Suosittelen, että opettelet HTML:n ja CSS:n, koska sulla on varmasti aikaa ja energiaa. Sillä pienellä uhrauksella sulla on jokainen tekstieditori sekä hyvä, helppokäyttöinen että ilmainen ohjelma kotisivujen tekoon.
Mutta, jos haluat mennä sieltä missä aita on matalin niin NVU voisi olla sopiva:
Toinen ääni Freeway Expressille, varsinkin kun Express 4 ilmestyy ihan justiinsa. Ei ole ilmainen, totta, mutta hinta on ihan kohtuullinen siihen nähden mitä saa.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Nvu:ta ovat täällä monet kehuneet. Ilmaisuudesta innostuneena latasin sen testiin ja sehän on fantastinen. Ensi töikseni opetin kaveriani (+40v) päivättämään kavereidensa sivuja - ja hyvin näkyy ensikertalainen NVU:lla selviävän. Ohjelma siis vaikuttaa loogiselta ja helppokäyttöiseltä.
Näin minäkin olen huomannut. Olin juuri päivittämässä futisseuran nettisivuja ja duunasin NVU:llä varsin vähäisin voimanponnistuksin mm. tilauslomakkeen. Itse asiassa enemmän aikaa taisi mennä palveluntorjujan tarjoamien ohjeiden pläräämiseen.
Give a man an espresso and he will have a buzz for an hour. Give a man an espresso machine and he will be buzzed for a lifetime. - Caffefutse