Asensin jo, nyt pitää vielä laittaa uusin QT versio jotta videot pelittää
Heh, Fimugin videopätkät näkyy mukavasti mutta Photo iPodille niitä ei voi siirtää toivottavasti joku tekee softan jolla Photollakin vois katsoa videoita jollei se sitten ole raudasta kiinni.
'Pessimisti saattaa loppujen lopuksi olla oikeassa mutta optimistilla on ollut sillä välin pirun hauskaa'
Voiko tuohon uudelle iPodille pistää kokonaisia leffoja kunhan ne on quicktime formaatissa? Jos rippaa leffan ensin quicktimeksi ja siirtää sen iPodille ja katsoo mökillä?
MacBook Pro 2.16 Ghz, 2 Gb RAM, OS X 10.4.8, Airport Express, LaCie 250Gb
Onpas sekvava toi musiikkivideo-osio. Löysin sieltä ihan ilmasiakn videoita ja niitä selatessa päädyin sivulle jossa ne maksoikin 1,99$. Vähän voisivat hioa selkeemmäksi tota systeemiä.
np kirjoitti:Voiko tuohon uudelle iPodille pistää kokonaisia leffoja kunhan ne on quicktime formaatissa? Jos rippaa leffan ensin quicktimeksi ja siirtää sen iPodille ja katsoo mökillä?
Asensin tuossa iTunes kutosen version 4.9 päälle. On tuossa päivityksiä kasa tekemättä kun en ole jaksanut buuttailla (iTunes ei vaadi buuttausta). iTunesin asennuksen loppuvaiheessa tuli mielenkiintoinen ilmoitus, koska mulla ei ole QuicTime 7.03:sta asennettu:
Onkos aikasemmissa iTuneseissa ollut tuollaista että "The" sanalla alkavat artistin nimet eivät aakkostu T:n kohdalle vaan esim. "The Cure" löytyy C:stä? Itse en ole ainakaan ennen huomannut.
Tuota aakkostusta voisi mielestäni vielä hieman kehittää, yleisesti ottaen on hieman epästandardia että henkilönimet aakkostuvat etunimen mukaan - tai voihan sen nimen tietysti kirjoittaa tagiin muotoon "Sukunimi, Etunimi", mutta eihän se noin missään virallisesti mene.
matteus/2 kirjoitti:Onkos aikasemmissa iTuneseissa ollut tuollaista että "The" sanalla alkavat artistin nimet eivät aakkostu T:n kohdalle vaan esim. "The Cure" löytyy C:stä? Itse en ole ainakaan ennen huomannut.
Kyllä se on ollut jo vanhemmissakin versioissa. Ihan fiksu ominaisuus.