästä.
http://propagandaprod.com/dejavu.html
Kätevä softa minustakin, tiikeriä ennen vanhasta pc-tottumuksesta ajattelin ottaa backupin järjestelmästä.
-
Jaahans. Löytyihän se Version Trackerista. Guud. Eiköhän se siitä lähe.
-
Vanhasta järjestelmästä saattaisi olla paras ottaa buuttaava klooni toiselle levylle CCC:llä siihen se taas on varmaankin paras softa. Kertaalleen olen siirtänyt sillä järjestelmäni toiselle levylle, kun vaihdoin Sawtoothin alkuperäisen pienen kovon uuteen ja isompaan. Toimi hienosti.
Ny mulla siis on se Deja Vu ja käytän sitä nyt sitten sen 30 ajoa ja ostan sen jälkeen omaksi.
Olisipa Tiikerin mukana tullut käyttikseen rakennettu BackUp-softa. Se olisi poikaa!
Ny mulla siis on se Deja Vu ja käytän sitä nyt sitten sen 30 ajoa ja ostan sen jälkeen omaksi.
Olisipa Tiikerin mukana tullut käyttikseen rakennettu BackUp-softa. Se olisi poikaa!
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Olikos nämä freewaret jo tuttuja.
tätä kokeilin ihan menestyksellä:
rsync
eilissäpäivänä törmäsin tähän:
iBackup
tätä kokeilin ihan menestyksellä:
rsync
eilissäpäivänä törmäsin tähän:
iBackup
PowerBook 165c
-
Eivät olleet. Pitänee tsekata.
Jos jollakulla positiivista sanottavaa tai käyttökokemuksia noista, niin otan ilolla vastaan.
DeJa Vu lähti kyllä rallattamaan hyvin. Tuntuu hienolta tietää, että tärkeimmät ovat tallessa.
Nyt vaan vaikka kuukausittain DVD:lle varmuuskopiokansio, niin ollaan jo kohtuullisella tasolla.
Onneksi vielä ei ole käpyä päässyt käymään.
Jos jollakulla positiivista sanottavaa tai käyttökokemuksia noista, niin otan ilolla vastaan.
DeJa Vu lähti kyllä rallattamaan hyvin. Tuntuu hienolta tietää, että tärkeimmät ovat tallessa.
Nyt vaan vaikka kuukausittain DVD:lle varmuuskopiokansio, niin ollaan jo kohtuullisella tasolla.
Onneksi vielä ei ole käpyä päässyt käymään.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka