Onko ehdotuksia mikä olisi hyvä ohjelma millä selata kuvia?
Ideaali olisi jos vain klikkaisi kansiosta esim. ensimmäistä kuvaa ja saa seuraavan klikkaamalla seuraavaa. Vähän kuten windowsin kuvaselain
GraphicConverter on siinä hyvä, että se avaa minkä tahansa kansion sisällön (komento + optio/alt + O) selattavaksi ja siitä voi sitten yksittäisiä kuvia lähteä muokkaamaan legendaarisin GC:n välinein.
GC avaa oikeita kansioita eikä mielikuvitusmaailmoja kuten iPhoto. Haluan tietää, missä kuvat aikuisten oikeesti majailevat. Haluan hallita kuvia enkä kuvien hallitsevan minua.
Give a man an espresso and he will have a buzz for an hour. Give a man an espresso machine and he will be buzzed for a lifetime. - Caffefutse
Itsellä tikru pyörittelee rantapalloa tuskaisen kauan jos tahtoo käyttää tuota kuvaesitys toimintoa. Kuvia on reilu 120kpl ja tiikerillä varustettu mini pyörittelee rantapalloa noin 30s ja avasi valikon vasta sitten, kuvaesitys kyllä lähtee tämän jälkeen käyntiin. Harvinaisen ärsyttävää jos on tottunut esim kopioimaan tiedostoja ctrl-vasen hiiri kautta. Onko muilla samaa ongelmaa?
tved kirjoitti:Itsellä tikru pyörittelee rantapalloa tuskaisen kauan jos tahtoo käyttää tuota kuvaesitys toimintoa. Kuvia on reilu 120kpl ja tiikerillä varustettu mini pyörittelee rantapalloa noin 30s ja avasi valikon vasta sitten, kuvaesitys kyllä lähtee tämän jälkeen käyntiin. Harvinaisen ärsyttävää jos on tottunut esim kopioimaan tiedostoja ctrl-vasen hiiri kautta. Onko muilla samaa ongelmaa?
Juu.. rantapallo kehissä.. ja pitkään. Koneena uusi PB perusmuistilla.
itse käytän MediaPro:ta tuohon.. hieman kankea, mutta nopeampi ja esitys toimii hyvin. Pitäisi varmaan kokeilla tuota Convertteria taas, josko siitä olisi mihinkään.
Terventes blues, tässäpä m-drake eli ,mandrivA , siis sami jos tunnet vielä, sanoin jo viimetrteksi että kantsii ostaa iLife05, maksoi mulle ainakin 75egezyy, tulee mukana iPhoto14000kuvaa/1sec/iMac1,25mHz) Riittääkö? Myös ne sun RAW formaatrti sysää.
blues kirjoitti:Onko ehdotuksia mikä olisi hyvä ohjelma millä selata kuvia?
Ideaali olisi jos vain klikkaisi kansiosta esim. ensimmäistä kuvaa ja saa seuraavan klikkaamalla seuraavaa. Vähän kuten windowsin kuvaselain
Itse tuskailin saman asian kanssa vuosi sitten. Päätin sitten ottaa käyttöön iPhoton ja nyt tuskistuttaa, kun iPhotoa ei saa Win-koneisiin . Ei muuta kuin slideshow pyörimään ja sillä sipuli.