Viikkonumerot iCal'iin?
-
Viikkonumerot iCal'iin?
Viesti Kirjoittaja tsjlehti »
-
Re: Viikkonumerot iCal'iin?
Viesti Kirjoittaja freemem »
-
-
Viesti Kirjoittaja jko134 »
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Synkkaa itunesilla.jko134 kirjoitti:Jotakin keinoa saada viikkonumerot myös iphoneen? MobileMe:n kautta ei tilattu kalenteri näytä siirtyvän ical ohjelmasta.
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja jko134 »
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Kuin myös, viikkonumerot näkyvät iPhonessani.Salmister kirjoitti:Minulla synkkaa ainakin nätisti juuri kyseessä olevan kalenterin.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Aamuposti »
Kyllä menee kalenterit iPhoneen. Tarkista kalenteriohjelmasta, että sinulla on kaikki kalenterit kytketty näkyviin. Tämä äasetus on siis iPhonen kalenteriohjelmassa (vas yläkulma, "Kalenterit").jko134 kirjoitti:Ei ole itunes syncci siirtänyt tähänkään asti. 5 muuta kalenteria kyllä menee jouheesti mutta ne onkin itse luotuja kalentereita, joku juju tässä tilatussa kalenterissa täytyy olla. Tai sitten mä vaan oon ihan täys "Uuno". Anteeksi kaikille joiden nimi nyt sitten sattuukon olemaan Uuno.
i-laitteisiin voi tilata kalentereita myös suoraan, ilman iTunesia välissä.
-
Viesti Kirjoittaja isojii »
Tilattavat kalenterit on toki yksi vaihtoehto, jos muuta ei ole tarjolla. Aikaisemmin itsekin tilasin puhelimeen viikkonumerot. Tilausta saikin sitten olla uusimassa tasaisin väliajoin, eikä se päivittänyt kalenteria kovinkaan pitkälle tulevaisuuteen/menneisyyteen.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tässä parivuotta vanhassa ketjussa olis iis puhe OS X:n mukan tulevasta kalenterista, ei mistään iPhonesta.isojii kirjoitti:Suosittelen tutustumaan Week Caliin, joka osaa myös viikkonumerot suoraan. iPhonen oma kalenteri on aika nolo.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja Virgo »
BusyCal: http://www.busymac.com/busycal/index.htmlSherukka kirjoitti:No, mikä olisi paras ohjelma OS X:lle joka korvaisi iCal:in ja käyttäisi samoja rajapintoja (kuten Weekcal tekee iPhonella)?
Vaikutti kokeilussa hyvältä, mutta on aika hintava. Plussaa paremmasta Google synkronoinnista. Myös viikkonumerot löytyvät. Olen kahden vaiheilla, ostaako vai eikö.
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
-
Viesti Kirjoittaja skip »
En tiedä mikä mahtaa olla Sunbirdin tilanne tällä hetkellä, mutta aikaisemmin se oli varmaan vuosia päivittämättä ja ominaisuuksiltaan vielä paljon iCalia vajaampi. Kovasti koitin sitä käyttää aikoinaan Windowsilla ja sitten aluksi siirryttäni mäkkiä käyttämään, kunnes totesin homman aivan turhaksi ja otin iCalin käyttöön, koska se oli jotakuinkin joka tavalla parempi kuin Sunbird, vaikka eihän se iCal todellakaan täydellinen ole.Sherukka kirjoitti:Onko kukaan kokeillut tätä ilmaista? http://www.mozilla.org/projects/calenda ... nshot.html
https://www.dropbox.com/referrals/NTU0MTcwODg5
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
--Ari
-
Niinpä, vain kuudessa viestissä yhdeksästä puhutaan iPhonesta.Jamac kirjoitti:Tässä parivuotta vanhassa ketjussa olis iis puhe OS X:n mukan tulevasta kalenterista, ei mistään iPhonesta.isojii kirjoitti:Suosittelen tutustumaan Week Caliin, joka osaa myös viikkonumerot suoraan. iPhonen oma kalenteri on aika nolo.
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyse oli viikkonumeroista iCalissa. Ja myöhemmin niiden synkkaamisesta iPhoneen. Ei suinkaan pelkästä iPhonen kalenterista. Siinä on vissi ero. iPhone-keskustelut on iPhone-alueella. Mac-keskustelu Mac-alueella.isojii kirjoitti:Niinpä, vain kuudessa viestissä yhdeksästä puhutaan iPhonesta.Jamac kirjoitti:Tässä parivuotta vanhassa ketjussa oli siis puhe OS X:n mukana tulevasta kalenterista, ei mistään iPhonesta.isojii kirjoitti:Suosittelen tutustumaan Week Caliin, joka osaa myös viikkonumerot suoraan. iPhonen oma kalenteri on aika nolo.
-
Sori, minä ymmärsin, että _osalla_ aiemmin ketjuun kirjoittaneilla herrasmiehillä oli ongelmana saada viikkonumerot iphonen kalenteriin. Tähän yritin tarjota hyväksi havaitsemaani ratkaisua. Jos olisin ymmärtänyt, että se todellinen mielenkiinnon kohde olikin itse viikkonumeroiden synkkausprosessi, mikä harrastuksena on varmasti palkitseva, olisin tietenkin jättänyt kirjoittamatta.Maza kirjoitti: Kyse oli viikkonumeroista iCalissa. Ja myöhemmin niiden synkkaamisesta iPhoneen. Ei suinkaan pelkästä iPhonen kalenterista. Siinä on vissi ero. iPhone-keskustelut on iPhone-alueella. Mac-keskustelu Mac-alueella.
-
Viesti Kirjoittaja helmut »
-
Viesti Kirjoittaja mommmmi »
Kalenterit-namiskan se tilattu kalenteri pois mikä tuottaa ne viikkonumerot?helmut kirjoitti:Mavericksin myötä iCaliin tuli viikkonumerot. Miten nuo vanhat jostain tilatut viikkonumerot saa pois? Nyt iCalissa näkyy kahdet viikkonumerot...
http://www.youtube.com/watch?v=5GZcCLfeH28
-
-
Viesti Kirjoittaja iMaciPhone »
Mutta sieltä en apuja löytänyt. iMac koneet on mulle uusi juttu joten olen aika hakusessa tällaisissa ongelmissa.
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
Other sivuvalikossa oikealta kohdalta (viikkonumerot tms.) right-click hiirellä ja delete. Mulla kesti päivätolkulla keksiä logiikka tuohon.iMaciPhone kirjoitti:Mavericksin myötä iCaliin tuli viikkonumerot. Kiva, mutta. Miten nuo vanhat tilatut viikkonumerot saa pois, ilman että menettää kalenteritiedot? Nyt iCalissa ja iPhonen suomalaisessa kalenterissa näkyy kahdet viikkonumerot? Ja jos kalenterin ruksaa pois käytöstä niin tietty kalenteritiedotkin häipyy, ei kiva. Latasin viikkonumerot muistaakseni http://www.dreier.no/ical/weeknumbers.ics paikasta.
Mutta sieltä en apuja löytänyt. iMac koneet on mulle uusi juttu joten olen aika hakusessa tällaisissa ongelmissa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka